Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

eBay.co.uk ja EU-alueen haut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• eBay.co.uk ja EU-alueen haut

Monen maan haut ei sitten välttämättä näytä kaikkia ilmoituksia. Ainakin monet sofort-kaufenit jäi löytymättä kun asiaa viimeksi olen testaillut. Jokaisen täytyy sitten itse päättää onko se hyvä vai huono asia.

Esim. UK:n Ebayn kautta tehty EU-haku ei löydä niitä tuotteita joita Sakemmannit eivät ilmoita lähettävänsä ulkomaille. Hyvinhän loogista tuo on, koska oletus on että 99,999% Saksalaisista käyttäjistä käyttää Ebay.de:tä.

Comment

Ja 95% niistä jotka ilmoittavat lähettävänsä vain saksaan, lähettää kysyttäessä myös pohjolaan...

Comment

ja kun laittaa available to Finland niin niin näkyy ne soforkauffenitkin.

Comment

Voiko olla mahdollista, että jos on kirjautuneena Saksan ebayhin ja klikkaa tuotetta johon myyjä on speksannut ettei lähe Saksan ulkopuolelle, niin ebay paiskaa errorilla ja ei näytä tuotetta?
          Jotain tämän tapaista olin ymmärtävinäni error-tekstistä kun kerran selailin kirjatuneena.

Comment

Ei mulle ainakaan ilmoita mitään sellaista. Sitte kun huudat siitä huudon, ni se valittaa ettei sitä lähetetä sinun kotimaahasi, mut siitä pääsee kuitenkin eteenpäin huutamaan. Mut kannattaa tosiaan ensin sopia myyjän kanssa, että lähettääkö hän tänne...

Comment

ja kannattaa myös kysyä postikulut, ettei tuu yllätystä.

Comment

Britti Ebayssa olen törmännyt Akin kuvailemaan tilanteeseen. Tuolloin laitoin myyjälle palautetta asiasta niin muutaman tunnin kuluttua tarjouksen pystyi jo jättämään.

Comment

Working...
                X