Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
fjonga:
"It's complicated" - Pientä säätöä. Auto on uusi S6. Huomasin integroiduista selkänojista joissa "Embossed S6 logo" ja tihrustamalla voi tietty maskista bongata merkin. Suosittelen kovasti leffaa pariskunnille, kauniimpi edustaja tykkää leffasta muuten, ja itse voit bongailla Audia ja Porchea. PS. Kyllä oli kiva todeta leffan jälkeen, että "kyllä Audi-miestä lykästi sittenkin".
Sattu ale laarista kouraan sellainen ranskalainen elokuva kuin Go Fast. Olipa kerrassaan positiivinen rymistely! Autofriikille silmän iloa toivat mm. RS4 B7, BMW:t M3 & M5, Maserati Quattroporte ja Porschet 911 & Cayanne.
Ei mene audillakaan hyvin, jos on jenkki sarjaa uskominen. Kattelin eilen Moonlight sarjaa ja siinä alussa R8:a jahtasi Cadillac Escalade, eivät onnistuneet R8:lla karistamaan sitä kannoiltaan :)
SALT: Tuossa vilahtaa vanhempi TT taustalla, kun Angelina juoksee G-miehiä karkuun. Ihan alkupuolella leffaa.
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristoNäytä viesti
Kung Fu Kid leffan kattelin kaverilla eilen ja siinä ajeli viulistitytön isä A8:lla jossen väärin katsonut.
Mä luulin sitä A6:ksi. Tosin noissa A8 D3 & A6 C6 (2004-2006) on turhan samanlainen keulailme. Monesti on mennyt nuo sekaisin liikenteessä, kun on nähnyt vain keulan.
Olettekos katstoneet Jonesin perheen (The Joneses)? Siinä noita rinkulakeulia vilisee oikein urakalla :D. Itse leffakin kertoo piilomainonnasta.
Tänään tuli katsottua. Oli tosiaan Audia joka lähtöön.
Edit: Lopussa meinasi alkaa itselläkin ahdistaa, kun David Duchovny luopuu R8:n avaimista ja sanoo "minulla tulee sitä ikävä". Liikaa taisin eläytyä leffaan...
Edit2: Tosin eivät tainneet ajaa sillä R8:lla leffassa ollenkaan. Sentään TT Roadster (8J) sai kunnolla kenkää! :)
Viimeksi muokannut jarpale; 8.1.2011, 21:45.
Perustelu: lisätty spoilereita
Taisi olla ensi tiistaina taas Discoveryllä ohjelmassa "Wheeler Dealers" Quattron kunnostusta ties monettako kertaa uusintana (taitaa tuo tulla vähintään kerran kesässä, luulen)
"The Burma Conspiracy" tuli tuossa katottua verkkaisen työpäivän lomassa. Pari kertaa C6 ja ainakin kerran D3. Alkupään takaa-ajokohtauksessa riisutaan eka A6 aika tyylikkäästi.
Aivan hävytöntä sontaa ameriikoista: my.ride.rules.s01e02. Kyseisessä jaksossa ihan näppärä R8, mutta itse ohjelma on niin kuraa, että edes Virittäjät-ohjelman tekijöiden ei tarvitse hävetä.
Comment