Jännä, mulla tekee tuota silloin kun päivitän uusimpaan tuon 12.12. Tosin mulla on kiinakaapeli ja sitten toimii taas kun levyltä ajaa uudestaan koneelle koko roskan :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
VCDS / VAG-COM kimppatilaus
Collapse
X
-
Noniin, olen nyt kysynyt ikatech:ltä kimpasta ja se voidaan järjestää samaan tapaan kuin edellinenkin, mutta tarvitaan väh. 10 varmaa tilaajaa. Alustavasti tammikuun ekalle viikonlopulle. Mutta nimiä pöytään halukkaat :) Ite ainakin tilaan.
Comment
-
just... eilen tilasin yksin turboteciltä... olisi pitänyt malttaa hetki :)
Oliskohan tuo "ruotsinmalli" antanut meikäläiselle paljonkin enemmän optioita, tuntuu että suurin osa (ellei kaikki) näillä sivuilla olleista koodauksista onnistuu ihan tuolla ross-techin kaapelilla. Ja kuinka paljon se todellisuudessa on "huomattavasti" parempi kuten ikatech mainostaa?
Comment
-
-
-
Ilmotan kyllä tarkasti mikä vloppu, mutta ei uskalla luvata mitään ennen kuin saa nimiä tarpeeksi.
Comment
-
Tämän http://store.ross-tech.com/shop/VCHN.html tilanne on nyt:
It is still in Beta but sales are no longer limited to USA only. You can purchase in our web shop.
Tuohon tartun itse jossain vaiheessa.
Comment
-
Noniin. Mitä olisitte mieltä tästä tulevasta vlopusta(9-11 päivä) vai tuleeko liian aikaisin ja mentäis sitte tuolle 17-19 viikonlopulle?
Comment
-
Juurikin näin. Todennäköisesti tulevana(9-11 päivä) tai tätä seuraavalla viikonloppuna(16-18 päivä) onnistuu, mutta infoan asiasta heti kun varmistuu. Mitä mieltä olette jos tulevana viikonloppuna järkkäis vai onko se liian aikaisin?
Comment
-
Tässä nyt yritellyt selviltellä. Mitä niinkun tuolla oikealla piuhalla pystyy tekemään kiina versiota enemmän? Yrittäny nyt punnita että kannattaako tilata :D
Comment
-
Itselle sopii mikä vain viikonloppu.
Ja Mikalle, nuo kiinan versiot toimivat vähän miten sattuu. Itsellä on niitä parikin ollut. Kyllä niillä vikakoodit saa ulos ja jopa nollattua, mutta siinä se pitkälti on, ainakin noilla mitä itsellä on ollut. Aidolla voi sitten tehdä enemmän. Ei muuta kuin Ross-Techin sivuilta tutkimaan mitä kaikkea voi tehdä :)
Comment
Comment