Vaikea keksiä otsikkoa kun näistä alkaa olemaan useita keskusteluja, niin tästä tulin nyt "clubsportti". Kottero tuli hankittua 2011 ja palveli muutaman vuoden ihan joka päiväisenä käyttiksenä. Oiskohan ollut 2015, kun paukahti turbo ja siirsin sen tallin pukkien päälle ja siinä se on vieläkin. :)
Välillä sitä on tullut vähän askarreltua kun on kerennyt/kiinnostanut ja keräilty osia. Nyt alkaa olemaan jo kova polte saada se taas ajoon. Mutta tästä eteenpäin vain harrastekäytössä. Jos tämän kertomuksen tekeminen vaikka vauhdittaisi sitä ja jos vaikka saisi hyviä neuvoja. :)
MOOTTORI olisi tarkoitus avata kun on koko minun omistusajan tihkuttanut jäähdytysnestettä kannentiivisteen välistä ja metrejä jo n.270tkm.
-tiivistesarjat ylä- ja alapäähän ostettu
-alakerran laakerit ostettu
-uudet pultit ostettu
-uusi öljypumppu ostettu
-männänrenkaat ostettu
-Pauterin kanget ostettu
-forumilta tuli ostettua SMS 4/1 (juuri huollettu ahdin, suuttimet ja ecu) tällä satsilla tarkoitus laittaa nippuun ja myöhemmin ehkä jotain muuta.
-044 bpumppu
-RS2-kopiopakosarja ja putki taitaa olla BN-pipes
-AnLen moottorin ja laatikon kumit
-hommaamatta kytkin ja varmasti paljon muuta
ALUSTA
-KW v3
-12mm säädettävät yläpäät
-apurunkojen puslat alumiinia, edessä epäkesko
-muut puslat PU
-takatukivarsista ja apurungosta ruosteet veks sitruunahapolla ja epoxia pintaan, eteen sama käsittely kun saan rassattua osat irti
-taakse varmaankin jossain vaiheessa jäykempi vakaaja
VOIMANSIIRTO
Vaihdan laatikon kun ykkönen tuossa nykyisessä ääntää.
"Uuteen" laatikkoon vaihdoin stefat ja uudet öljyt plus Torsen-mod.
Perässä uudet stefat ja haaveena saada sinne joskus torsen sisälle.
Tämmösellä postauksella liikkeelle. Jos tämän vaikka tulevan talven aikana saisi takasi liikenteeseen. Ja koskaan en ole konetta laittanut ihan muttereiksi, että siinä tulen tarvitsemaan kerholaisten tukea tai ainakin siinä kasaamisessa. :)
Välillä sitä on tullut vähän askarreltua kun on kerennyt/kiinnostanut ja keräilty osia. Nyt alkaa olemaan jo kova polte saada se taas ajoon. Mutta tästä eteenpäin vain harrastekäytössä. Jos tämän kertomuksen tekeminen vaikka vauhdittaisi sitä ja jos vaikka saisi hyviä neuvoja. :)
MOOTTORI olisi tarkoitus avata kun on koko minun omistusajan tihkuttanut jäähdytysnestettä kannentiivisteen välistä ja metrejä jo n.270tkm.
-tiivistesarjat ylä- ja alapäähän ostettu
-alakerran laakerit ostettu
-uudet pultit ostettu
-uusi öljypumppu ostettu
-männänrenkaat ostettu
-Pauterin kanget ostettu
-forumilta tuli ostettua SMS 4/1 (juuri huollettu ahdin, suuttimet ja ecu) tällä satsilla tarkoitus laittaa nippuun ja myöhemmin ehkä jotain muuta.
-044 bpumppu
-RS2-kopiopakosarja ja putki taitaa olla BN-pipes
-AnLen moottorin ja laatikon kumit
-hommaamatta kytkin ja varmasti paljon muuta
ALUSTA
-KW v3
-12mm säädettävät yläpäät
-apurunkojen puslat alumiinia, edessä epäkesko
-muut puslat PU
-takatukivarsista ja apurungosta ruosteet veks sitruunahapolla ja epoxia pintaan, eteen sama käsittely kun saan rassattua osat irti
-taakse varmaankin jossain vaiheessa jäykempi vakaaja
VOIMANSIIRTO
Vaihdan laatikon kun ykkönen tuossa nykyisessä ääntää.
"Uuteen" laatikkoon vaihdoin stefat ja uudet öljyt plus Torsen-mod.
Perässä uudet stefat ja haaveena saada sinne joskus torsen sisälle.
Tämmösellä postauksella liikkeelle. Jos tämän vaikka tulevan talven aikana saisi takasi liikenteeseen. Ja koskaan en ole konetta laittanut ihan muttereiksi, että siinä tulen tarvitsemaan kerholaisten tukea tai ainakin siinä kasaamisessa. :)
Comment