Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Todellinen Einzelstück Cabrio

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Todellinen Einzelstück Cabrio

Tuskin joka nurkalla tulee tuommoista vastaan (minun mielestäni onneksi):
    linkki (eBay)

EDIT: OT: Voisiko tähän osioon tehdä "Sticky" -topicin esim. Nettiautosta, Mobile.de:stä, eBaysta jne. bongatuille Audeille?

EDIT2: Tuo näyttää minusta liian sekavalta, yhtenäisyys puuttuu. RS2-puskuri ja singleframe eivät oikein sovi yhteen. Eikä badboy-konepellit ole minun makuuni. Takapuskuri on "tuolta jostain".

Mielipidekysymys, mutta minusta tuohon ei singleframe sovi ja jotenkin tuo konepelti näyttää siltä kuin ei istuisi oikein kunnolla. Takapuskuri on melko yliampuva ja sisustaankin olisi voinut panostaa enemmän. Kyllähän tuolla silti ajelisi. Jos tekniikka on kunnossa, niin tämän hetken hintakin on oikein hyvin kohdallaan. Pitää laittaa seurantaan ja katsoa mihin kipuaa.

Comment

Ihan hirvee.

On se kumma kun rakentamisen ainoa motiivi on tehdä erilainen, ei hieno. Sama pätee kyllä 90% lasikuituvirityksiin. Ihan sama miltä näyttää kunhan on "paranneltu".

Comment

Kaksi Hoota: Hyi Helvetti.

Comment

Bad boy look ei sovi yhtään tuossa etupäässä, sivuhelmat ja takapuskuri -> ei hitto.

Comment

Ihan hieno siihen asti ku näki perän, perä on hirvee. Muuten ihan jees.

Comment

Varmasti jonkun mieleen, mutta itsellä rupee mahassa vääntämään tuota 'taideteosta' katsoessa.

Comment

Karmeahan toi on.

Olen Vähän samoilla linjoilla Porkkiksen kans, mutta jos erottua haluaa, niin tarviiko siihen sen kummempaa kuin vääntää pirraava Zambodildo konepeltiin, niin takuu varmasti herättää huomiota, ainaki hameväen keskellä.

Comment

Working...
                X