Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Hieno minusta. Automainonta on jo niin monta juttua nähnyt alue, ja tässä oli saatu vähän uutta vinkkeliä.
Sitä helikopterista kuvattua mutkaista ranta-tieajelua on jo riittävästi nähty...:-)
(uudessa passat mainoksessa siihenkin on saatu vähän ideaa lisättyä).
Emmää sen nipponin päänahkaa edes saanu, mut sen uudenkarhean hojota supran kylläkin :D. Stanan nipponinvireistäjä oli laittanu mun auton hinnan edestä tavaraa konehuoneeseen.
Emmää sen nipponin päänahkaa edes saanu, mut sen uudenkarhean hojota supran kylläkin :D.
Eletään vuotta 2006 ja 90-luvun alun autot määritellään uudenkarheaksi, onko jollain jäänyt pari sivua nyt almanakasta kääntämättä?
Toisille se riemu pienestä irtoaa ja sitä oikein riittää vielä vuodenpäivät, tiedä vaikka ois vielä lapsenlapsillekin kerrottavaa että kyllä minä silloin nuoruudessa...
Onhan se mukavaa että pärjää vehkeelle mikä ei toimi, kerran kanssa pärjäsin street-b kilpurille vartilla ihan mukavasti, harmi vain että sillä ei vaihdelaatikko pelannut eikä saanut pykäliä silmään, taisi olla tuo vanha autoni siis ihan street-b luokan suomen parhaimmistoa kööpikän mittapuulla mitattuna.
Tuosta nyt vaikka malliksi minkälaisiin aikoihin vakiolla on mahdollista päästä, ja toimivalla sekä viritetyllä harvoin se aika huonommaksi menee.
---------------------------------0-60mph-----1/4mile
1993 Toyota Supra Turbo---4.9-----------13.4
1994 Toyota Supra Turbo---5.3-----------13.7
1995 Toyota Supra Turbo---5.1-----------13.5
1997 Toyota Supra Turbo---5.1-----------13.6
Tuohon kun panee perään sen +15s aikakortin niin kannattaa työntää se takaisin taskuun ja syvälle.
Stanan nipponinvireistäjä oli laittanu mun auton hinnan edestä tavaraa konehuoneeseen.
Enpä tiennyt että tuommoissa katuautojen varttimaili kahinoissa on nykyään ihan omat indexit eli jos toisella on varaa sijoittaa autoon enemmän rahaa kuin toisella niin automaattisesti se mihin sitä rahaa on syljetty lapiolla on toki huonompi kuin se markan romu missä on kuitua katolla kun ei ole varaa edes veroja maksaa.
Kööpikän kannattais varmaan käydä FHRA:n juttusilla jotta sais tilinauhan perusteella indexit joka autoon.
Onneksi meilläpäin ei ole tarvinnut vielä varttimaili kahinoita ratkaista rahapussilla kun kellosta sen tuloksen näkee paljon helpommin.
Eletään vuotta 2006 ja 90-luvun alun autot määritellään uudenkarheaksi, onko jollain jäänyt pari sivua nyt almanakasta kääntämättä?
Kyseessä oli kuiteskin 2000-luvun vaihteen turbo-supa automaatti vaihteella, ja olenko sanonut jossain vaiheessa että kyseinen auto oli täydessä hengessä. Kummiskin sen näkeminen ku kuski hiiltyneenä heittää kypäränsä takapenkille, kun vetää vesiperän quatermaililla lämmittää mukavasti sydäntä. Omiinkorviin kyseinen supa aivasteli sen verran, että veikkaisin siinä olleen jonkin asteen ahtovuotoja.
Ja tuossa nipponivertailussa otetaan taas se näkökanta, että tuossa minun kompostiohjuksessa on niin sanotut markan viritykset (Alle 100e budjetti ja sisältää ahtomittarin). Niin ei missään nimessäkään voi olla meno samoissa sfääreissä, meno olisi toista luokkaa jos allekirjoittaneen perse kestäisi uuden pakosarja,turbon ja ruiskun. Noillakin jo meno varmasti olisi tuola 13 sekunnin puolella.
Comment