Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hanaa!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hanaa!

Kartturi opettaa b-juniori ikäistä kuskia ajamaan rallia. näin se menee,
    äänet vaan päälle. huippuja kommentteja! Asenne kohdallaan...

http://users.evtek.fi/~k0101570/kartturi/kartturi.wmv

Tuolle on tullut jo muutamia kertoja repeiltyä, viime syksyn Tahkorallista.

Edit: Tuloksista näkee, ettei kuski uskonut tarpeeksi kartturia, ei antanut tarpeeksi hanaa;-)
    http://www.mantta.fi/yritykset/tenab/v2005/050910b.htm

Comment

Ai se onkin niin helppoo... :D

Comment

Heh, on ainakin 5 kertaa tullu tuo katottua aikaisemmin, mutta aina se jaksaa naurattaa :-D
        "Sladissa vaan yli, ku ei tiedä mihin se kääntyy"...

Comment

Se on sitä pimeetä rallia se

Comment

"yli vaa, **ttuse mihinkää käänny!!" :D

Comment

Jep, kyllähän Kopra aikamoinen vetomies on ratissakin, varsinkin takatuuppareilla.

Itse ole kartturoidessani joutunut myös yllyttämään kuskia yli nypyn vaikka tietoa ei todellakaan ole ollut mihin tie taipuu vai meneekö suoraan. Tähän asti on mennyt vielä hyvin.
              Muuan ralliquattro-kuski Ari Mökkönen lausui kerran, että tie ei ralleissa katkea koskaan, se vaan kääntyy johonki tai menee suoraan.
              Nuottikisoissa voi vastuun heittää täysin kuskin harteille. Sen muistiinpanojahan siinä luetaan.

Nuorna miehenä, itse kilpaa ajaessani olen melkein poistunut, kun kartturi on hoopottanut tietävänsä paikan ylityksissä. Kerran laskeuduttiin nätisti ojaan talvirallissa ja toisessa rallissa syksyllä mentiin vitonen sisällä himpsinhampsin ojan reunaa pitkin, niin että sivulasista näki oliko oja kuiva vai ei. Oja oli melkein pari metriä syvä. Ja kartturi kiljui vieressä. Sen jälkeen kaveri olikin varovaisempi ylityksiä arpoessa.

Comment

Mökkönen olikin vatasmainen kuski. Nopea, joskus liiankin. Taisi muutamat S2:n alatukivarret löytää autuaammat baanat kyseisen Audin alta taituttuaan. Mutta eipä hissutellut ei -tuskin tarvis kartturin noin sitä herraa hoputtaa.

Ihan ässäohjeita kyllä Kopralla, vetomies on erimies... :-)

Comment

Lisää näitä. Mun kahvivieraat ei niin välitä autopätkistä mitä netistä löytyy, mut tää piti näyttää useampaankin otteeseen :-)))

Comment

Working...
                  X