Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi S3?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Täysin samaa mieltä, on kyllä valitettavan vaisun näkönen. Eikä oo ollut varaa edes sävyttää etu-ja takahelmaa. ;)

    Comment


      #32
      Jotenkin tuntuu, että tuosta on unohtunut noi vanhastakin S3:sta tutut pullistukset ja muut pikkunippelit. No eipä noista netin ihmeistä tiedä, että mikä beta versio tuo on mitä noissa kuvissa näkyy. Ja kaikkihan kannattaa uskoa mitä internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy. Tässä sitten kuva RS versiosta. myöskin varmaa tietoa =)

      Comment


        #33
        Ja taas olisi uusi kuva S3:sta ilmaantunut. Ainakin tuo vähän muistuttaa noita edellisiä kuvia.

        Comment


        • #34
          Eiköhän tämä ole se mikä sieltä linjalta putkahtaa sitten joskus, eli sama kuin tuossa J:n postauksessa...
          En voi sanoa ettenkö tykkäisi.
          Linkki Audi Worldiin

          Comment


            #35
            Audi Woldistä lainattuna:
            As is the case for all Audi S models, the new S3 drives all four wheels by means of quattro permanent four-wheel drive.
            Mitäs tuo nyt ihan oikeasti suomeksi tarkoittaa?

            Comment


            • #36
              Maalainen käsittäisi tuon niin että haldex:ista on luovuttu ja tilalle laitettu torsenia.

              Comment


              • #37
                Sen verran kovat ahtopaineet vakiona, et ei taida lastulla paljon saada enää lisää. Nätti on kyllä!

                Eikös tuo haldexiin viittaa...

                An electronically controlled multi-plate clutch, positioned at the rear for the benefit of weight balance, distributes the torque as needed ? delivering plenty of grip and maximum driving safety.
                Ja aika kummalliselta tuntuis alkaa tekemään tuosta erilaista kuin kaikista muista saman pohjalevyn nelivedoista.

                Comment


                • #38
                  Ja eikös tuo ole edelleen poikittaiskoneella...

                  Keula etenkin miellyttää, mut joku tossa persuksessa hämää, en kyllä osaa sanoa mikä. Kokonaisuus on kuiteski varsin onnistunut.

                  Comment


                  • #39
                    Sen verran kovat ahtopaineet vakiona, et ei taida lastulla paljon saada enää lisää
                    Jos luin oikein ni eihän siin ole ku 1.2bar, luulis nousevan lastulla tuonne 1.4-1.5 bar.

                    Comment


                    • #40
                      Jos antaa 350 Nm 2500-5000 rpm, se viittaa siihen, että maksimivääntöä on rajattu. Eli ahtoa leikattu siinä keskialueella. Lastulla antanee n.400 Nm, ja varmaan 280-290 heposta. Vähän on kesynnäköinen, onko noita kylkiä yhtään pullisteltu, ei siltä näytä. Entinen ässäkolmonen erosi riisitautisista sisaruksistaan edukseen muutenkin kuin ritilöiltään.

                      Tämä oli mielenkiintoinen:
                      The extras also include a leather steering wheel with flat-bottomed rim and ? in the quattro GmbH range ? folding bucket seats
                      Eli saako uuden RiSan penkit nyt lisävarusteena (taittuvina) tuohon pikkuässään. Hmm, S3 clubsport voisikin olla aika maukas rakennella...

                      Hinnat mielenkiintoista nähdä, Saksassa S3 on 8% kalliimpi kuin R32, ja 5% kalliimpi kuin Ambition 3.2 stronic. Eli tekisi Suomessa noin 51000-52500. Tosin uskon, että hinnaksi lätkäistään enemmän, 55000 tai yli.

                      Comment


                      • #41
                        Vääntö on rajattu vaihteiston vuoksi, näin Fourtitudessa

                        And at just 2,500 rpm it already musters up an impressive 350 Nm (258 lb-ft) of torque (ed note: the exact torque limit of the transmission) ? this pulling power remains constant up to 5,000 rpm.

                        Comment


                        • #42
                          Miksei ne voi tehdä noita vaihteistoja niin, että ne kestäis? Paljonko noihin jätetään "pelivaraa" kuitenkin, koska tuo 350nm ei voi olla se kestoraja. Muutenha noita paukkuis jatkuvasti.

