Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vaikuttaa foorumilla tuo myyjä. Aktiivisuudesta en tiedä. Se on tuo autokauppias, joka myy omaa autoaan. Tiedän, koska poistin myynti-ilmon yritysilmona ensin kunnes selvisi :)
Mä jo säikähdin, että mun vanha, mut ei sentään. Rekisterikin oli melkein sama, väri ja sisusta just samanlaiset.
Tosin mun ex cq:ssa taitaa olla tätä nykyä Riegerin keula ja helmat ja putket tulee takaa molemmin puolin.
Btw, onkohan joku bongannu tuota mun ex-autoa Hämeen tai Uudenmaan alueilla?
Kuulema ainakin iskarit menisi vaihtoon, pakosarja vuotaa ja alla tosi huonot renkaat. Sisustassa oli kanssa hieman sanomista ja jonkin verran ruostetta mutta eipä tuo muuten kyllä varsinaisesti ole hinnalla pilattu vaikka ei aito ur olekkaan. Kone oli kuulema 10V.
Onko muuten vapari quattrossa ja solmumallissa sama voimansiirto?
No,täytyy vielä yrittää pysyä pää kylmänä vaikka on aika helvetillinen audikuume;)
AKE:n ajoneuvoliikennerekisterin mukaan auto on 2d quattro eli ei ole ilmeisesti muutoskatsastettu ko. tekniikalle. Tuon ilmeisesti kuitenkin saa leimattua tuolle tekniikalle kunhan päivittää jarrut vastaamaan ur-mallia vai tarviiko tehonmittauslappua?
Tai siis jos kyseessä on _Coupe_ quattro, niin ei tarvi edes jarruille mitään tehdä. Riittää alle 165 hevosen teholappu. Mutta suositeltavaa olisi ainakin oman viihtyvyyden kannalta tehdä jotain jarruille.
Ei muutukaan mutta yleensähän siellä on kuitenkin aina maininta jos on vaihdettu tekniikka ja vielä se että mikä tekniikka.
Eli jos ymmärsin oikein, niin tuohon ei tarvitse katsastuksen vuoksi enää alkaa vaihtamaan isompia jarruja, riittää kun todistaa että voimaa on alle 165 kaakkia niin pitäisi sen puolesta saada leima.
Kestäneekö tuon ikäisessä vaihteistot (jossa ei vielä torsenia) jakolaatikot, perät yms voimansiirto mitenkä löylyä? Tietysti paljon käytöstä kiinni, mutta ovatko kuinka lujia jos koneessa on enemmänkin voimaa.
Comment