Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Jos jotain muuta häiritsee tuo Googlevideon kautta pätkivä pitkä clippi;
Pääruudussa, oikeassa laidassa on download nappi, jota painamalla saa auki "download the video". Tuo on googlevideopalikan ohjaustiedosto -> notepadilla auki ja esim. tässä tapauksessa itse clipin saa tiputettua omalle levylle tyyliin osoitteesta;
Jos jotain muuta häiritsee tuo Googlevideon kautta pätkivä pitkä clippi
Pääruudussa, oikeassa laidassa on download nappi, jota painamalla saa auki "download the video". Tuo on googlevideopalikan ohjaustiedosto -> notepadilla auki ja esim. tässä tapauksessa itse clipin saa tiputettua omalle levylle tyyliin osoitteesta
Itse asiassa on helpompikin tapa, nimittäin valitse sieltä download napin vierestä se valikko, siinä lukee PC/Mac, iPod ja SonyPSP. Ja taikasana on SonyPSP, jolloin saat ladattua kyseisen videon .mp4 -muodossa. Sitten vaan katselet pätkän videoplayerilla :)
perheen naispuolinen jäsen oli *hiukan* rikki kun 3, 5, ja 38 vuotiaat poikalapsensa käkättivät jaksolle...:-)
jotenkin kai nää jutut ja niiden viihdearvo liittyy kromosomijärjestykseen....:)
Silloin tuli kanssa katsottua aina kun pari vuotta Briteissä aikaa vietettiin, sitten hetki BBC Worldilta Suomessa mutta jotenkin unohtui pikku hiljaa.
Mikä päivä ne tulee BBC:ltä, entä mistä päin nettiä ne tunnin pätkät löytyy (googlettamalla kai...)?
Comment