Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ja taas Audikuski ajoi lujaa...
Collapse
X
-
Anle: Mihis ne fysiikanlait siellä allemagnessa katoais? Tosin kyllähän biljardipöydän silkoista ja suoraa autobaanaa ajaa paria sataa kuka vaan kun pystyy vähän enempi luottaa siihen että muut osaa varoa takaa suuremmalla nopeudella tulevia. Seiskatiellä vois tulla äkkiä tilanne jossa tila-auto vaihtaa kaistaa aika lähelle eteen. Silloin niiden Ferodojen toivoo purevan fysiikanlait ylittävällä teholla Zimmermanniin kiinni, saatikka Maragonien röykkyiseen asfalttiin. Ja luulen että tila-autokuski toivois samaa kans.
Comment
-
Eilen täällä meilläpäin kans yks audi ajoi tutkaan ylinopeutta. Harmi vaan, ku kuskina olin minä :( Saipahan sentään muut tielläliikkujat kattella, että taas on Audi kaahannu. Saa nähä saako suuri uutinen palstatilaa paikallislehdestä :)
Comment
-
Kymmenen minuutin kuluessa samalla suojatiellä ajaa punaisia päin useampi kulkuneuvo, muiden mukana YTV:n linjan 195 bussi, uusi farmarimallinen Audi ja autokoulun varoituskolmioilla varustettu henkilöauto.
Comment
-
Mie oon sitä mieltä, että se on kateellisten panettelua :D
Eiköstä uusimmassa Tuulilasissa ollut Merkkien merkki -tutkimus osoittanut, että suurin osa kuskeista (omistavat Audin tahi ei) haluaisivat mieluiten ajaa Audilla. Olisko se kysymys ollu sitte jotain luokkaa: "Millä automerkillä ajaisit tai haluaisit ajaa mieluiten? " En muista tarkkoja prosentteja, mut Audi oli sen osion voittanu :)
Comment
-
Tuulilasi Toukokuu 2006.
Merkkien haluttavuusarvo merkin omistajien ja kaikkien autoilijoiden keskuudessa.
1. Audi
Merkin omistajien arvio: 110,8
Kaikkien autoilijoiden arviot: 88,3
2. VW.
Merkin omistajien arvio: 102,2
Kaikkien autoilijoiden arviot: 85,4
3. Volvo.
Merkin omistajien arvio: 105,7
Kaikkien autoilijoiden arviot: 83,9
Tämäkö?
Comment
-
kohta ne väittää ettei muut edes ajais ylinopeutta ja tekis rikkeitä ilman audeja. noi pari juttua, audi ja kaks autoa ajoi yli 200, ja audi a6 ynnä muita ajoi päin punaisia ovatkin todennäköisesti pohjustusta myöhemmin julkaistavaa paljastusta varten että joka rikkeessä on ollut audi mukana. sitte vanhan spuget voi päteä "nii se muute on, onhan noista lehdissäkin ollut"
Comment
-
Päivän Ilta=Sanomien mukaan se oli sitten HainzHaraldFrenzen:kin hurjastellut ranskassa 420hv AUDILLA. (mikähän lie, missä mahtais olla 420hv, arvauksia... :)
Ajettu oli motarilla 130km/h rajoituksella 215km/h ja poliisit oli tietysti ollu formulafaneja, niinpä heppu sai pitää ajokortin ja sakkoja tuli 700 eemeliä...ei taida tuntua tuon pojan tuloilla missään...
Comment
Comment