Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
kyllähän siitä äänestä saa omistaja maksaa jo ihan riittävästi veroa hankintahetkellä... samoin myös sen äänen tuottaminen on vahvasti verotettua tässä maassa, veroahan on noin 75% litrasta nestemäistä ääntä. :)
Niin, kyllähän epävakiolla Cayenne Turbolla tai "vain" uudella RS4:llä ajava on varmasti kantanut kortensa kekoon valtion eteen.
Ihmisiä saisi kannustaa tuollaiseen toimintaan, siis ostamaan hienoja autoja, ihan vaikka valtion toimesta. Valtio saa isot verorahat ja harrastajat ilahtuvat nähdessään ja kuullessaan hienoja pelejä kotimaassakin. :)
Ei muuten ole kakkonen hukassa vaan kytkin antautuu. Kyseinen vempele on käsittääkseni Puolasta kotoisin ja S4:sta on lähdetty liikkeelle. Pellit hämää ja muutenkin ton verran muokatussa alkaa olemaan jo makukysymys kummaksi sitä kutsuu.. Nykyään löytyy mm. GT28-RS diskoperunat ym kivaa. Päälle 900 heppaa, nitrolla (wet shot) parisataa niistä =D
Genevessä tuli kuultua uuden RS4:n pörinät ihan livenä liikenteessä ja mahtavaltahan se kuulostaa. Ulkonäkökin on mielestäni todella onnistunut, joten mukava pakkaushan se.
Sattui vielä sopivasti pysähtymään valoihin. Kuski huomasi kun kuvasin, ja päätti polkea hieman tallaa. Hetki valojen vaihduttua peli olikin jo pitkällä sivukadulla:
Mummu oli oikein ensiluokkainen kalattaja, onneksi auto oli riittävän kiinnostava että jaksoi katsoa klipin läpi saakka.
Mahtaisiko tuota etukansiversiota olla tarjolla A6 mitoituksella, tuo 4,8ke on kahviraha 15kg:n painon säästöstä (le mans kilpurissa) kiasus mikä hintalappu.
Kyllä Pertunmaan matalahkot (mutta toisille kalliit) penkat oli paljon rohkaisevampi harjoitusmaasto tuohon verrattuna. =)
Comment