Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten saa auditaustakuvan ja näytönsäästäjän nokia 9500:an?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Miten saa auditaustakuvan ja näytönsäästäjän nokia 9500:an?

www.audi.fi - sivuilta tilasin sopivat viihdepläjäykset. Sain palveluviestit ja luulen onnistuneeni lataamaan fileet koneeseen. Mistä ihmeestä ne saa laitettua toimimaan? Mikä muuten on oikea resoluutio näyttöön?

Mä olen hieman koodirajoitteinen. Alkaa kännykkä olemaan älykkäämpi kuin käyttäjä...

Kiitos vain vinkistä. Vaihdoin vanhan puhelimen uuteen ( maksoi 50 ? ja siinä on jopa taskulamppu ) ja sain taas kunnon logon:)

Comment

Tämä on kanssa aika hyvä. :)
      http://www.olio.fi/downloads/audi-rinkulat-puna.jpg

Comment

Anyone? Osaako kukaan auttaa? Edes pc- suitesta ei ollut apua.

Comment

Onko puhelimessasi Bluetooth-valmius vakiona? Taustakuvista yms. ei todella kannata maksaa senttiäkään. Omistan vanhemman kotimaisen ja olen jo vuoden päivät siirtänyt siihen taustakuvamatskua suoraan koneelta langattomasti, Bluetooth-yhteyden välityksellä.

Kotikoneen USB-porttiin työnnettävä komponentti maksoi puhelinliikkeessä eurolleen saman verran kuin puhelimen ja koneen yhdistävä kaapeli, joten valinta oli helppo. Saan taustakuviksi tarkalleen haluamiani otoksia. Samaa yhteyttä käyttäen siirtyvät monenmoiset tiedostotyypit, kuten esim. puhelimella kuvatut videot.

Käyttö on lisäksi helppoa eikä vaadi erityisiä tietoteknisiä taipumuksia, joten suosittelen.

Comment

Ilmaiset olivat kuvat, mutta en vaan saa näkyviin. Mulla ei läppärissä oo BT:a, mutta välikaapeli pelittää. Softalla saa kyllä muokattua kuvia, mutta quattro 25- näytönsäästäjä olis kiva.

Kysymys siis kuuluu: miten ladatut fileet saa käyttöön? E löydy mistään kirveelläkään maalaislogiikalla.

Comment

Soita puhelinvalmistajan palvelunumeroon/vast
              Jos ei Nokia tiedä niin...:)
              Ps olet kai lukenut puhelimen käyttöohjeet?

Comment

Ps olet kai lukenut puhelimen käyttöohjeet?
                Viimeisenä oljenkortena kyllä, mutta kun ei kerro...

Comment

Onkos sinulla se kuva jo puhelimessa? Nokialainen on itselle vähän vieraampi, mutta kai valikoissa on näytönsäästäjän valinta? Täällä ko. screensaver on ollut muutamia viikkoja Kiinassa valmistetussa ruotsalais-japanilaisessa omistuksessa olevan Brittiläisvalmistajan kapulassa...

Comment

Näytönsäästäjän valikkoa en löytänyt, taustakuvan valikot kyllä, mutta lataamani kuva ei löytynyt sieltä.

Alkaa eväät loppua, mutta onneksi asia ei ole tärkeä.

Comment

Lataamasi kuva on kyllä koneessa, mutta jossain ihan muualla kuin luulisi. Taustakuvat ja näytönsäästäjät ovat myös jossain ihan muualla. Jatkä näppäilyä niin se joskus avautuu. Oma 9300 ei suostunut ensialkuun juttelemaan tietokoneen kanssa ollenkaan edes ammattilaisten avustuksella. Mutta väsyttämällä voittoon toimi jälleen. Olen nuo kaipaamasi tiedot ja sijainnit omassani nähnyt mutta en osaa kertoa ajo-ohjeita Gordionin kautta perille, sorry. Nokialaisten järjestelmä on SYVÄLTÄ

Comment

Antti, kysäisin juuri yhdeltä tutulta, joka on Salossa Nokialla hommissa. Katsotaan osaako auttaa.

Comment

Just kokeilin 9300:lla tuota näytönsäästäjää, niin kyseinen malli ei tue tuota screenasaveria.
                          Se näkyy vaan still kuvana. Eli ei ymmärrä .GIF muodossa olevaa liikkuvaa kuvaa.

Se voi olla, että se vaatii jonkilainen softan, ennenkuin screensaver alkaa rullaamaan.

Ollin tekemät audirinkulat kyllä koristaa molempia näyttöjä. Kokoa piti vähän sovittaa ensin :)

Mutta josko Hannun kaverilla olisi jotain uutta tietoa.

Comment

Sain Rammolta mailissa asialliset kuvat. Screen saverista niin väliä... tietty olis se kiva.

Comment

Antti, mulla (9300) lataa koneelta kuvat suoraan kommunikaattorikansioon, josta ne voi siirtää kuvakansioon tai suoraan pieneen ja isoon näyttöön taustakuvaksi.

Tökkää välikaapeli kiinni ja avaa PC Suiten image converteri->avaa uusi kuva->selaat omalta koneelta kuvan, jonka haluat puhelimen taustakuvaksi->avaat sen->kuva hyppää image converteriin->seuraava->valitse puhelin, jos ei valittu->seuraava-> valitse taustakuva päänäyttöön, tai pienoisnäyttöön->kuvaan ilmestyy rajausviivat, jolla rajaat kuvan sopivaksi näyttöön, et voi rajata liian isoksi, ei huolta->seuraava->tehosteita, jos haluat(aika kökköjä, älä valitse)->seuraava->päivitä puhelimeen ja avot, converter ilmoittaa kun kuva on päivitetty ja kysyy tallennetaanko muutokset, johon vastaat ei. Sitten pengot kuvan, mikä tod.näk. on siellä kommunikaattorikansiossa melkein ekana ja haet sen taustakuvaksi. Näin ainakin mulla meni.

Comment

Do dii, kiitos vinkeistä kaikille! Nyt on rinkuloita.

Comment

Working...
                                X