Täysin samaa mieltä, on kyllä valitettavan vaisun näkönen. Eikä oo ollut varaa edes sävyttää etu-ja takahelmaa. ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi S3?
Collapse
X
-
Jotenkin tuntuu, että tuosta on unohtunut noi vanhastakin S3:sta tutut pullistukset ja muut pikkunippelit. No eipä noista netin ihmeistä tiedä, että mikä beta versio tuo on mitä noissa kuvissa näkyy. Ja kaikkihan kannattaa uskoa mitä internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy. Tässä sitten kuva RS versiosta. myöskin varmaa tietoa =)
Comment
-
Eiköhän tämä ole se mikä sieltä linjalta putkahtaa sitten joskus, eli sama kuin tuossa J:n postauksessa...
En voi sanoa ettenkö tykkäisi.
Linkki Audi Worldiin
Comment
-
Sen verran kovat ahtopaineet vakiona, et ei taida lastulla paljon saada enää lisää. Nätti on kyllä!
Eikös tuo haldexiin viittaa...
An electronically controlled multi-plate clutch, positioned at the rear for the benefit of weight balance, distributes the torque as needed ? delivering plenty of grip and maximum driving safety.
Comment
-
Jos antaa 350 Nm 2500-5000 rpm, se viittaa siihen, että maksimivääntöä on rajattu. Eli ahtoa leikattu siinä keskialueella. Lastulla antanee n.400 Nm, ja varmaan 280-290 heposta. Vähän on kesynnäköinen, onko noita kylkiä yhtään pullisteltu, ei siltä näytä. Entinen ässäkolmonen erosi riisitautisista sisaruksistaan edukseen muutenkin kuin ritilöiltään.
Tämä oli mielenkiintoinen:The extras also include a leather steering wheel with flat-bottomed rim and ? in the quattro GmbH range ? folding bucket seats
Hinnat mielenkiintoista nähdä, Saksassa S3 on 8% kalliimpi kuin R32, ja 5% kalliimpi kuin Ambition 3.2 stronic. Eli tekisi Suomessa noin 51000-52500. Tosin uskon, että hinnaksi lätkäistään enemmän, 55000 tai yli.
Comment
-
Vääntö on rajattu vaihteiston vuoksi, näin Fourtitudessa
And at just 2,500 rpm it already musters up an impressive 350 Nm (258 lb-ft) of torque (ed note: the exact torque limit of the transmission) ? this pulling power remains constant up to 5,000 rpm.
Comment
-
Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, ettei normaali manuaaliloota kestäisi enempää vääntöä. Stronicin tai multi-/tiptronicin rajoitteet jotenkin ymmärtää.
Comment
-
-
http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a3/s3.html
Eipä tartte spekuloida mitään enään - paitsi hintaa Suomessa :)
Comment
-
-
Toivottavasti nuo jakkarat kuuluvat perushintaan.
http://www.audiworld.com/news/06/s3-in-depth/
Comment
-
Onpa hyvän värinen S3 esittelyvideossa.
Comment
-
Toivottavasti nuo jakkarat kuuluvat perushintaan.
No eipä se itseä heilauta, kun tällaisen ostan korkeintaan joskus käytettynä.
Comment
-
RS4:ssä on Suomessa "kuppi"penkit vakiona, kuten myös tasapohjainen ratti. Jos tuosta nyt mitään voi päätellä.
Jenkkejä taitaa harmittaa tosissaan kun siellä ei saa edellämainittuja edes lisävarusteena koska Audin pitäisi tehdä kolaritestit ym. kelpuutukset USA:ssa uudestaan kyseisille varusteille. Siis ainakin RS4:ään. Jotenkin noin se suurin piirtein oli.
Comment
-
Comment