Vaihteeksi yksi 4f V6 Tdi projekti topic. Tästä ei ollut tarkoitus tehdä mitään projektia, mutta naamakirjan puolella tuli puhetta aiheesta ja kirjoitellaan nyt jos kiinnostusta sattuu olemaan.
Pääasiallinen aihe tässä on tuo paketointi ja koiraverkon teko. "Veronkierto" tässä on jo ihan kohtuullinen, mutta se ei oo pääasia minun tapauksessani, en vaan tarvitse tilat kuin koiralle ja kahdelle ihmiselle. Mutta työmatka on kumminkin kohtuu pitkä ja mukavahan se on tällä taittaa. Toisekseen, ajan lähinnä autolla vain talvisin muuten kaksipyöräinen kuljettaa.
Höpinä sikseen, mennään itse autoon:
Auton hankinnan isoimpana kriteerinä oli varusteet ja niitä tähän on ruksittu ihan mukavasti.
-Saksan tuonti
-ilmeisesti 25v quattro malli
-3.0 tdi quattro
-2006
-290/600
-ajettu sen 350tkm
-sähköpenkit, ilman muistia kylläkin.
-mmi 2g high
-navi
-alle taitettava koukku
-xenon plus valot
-ilmapussit joka nurkassa
Siinä nyt jotain varusteista ja autosta (kuvat kertonee enemmän) tärkein itselle tuo ilma-alusta ja mmi high, etenkin jatkon kannalta.
Bluetooth striimaus tästä puuttuu, joten se olisi tarkoitus hankkia. Ajattelin hankkia tämän: http://www.carinterface.nl/bluetooth...-q7-met-mmi-2g
Kokemuksia tuosta ei ilmeisesti hirveämmin ole? Tärkeää on rattinappien säilytys ja plussaa olisi jos näkyy kappaleen nimet spotifyn kautta.
Jottei vapaa-aikaa olisi liikaa, niin:
-Adaptiivinen ajovalo ei toiminut ostaessa, vika oli tyypillinen, piuha poikki ajovalon sisältä.
-punainen akunvalo syttyi mittaristoon ja laturi hajosi. Irroitin laturin, kunnes tajusin ettei se mahu mistään pois ennen keulan huoltoasentoon laittoa, silti se on ahdas.
-takavalot pitäisi kiillottaa.
-oikeasta lohkosta vuotaa suuttimen pohja rikka, osat jo hankittuna.
-takaluukku pitäisi siistiä.
-helmoista massa hieman halkeillut.
-tuulilasi naarmuuntunut.
-kuskin oven kauitin pätkii.
-sisustan jalopuu ei miellytä itseä, ei sitten yhtään
+kaikki muu, mitä ei nyt edes muista.
Ajovalon korjaus oli helppo, umpio irti (irroituttaa puskurin), kansi auki ja siitähän se nippusiteen kohdalta oli poikki. Abiko väliin ja taas homma toimii.
Jatketaan itse projektin aiheesta, eli koiraverkosta ja paketoinnista huomenna.
Pääasiallinen aihe tässä on tuo paketointi ja koiraverkon teko. "Veronkierto" tässä on jo ihan kohtuullinen, mutta se ei oo pääasia minun tapauksessani, en vaan tarvitse tilat kuin koiralle ja kahdelle ihmiselle. Mutta työmatka on kumminkin kohtuu pitkä ja mukavahan se on tällä taittaa. Toisekseen, ajan lähinnä autolla vain talvisin muuten kaksipyöräinen kuljettaa.
Höpinä sikseen, mennään itse autoon:
Auton hankinnan isoimpana kriteerinä oli varusteet ja niitä tähän on ruksittu ihan mukavasti.
-Saksan tuonti
-ilmeisesti 25v quattro malli
-3.0 tdi quattro
-2006
-290/600
-ajettu sen 350tkm
-sähköpenkit, ilman muistia kylläkin.
-mmi 2g high
-navi
-alle taitettava koukku
-xenon plus valot
-ilmapussit joka nurkassa
Siinä nyt jotain varusteista ja autosta (kuvat kertonee enemmän) tärkein itselle tuo ilma-alusta ja mmi high, etenkin jatkon kannalta.
Bluetooth striimaus tästä puuttuu, joten se olisi tarkoitus hankkia. Ajattelin hankkia tämän: http://www.carinterface.nl/bluetooth...-q7-met-mmi-2g
Kokemuksia tuosta ei ilmeisesti hirveämmin ole? Tärkeää on rattinappien säilytys ja plussaa olisi jos näkyy kappaleen nimet spotifyn kautta.
Jottei vapaa-aikaa olisi liikaa, niin:
-Adaptiivinen ajovalo ei toiminut ostaessa, vika oli tyypillinen, piuha poikki ajovalon sisältä.
-punainen akunvalo syttyi mittaristoon ja laturi hajosi. Irroitin laturin, kunnes tajusin ettei se mahu mistään pois ennen keulan huoltoasentoon laittoa, silti se on ahdas.
-takavalot pitäisi kiillottaa.
-oikeasta lohkosta vuotaa suuttimen pohja rikka, osat jo hankittuna.
-takaluukku pitäisi siistiä.
-helmoista massa hieman halkeillut.
-tuulilasi naarmuuntunut.
-kuskin oven kauitin pätkii.
-sisustan jalopuu ei miellytä itseä, ei sitten yhtään
+kaikki muu, mitä ei nyt edes muista.
Ajovalon korjaus oli helppo, umpio irti (irroituttaa puskurin), kansi auki ja siitähän se nippusiteen kohdalta oli poikki. Abiko väliin ja taas homma toimii.
Jatketaan itse projektin aiheesta, eli koiraverkosta ja paketoinnista huomenna.
Comment