Spareton koriin taannoin laitoin yhden kikkareen, odottelin pari päivää josko löytyisi jotain muuta tilattavaa ja siinä vaiheessa kun olin tilausta tekemässä niin eipä niitä ollutkaan enää varastossa. Joku oli vetänyt välistä ja vielä tuollainen oletettavasti aika pienellä menekillä oleva vanhan auton eksoottinen osa niin tuskimpa olisi ihan heti varastoon tullutkaan. Ei muuta kun äkkiä etsimään josko jossain toisessa kaupassa olisi varastossa ja trodolta löytyi sivujen mukaan hyllystä, toimitusaika 1-2 päivää tilauksesta. No, kokeillaan nyt sitäkin sitten kun ei ole aiemmin tullut mitään sieltä tilattua. Se on nyt päivälleen viikko sitten jätetty se tilaus, neljäntenä päivänä tilauksen jätön jälkeen kysyin että koskakohan se osa lähtisi kun nyt jo tuplasti kulunut aikaa siitä mitä luvattu. Vastaus tuli että joo on käsittelyssä ja jo pakattavana itse asiassa ja lähtee ihan just.
No ei lähtenyt ainakaan tilausseurannan mukaan silloin neljäntenä päivänä, eikä viidentenäkään ja nyt onkin taas jo viikonloppu. Eli se siitä 1-2 päivän toimituksesta. Viikko mennyt eikä vieläkään ole tavara lähtenyt eli totuus on lähempänä 10 päivää kuin 1 päivä. Tällä kokemuksella ei mene jatkoon tommonen trodo. Ensimmäinen kerta kun kokeilen ja kun heti saa pettyä niin tällä hetkellä onnistumisprosentti on täydet 0%. Vituttaa kun vehkeet seisoo purettuna odottamassa osia kun olin silleen tuhma että luotin siihen ilmoitettuun toimitusaikaan ja varauduin että noin viikossa olisi osat sylissä kuten vaikka sieltä Sparetolta poikkeuksetta on.
No ei lähtenyt ainakaan tilausseurannan mukaan silloin neljäntenä päivänä, eikä viidentenäkään ja nyt onkin taas jo viikonloppu. Eli se siitä 1-2 päivän toimituksesta. Viikko mennyt eikä vieläkään ole tavara lähtenyt eli totuus on lähempänä 10 päivää kuin 1 päivä. Tällä kokemuksella ei mene jatkoon tommonen trodo. Ensimmäinen kerta kun kokeilen ja kun heti saa pettyä niin tällä hetkellä onnistumisprosentti on täydet 0%. Vituttaa kun vehkeet seisoo purettuna odottamassa osia kun olin silleen tuhma että luotin siihen ilmoitettuun toimitusaikaan ja varauduin että noin viikossa olisi osat sylissä kuten vaikka sieltä Sparetolta poikkeuksetta on.
Comment