Jos jotain muuta häiritsee tuo Googlevideon kautta pätkivä pitkä clippi;
Pääruudussa, oikeassa laidassa on download nappi, jota painamalla saa auki "download the video". Tuo on googlevideopalikan ohjaustiedosto -> notepadilla auki ja esim. tässä tapauksessa itse clipin saa tiputettua omalle levylle tyyliin osoitteesta;
Jos jotain muuta häiritsee tuo Googlevideon kautta pätkivä pitkä clippi
Pääruudussa, oikeassa laidassa on download nappi, jota painamalla saa auki "download the video". Tuo on googlevideopalikan ohjaustiedosto -> notepadilla auki ja esim. tässä tapauksessa itse clipin saa tiputettua omalle levylle tyyliin osoitteesta
Itse asiassa on helpompikin tapa, nimittäin valitse sieltä download napin vierestä se valikko, siinä lukee PC/Mac, iPod ja SonyPSP. Ja taikasana on SonyPSP, jolloin saat ladattua kyseisen videon .mp4 -muodossa. Sitten vaan katselet pätkän videoplayerilla :)
perheen naispuolinen jäsen oli *hiukan* rikki kun 3, 5, ja 38 vuotiaat poikalapsensa käkättivät jaksolle...:-)
jotenkin kai nää jutut ja niiden viihdearvo liittyy kromosomijärjestykseen....:)
Silloin tuli kanssa katsottua aina kun pari vuotta Briteissä aikaa vietettiin, sitten hetki BBC Worldilta Suomessa mutta jotenkin unohtui pikku hiljaa.
Mikä päivä ne tulee BBC:ltä, entä mistä päin nettiä ne tunnin pätkät löytyy (googlettamalla kai...)?
Comment