                          Comment


                          • #43
                            Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, ettei normaali manuaaliloota kestäisi enempää vääntöä. Stronicin tai multi-/tiptronicin rajoitteet jotenkin ymmärtää.

                            Comment


                            • #44
                              Eiköhän tuossa kuitenkin tarkoiteta haldexin kestävyyttä?

                              Comment


                              • #45
                                Kyllä sen haldexin saa kestämään, kyllähän se Bugatissakin kestää

                                Comment


                                • #46
                                  http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a3/s3.html

                                  Eipä tartte spekuloida mitään enään - paitsi hintaa Suomessa :)

                                  Comment


                                  • #47
                                    52 tonnia kuulosti listan lähtohinta olevan S3:lla ouluun toimitettuna.

                                    Comment


                                    • #48
                                      52 tonnia!? Jeesus, sillä rahalla sais jo evo ysin.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Tero, joo mutta audilla voi sentään ajaa muutakin kuin hauskuutteluajoa

                                        Comment


                                        • #50
                                          Ja pitäähän siihen perusmallin A3:een olla riittävästi hintaeroa että asiakas tuntee ostaneensa hieman erikoisemman auton. Taitaa A3 3.2 maksaa 45t (en jaksa tarkistaa mistään hinnastosta) joten on siihen jätettävä hajurakoa.

                                          Comment


                                            #51
                                            Eikös vanhan S3:n hinta ollut aika samoissa lukemissa...? Jos siihen vertaa, niin vaikuttais ihan "järkevältä".

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kylläpäs se osaa olla tarvittaessa todella ruma tuo mursukeula..

                                              mutta audilla voi sentään ajaa muutakin kuin hauskuutteluajoa
                                              sillä evolla voi sentään ajaa sitä hauskuutteluajoa, audilla ajetaan vain ja ainoastaan tylsää, turvallista, hajutonta ja mautonta matka-ajoa.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Esittelyvideo

                                                http://video.google.com/videoplay?do...98732244427455

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Onpa hyvän värinen S3 esittelyvideossa.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Toivottavasti nuo jakkarat kuuluvat perushintaan.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Toivottavasti nuo jakkarat kuuluvat perushintaan.
                                                      Tuskinpa meillä kun ei muuallakaan, kuten ei myöskään tuo "tasapohjainen" ratti.

                                                      http://www.audiworld.com/news/06/s3-in-depth/

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Onpa hyvän värinen S3 esittelyvideossa.
                                                        Aikanaan 2 valkoista autoa omistaneena joskus totesin ettei ikinä enää. No, nyt kun paljon on ollut esillä että "valkoinen on uusi muotiväri", olen alkanut sillä silmällä uusia valkoisia autoja katselemaan. Ja kyllä, moni valkoinen on oikeasti hyvännäköinen, kunhan väri on puhdas valkoinen eikä mitenkään likaiseksi sävytetty. Nyt on viime päivinä silmään osunut pari valkoista uutta B7 nelkkua ja pakko sanoa että näyttää hyvältä. Ehkäpä suhteutumisen muuttumiseen osaltaan vaikutti keväinen visiitti Dubaissa, jossa pääosa autoista oli valkoisia. Ns. paremmat autotkin näyttivät valkoisena hyviltä. Ehkäpä sittenkin vielä valkoinen joskus... tosin autoliikkeet niitä ovat vaihtoon tarjottaessa hyljeksineet.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Toivottavasti nuo jakkarat kuuluvat perushintaan.
                                                          Toivottavasti saa jakkarat edes rahalla, kun R32 Golfin lisävarustepenkkejä ei edes suomen lisävarustelistalta löydy...
                                                          No eipä se itseä heilauta, kun tällaisen ostan korkeintaan joskus käytettynä.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            RS4:ssä on Suomessa "kuppi"penkit vakiona, kuten myös tasapohjainen ratti. Jos tuosta nyt mitään voi päätellä.

                                                            Jenkkejä taitaa harmittaa tosissaan kun siellä ei saa edellämainittuja edes lisävarusteena koska Audin pitäisi tehdä kolaritestit ym. kelpuutukset USA:ssa uudestaan kyseisille varusteille. Siis ainakin RS4:ään. Jotenkin noin se suurin piirtein oli.

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Sinkun sähäkkä salasportti

                                                              http://presso.kauppalehti.fi/p/l/i/lehti/pdf.jsp?oid=50

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X