Tuli tuossa loppu syksystä 2016 ostettua otsikon mukainen kulkine vuosimallia 2000 ja koneeltaan APU. Talvi ajettiin sitten huikeilla 150hv tehoilla k03 punahehkussa ja nyt tuli sitten sille kyntämiselle viimeinen niitti. Ajattelin suoraan skipata softausvaiheen ja yrittää kutitella koneesta muutama hevonen enemmän. Tavoitteena "turvallinen" ~300hv/~400nm.
Kävin toissaviikolla maakunta matkailemassa ja mukaan tarttui Garrett GT2860rs+muuta oheishilpettä siihen kuten öljy+vesiletkut ja intakepipe.
Pitkän kaavailun jälkeen päädyin tilaamaan SPA merkkisen valupakosarjan T25 laipalla, tiedä sitten millainen on kestävyydeltään taikka sopivuudeltaan, mutta kokeillaan. Miinuksena ks. sarjassa ahtimen siirtyminen reippaasti ylemmä kuin vakio. http://www.turbozentrum.de/en/showro...n-t25/a-32046/
Sitten muuta osalistaa mitä tilattu jo
-TT-bypass (06A 145 710 N)
-TT225 MAF Bosch (OE-06A 906 461 E)
-Sachs SRE paineasetelma+sachs jousittamaton massalevy 228mm
-Bosch F5DP0R tulpat
-Walbro 255 pa-pumppu+uus pa-suodatin
-Turbon edelliseltä omistajalta ECU jossa valmiiksi erikoismoottorit.fi custom softa abouttiarallaa samanlaiselle setupille. Tottakai menee tarkastukseen/uudelleen säätöön kuhan saa palikat paikalleen ja toteaa muuten toimivaksi.
Suuttimet lähtee tilaukseen tänään toivottavasti on oikeenlaiset mitoiltaan
http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-530362-186/
ja näihin uscar->jetronic ev1 adaperit.
Asennus vaiheessa sitten 3"downpipen väsääminen ja ahtoputkiston+coolerin sovittelun aika kun näkee mihin turbo asettuu pakosarjalla. Hyllystä löytyy mitsubishi legnumin vakio cooler joka ois tarkotus kyhäillä keulille mikäli menee.
Kuvia lisäilen kuhan osat tulleet ja projekti alkaa! :)
Viimeviikolla tarttui mukaan myös tumma puolinahka sport sisusta sähkösäätöisin penkein, edellisen ollessa karmiva vaalea!
Edit:putkisto hommattu
Kävin toissaviikolla maakunta matkailemassa ja mukaan tarttui Garrett GT2860rs+muuta oheishilpettä siihen kuten öljy+vesiletkut ja intakepipe.
Pitkän kaavailun jälkeen päädyin tilaamaan SPA merkkisen valupakosarjan T25 laipalla, tiedä sitten millainen on kestävyydeltään taikka sopivuudeltaan, mutta kokeillaan. Miinuksena ks. sarjassa ahtimen siirtyminen reippaasti ylemmä kuin vakio. http://www.turbozentrum.de/en/showro...n-t25/a-32046/
Sitten muuta osalistaa mitä tilattu jo
-TT-bypass (06A 145 710 N)
-TT225 MAF Bosch (OE-06A 906 461 E)
-Sachs SRE paineasetelma+sachs jousittamaton massalevy 228mm
-Bosch F5DP0R tulpat
-Walbro 255 pa-pumppu+uus pa-suodatin
-Turbon edelliseltä omistajalta ECU jossa valmiiksi erikoismoottorit.fi custom softa abouttiarallaa samanlaiselle setupille. Tottakai menee tarkastukseen/uudelleen säätöön kuhan saa palikat paikalleen ja toteaa muuten toimivaksi.
Suuttimet lähtee tilaukseen tänään toivottavasti on oikeenlaiset mitoiltaan
http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-530362-186/
ja näihin uscar->jetronic ev1 adaperit.
Asennus vaiheessa sitten 3"downpipen väsääminen ja ahtoputkiston+coolerin sovittelun aika kun näkee mihin turbo asettuu pakosarjalla. Hyllystä löytyy mitsubishi legnumin vakio cooler joka ois tarkotus kyhäillä keulille mikäli menee.
Kuvia lisäilen kuhan osat tulleet ja projekti alkaa! :)
Viimeviikolla tarttui mukaan myös tumma puolinahka sport sisusta sähkösäätöisin penkein, edellisen ollessa karmiva vaalea!
Edit:putkisto hommattu
Comment