Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

autokuume on vaarallinen tauti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

autokuume on vaarallinen tauti

tän päivän iltasanomista
    Mies laittoi vaimon auton alle dynamiittipommin

Autokuumetta potenut 27-vuotias mies asensi raskaana olleen vaimonsa auton alle hengenvaarallisen dynamiittilatauksen.

Peruutusvaloon kytketty pommi räjähti, kun nainen ryhtyi peruuttamaan autoa työpaikkansa pihassa Jalasjärvellä viime lokakuussa.

Räjähdys säikäytti kilometrien päässäkin, mutta nainen selvisi lähes vahingoittumattomana.

Hän luuli moottorin räjähtäneen. Apuun tullut työtoveri huomasi heti, että auton alta roikkuu pommiin viittaavia johtoja.

- Istuin autossa hölmistyneenä, sammutin virran. Korvani olivat lukossa. Pölykapselit olivat irronneet ja lentäneet pois, uhri kertoi eilen Jalasjärven käräjäsalissa.

Syyttäjä vaatii miehelle kahdeksaa vuotta vankeutta murhan yrityksestä.

Aviopari oli juuri rakentanut omakotitalon. Mies kävi rakennustöissä Etelä-Suomessa. Kauan toivotun vauvan piti syntyä pian.

- Kaikki oli oikeastaan liian hyvää ollakseen totta. Vauvaa odotettiin iloisissa tunnelmissa. Miksi näin tapahtui, olen yrittänyt miettiä kaikkea. Olisi paljon helpompi elää, kun tietäisi, miksi hän teki sen, totesi nainen pyyhkien kyyneleitä.

Mies myönsi asentaneensa räjähteen auton alle, mutta kiisti surma-aikeen.

Syyttäjän mukaan mies oli suunnitellut räjäyttämisen tarkkaan. Pommitarpeet olivat autotallissa.
    hoitakaa se autokuume siis äkkiä kuntoon ostamalla se auto ni ei tarvi ketään/mitään räjäytellä.

mihin tämä hullu kansa vielä kykeneekään???

Auto ei mitä ilmeisimmin ollut Audi, kun merkkiä ei oltu Ilta=Sanomissa erikseen mainittu....
    (Tai Audinhan se äijä tietysti halusi hankkia...)

Comment

Pommitarpeet olivat autotallissa.
      ^Vahva audi-viittaus.

Masentavaa. Mitäköhän miehen mielessä on liikkunut? "Jos tää hajoo, niin sit mä voin ostaa uuden. Mut sen pitää hajota vaimon ajossa..."

Comment

"Muija on viimesimmillään raskaana, räjähtää hetkenä minä hyvänsä."
        Okei,huonoa huumoria. Pitääkö meidän Määttä vuorata räjähdysmatolla toi tulipelti/kabiini etuosa ympäriinsä, kun se pommi voi losahtaa näistä hetkenä minä hyvänsä...

Comment

Mä olen varautunut pommin äkilliseen pullistumiseen karate- kalsareilla: keltainen edessä ja ruskea takana. Wappua, sano...

Comment

Taisi kuitenkin olla Opel joten pientä sympatiaa... ;)

Comment

Pommitarpeet olivat autotallissa.
              No kai nyt kaikilla on Audin osia pitkin tallia? =)

Comment

Niillä joilla ei ole tallia (paitti vuokratalli harrasteautolle), on niitä osia mm. vaatekaapissa :D

Comment

wtf..

en nyt ihan tajunnut, miten tuo "autokuume" liittyi juttuun? oliko se niinkun mainittu ihan by the way juttuna tossa alussa, ei sitä kuitenkaan syyksi leimattu..? tosi oudosti kirjoitettu..

Comment

Jostain lehdestä mun silmiin osui ukon selitys sille pommille "halusin päästä autosta eroon".

Comment

jos oli opel ni pommi saatto olla orkkiskamaa

Comment

Joo, aika moneen Opeliin on salama iskenyt jo tehdasalueella. Ne erotellaan toisista aina konepeltiin tai maskiin tästä ilmoittavalla merkillä. Myös ne merkitään joiden ecu on mennyt oikosulkuun. Jotkut haluavat merkkituunata autoaan ja pyrkivät salaamaan tämän tiedon kanssa-autoilijoilta:
                        tällä tavalla

Comment

Tosiaan eilisen (perjantain) iltalehdessä oli teksti, että halusin päästä vain eroon autosta.
                          Ja kuvassa oleva auto oli A vectra. Että opelista tässä on nyt yritetty eroon päästä.

Comment

Selitys saattaa olla se, että lapsen tuleva syntymä sai miehen ajattelemaan, että nyt alkaa nuoruus olla ohi. Autokuume saattoi lähinnä olla projisoitu huoli "huolettoman nuoruuden" loppumisesta.

Kaipa joskus jokainen miettii, millaista elämä olisi, jos olisi tehnyt erilaiset valinnat elämässään. Yksi miljoonasta saattaa naksahtaa.

Comment

Selitys saattaa olla se, että lapsen tuleva syntymä sai miehen ajattelemaan, että nyt alkaa nuoruus olla ohi. Autokuume saattoi lähinnä olla projisoitu huoli "huolettoman nuoruuden" loppumisesta.

Kaipa joskus jokainen miettii, millaista elämä olisi, jos olisi tehnyt erilaiset valinnat elämässään. Yksi miljoonasta saattaa naksahtaa.
                              Suomalaisista noin 500 000 käyttää jatkuvasti jonkinasteisia psyykelääkkeitä. Eli taitaa naksua päässä enemmän kuin yhdellä miljoonasta. Tuolla yhdellä nyt sattu vain olemaan tallissa dynamiittia, ja räjäytyspuuhiin kai sitä itse kukin alkaa jos Vekkulilla joutuu siirtymään paikasta toiseen.

Comment

Working...
                              X