Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 BT ahtopainemittari

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S4 BT ahtopainemittari

    Loppupelissä melko tyylikäs ahtopainemittari ässään 8)
    Ainut vaihtoehto minkä itse asentaisin autooni

    http://www.stratmosphere.com/oct_s4_boostgauge1.htm

    #2
    Muuten hyvä mutta kun tuo ei näytä ahtoja kuin 1.5 bariin asti ;)

    Comment


      #3
      No sitten laitat isommat föönit! :)

      Comment


      • #4
        Mutta jos autossa on vain k03+lastu niin eihän tuon mittarin pitäisi pohjaan saakka mennä.
        Eikös ne ahdot jää 1.2barin kohdalle?

        Comment


          #5
          No sitten laitat isommat föönit! :)
          Ai sittenkö tuo näyttää enemmän painetta? ;) Adaptiivinen mittari :D

          Joo ei se vakioturboilla pohjaan mene lastullakaan.

          Comment


            #6
            Höpsis ja virtuaalinen läpsäys Mikolle!

            Jos on isommat kampulat ei tarvikkaan niin paljon ahtopaineita. Vastahan tästä keskusteltiin eräässä loputtomassa threadissa.

            Comment


              #7
              Tyylikäs mittari, mutta saisi näyttää myös vacuumipuolen, kun siellähän sitä valtaosa ajasta paineet pyörii.

              Comment


                #8
                niin mites se nyt on. riittääkö gt28rs:llä alle 1.5baria samaan tehoon kuin k04 perheen turboilla isommilla ahdoilla. tonne koneen taakse kun nyt ei kuitenkaan niitä isoja turboja saa mahtumaan paitsi että toi gt28rs:kin on jo mielestäni iso 1.3 litran tilavuudelle.

                sais nyt ne autospeed ja atp ne projektinsa valmiiksi että sais tuonkin selville. no, joku kotivirittäjä saa tuonkin kuitenkin ensin valmiiksi sen verran tässä on jo tuloksia odoteltu!

                Comment


                  #9
                  toi vakuumihan on lähinnä hyvä siihen että näkee mahdolliset vuodot/jos haluu oikein pihistellä suorituskyvyssä ja bensassa.

                  itsellä on kiinni entisessä dieselissä ollut 3barin mittari ilman vakuumia ja hyvin on pärjännyt. 1.5:lla ei olis pärjännyt tai ainakin olis ollut tiedottomassa tilassa.

                  Comment


                  • #10
                    löytyykös tuolta autospeedilta sivuja?

                    Comment


                      #11
                      koitasjotain autospeed-performance tms

                      Comment


                      • #12
                        itsellä on kiinni entisessä dieselissä ollut 3barin mittari ilman vakuumia ja hyvin on pärjännyt.
                        Kyllä varmasti,kun dieselissä ei ole alipainetta :)) siellä on erillinen pumppu,jika tuottaa alipainetta,mutta ei imusarjaan.

                        Comment


                          #13
                          huonosti ilmaisin. eli nyt on s4:ssa kiinni toi 3barin vakuumiton mittari.

                          Comment


                            #14
                            Jos on isommat kampulat ei tarvikkaan niin paljon ahtopaineita. Vastahan tästä keskusteltiin eräässä loputtomassa threadissa.
                            No äläs nyt, kuka sen sanoo että paljonko sitä painetta pitää olla? Tappiinhan se viisari pitää aina saada, oli se asteikko mitä vaan ja mitkä turbot ;-) (Nälkä kasvaa syödessä...)

                            Niin ja tuosta GT28RS:n koosta, yhteen Hayabusan koneeseen oli laitettu GT28R, jolla otettiin siitä 265 hv. Sehän on 1300 kuutioinen. Heräämisestä en sitten kyllä tiedä, kai se lähtee :D

                            Comment

                            Working...
                            X