Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ei oo heleppoo Audistilla...
Collapse
X
-
Mulla on mennyt järeä, käsin veistetty hirsikin;-) Täysmittainen jääkaappi-pakastinkin on mahtunut typ44 avanttiin samaan aikaan kahden 40 HP perämoottorin (eli hemorroidimoottorin) kera:-)
Comment
-
Minulla on todellinen"takakontin hätälukitus". Kukaan ei pääse takapenkin läpi takakonttiin ilman rälläkkää.
Toisaalta takakonttiin ei mahdu kun yksi iso matkalaukku. Vaimon matkalaukku matkustaa takapenkillä.
Vävypojan A 3:een meni helposti vanha ruokapöytämme tuoleineen jalat irrotettuna.
Vika on minulla vanhassa korimallissa, jota en vaihda:)
Comment
-
Jere itte
Omakohtaisia kokemuksia "Autistina" olosta.
1: Lastenvaunut (yhdistelmärattaat) EIVÄT mahdu A3:sen perään kuin purkamalla ne atomeiksi. 944:n peräluukkuun ne menevät heittämällä ja kokonaisena.
2: A3:sella kun ajelee, niin vähän väliä on joku s**tanan vatipää roikkumassa puskurissa ja provoamassa. Porschella saa ajella ihan rauhassa.
3:A3 lähtee sikaliukkaista liikennevaloista Quattrona niin hienosti, että kovin moni pitää niin kiivasta starttia provosoivana. 944:n kanssa kanssa-autoilijat pitävät paikallaan sutimista provosoivana. =/
Kaikkia ei voi aina miellyttää, ja jonkun mielestä japanilainen auto voi OIKEASTI (...voiko???) olla parempi kuin Saksalainen. (Ooppelia ei lasketa...)
Comment
-
Kaikkia ei voi aina miellyttää, ja jonkun mielestä japanilainen auto voi OIKEASTI (...voiko???) olla parempi kuin Saksalainen. (Ooppelia ei lasketa...)
Comment
-
..ja hyvinpä ottivat mallia D4D:n kanssa,
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?s...article=126420
Nythän uusia Vectroja on jäänyt käynnistymättä hyvä kasa kireämmillä pakkasilla.
Comment
-
Kyllä se tämä pakkanen tuntuu olevan vaikea asia autonvalmistajille. Jännä homma, kun uudet autot eivät esimerkiksi lähde käyntiin parin kympin pakkasilla. Hyvänä esimerkkinä tämä Top Gearin Winter Olympics, jossa Sitikka ei enää käynnisty, vaikka pakkasta ei ole kahtakymmentäkään. Asian takana lienee varmaan se, että bensaa ei syötetä niin paljoa koneeseen että sen on "pakko" käynnistyä.
Toisin kuin omassa Audissa; starttaus -23:n asteen pakkasella, auto käynnistyi moitteetta reilun _sekunnin_ pyörityksen jälkeen ja kulutti ajotietokoneen mukaan puoli litraa bensaa sen aikana, kun polttelin tupakin... :)
Comment
-
Alkuperäisen artikkelin kirjoittajan kielellisestä ilmaisusta voi päätellä, että joko kaveri on alkeellinen jätkä (lainaus: Matti Ijäs:Katsastus) tai sitten koko kirjoitus oli pahemman luokan provosointia.
Olisi mielenkiintoista tietää, millaisesta Audista artikkelissa on kyse.
Sen verran Audilla ajaneena: coupessa muistaakseni pystyi lukitsemaan takaluukun avauspainikkeen siten, että luukkua ei saanut auki ulkoa, vaikka muut ovet olivat lukitsematta.
Monessako autossa takaluukku avautuu sisältä auki asti. Useimmissa joutuu käyttämään käsivoimia. C4 Avantissa ei tarvitse edes nappia painaa.
Coupessa ja C4:ssä ainakin tankin luukku kuuluu keskuslukituksen piiriin, eikä avaukseen tarvita avainta.
Kaikissa perheen kolmessa audissa on penkin takana ollut säilytystasku.
Yleensä, kun lautoja kuljetetaan, ne ovat sen verran pitkiä, että niitä ei kannata auton sisälle ahtaa.
Comment
-
Sori, dieselhän se olikin. Jotenkin muistelin että oli bensavehje.
Tuo 90q:n kontti on kieltämättä aika surkuhupaisa, varsinkin kun sinne survoo vielä subwoofer-matalaäänikaiuttimen laatikon, niin tilaa ei aivan mahdottomia ole, vaikka loota tulikin laitettua mahdollisimman vähän tilaa vievästi.
Onneksi on suksiluukku, jonka avulla voi kuljettaa yhden pienen kasvihuoneen... :)
Comment
Comment