Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lysholm V8:n tehon puutteeseen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lysholm V8:n tehon puutteeseen

    Rahalla saa ja hevo---- pääsee.

    http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html

  • #2
    No jopas on paketille hintalappu löytynyt! Löytyihän tuolta myös 12v omistajille kivaa, vähän halvemmalla :D http://www.motodyne.com/frames/12vsc.html

    Comment


      #3
      Noh, mitä nyt on audilistoja ja forumeita lukenut, niin motodynen "tuotteet" ovat yleensä a) kopioita b) toisten tuotteita, mihin on vaihdettu nimilaput c) olemattomia. Motodynen vetäjä kyllä yrittänyt kirjoitella erinäisillä sivupersoonoilla eri forumeille kertoen hyviä kokemuksia, mutta on jäänyt tästä kiinni niin monta kertaa, että ainakin omissa silmissä uskottavuus on mennyt täydellisesti.

      Esimerkkejä muuten alkuajan toiminnasta on se, että motodynen sivuilla oli urs4 listan yhden henkilön auton kuvia (ettei olisi peräti ollut ex. urs4.com:n ylläpitäjän auto) ja kertomuksia miten se on tuned by motodyne. Asiasta huomauttaminen päätyi loppujen lopuksi tappouhkauksiin auton omistajaa kohtaan.

      Comment


      • #4
        Tuohon ei kyllä uskalla vastata, että "hullu se on joka ei puolia lupaa"... Jos tarjoais 10%?

        Comment


        • #5
          Audiworldilla kirjoiteltiin aikoinaan siitä kun Motodyne kerran ilmestyi (kaikkien hämmästykseksi) yleisille dynopäiville kompura-ahdetulla B6 S4:lla. Tehoja tuosta irtosi vähemmän kuin vapaastihengittävästä vakiopelistä, eli ei ihan onnistunut paketti.

          Comment


          • #6
            Eikös se mennyt suunnillen näin: Viritys on onnistunut jos teho on laskenut n.20% "virityksen jälkeen? :)

            Comment


            • #7
              Noin sanoi AMK:n autopuolen yliopettaja kun olin tutkailemassa koulun uutta 4wd -dynoa.
              Taisin kuitata jotain tyyliin; Niin ehkä autoinsseillä, mutta mekatroniikkaporukka irrottaa yleensä vähintään sen pyöriltä mitä vakiona moottorista ;-)

              Comment


                #8
                Taitaa tommosen Lysholmin optimaalinen toiminta-alue olla muutenkin verrattain kapea. Korkeilla kierroksilla tulee lähinnä kuumaa ilmaa ja sitäkin melko maltillisella paineella. No onhan se tietysti paljon kiinni toteutuksesta, kompuran mitoituksesta ja välityksistä yms. Enpä kuitenkaa ihmettelisi yhtään, jos kovin muhkeisiin huipputehoihin tuollaisella setupilla ei ylletä.

                Comment

                Working...
                X