Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Sain käsityksen että videossa toinen heppu on autojen omistaja, kun osasi kertoa kauanko 4000:n on siellä seissyt. En katsonut kyllä videota loppuun.
Miksi nyt kukaan mitään kerää, ei kai nuo romut ole sen kummempi kohde. Selkeästi autot on ostettu varaosiksi ja myydään palasina.
Joukossa oli mällättyjä ja palaneita autoja, joten keräilijä on ne jo kertaalleen pelastanut paalilta. :D
Audien - ja muiden VAG Konsernin high-end tuotteiden - hyvin kostea (ja ensinnä helvetillisen kuuma!) hautuumaa....
Kyllä vähän syvälle sydämeen koskee tälläinen "haaskuu" ... ?
Joku greenpeace viherpiiperöhörhö laittanut ajastetun palopommin tuonne kyytiin tai sitten mukana ollut sähkö/hybridivehje tuli merisairaaksi ja päätti kyrvähtää?
Ei taida kyllä merikuljetusten vakuutumaksutkaan olla ainakaan halpenemassa...
Toi on varsin ikävä tilanne, jos keskellä konttilastia alkaa käryään niin milläs sen sieltä heivaat mihinkään avomerellä ollessa...? Kun ei normisammutuskaan oikein tehoa.
Luulisi lastausvaiheessa olleen jo mietitty näitä asioita ja lastattu hybridit/sähköautot erilleen vaikka laivan kannelle, josta ne voisi helposti tarvittaessa heivata Atlantin pohjaan.
Noin se ADR-koulutuksessa opetettiin, että meriliikenteessä (IMDG-säänöstö) kaikista vaarallisimmat kuljetukset laitetaan sääkannelle, mistä ne helpoiten saa työnnettyä mereen... Eli jos laivalla näette vaarallisten aineiden tarroilla vuoratun rekan "ulkoilmassa", niin kannattaa pysyä etäällä :). Toki tuo taitaa olla heillä vain suositus, mutta tuntuvat noudattavan, varsinkin sellaisilla laivoilla, missä ihmisiä myös lastina.
HInausautohommissa tuli verkostolta ehdoton ohje että jos sähköauto/hybridi viedään korjaamolle ja on pienikin epäilys että akusto on vaurioitunut niin se auto viedään pihan kauimpaan nurkkaan yksikseen seisomaan eikä korjaamon seinän viereen muiden autojen keskelle. Tuppaavat kuullemma syttymään itsekseen pitkänkin ajan kuluttua vauriosta kunhan on tarpeeksi kerännyt lämpöä. Ja sammuttaminen on vaikeaa.
Comment