Sen saa viedä just sinne minne haluaa korjattavaksi, joten vaikka "möttönen" ei olis koskaan käynytkään merkkarilla niin usein siinä kohtaan tulee ensinmäinen merkkari käynti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AVK tarjoaa..
Collapse
X
-
Vieras
Tässä tapauksessa perus autosähkökorjaamolle ei homma maistunut, joten lähti sen takia merkkarille.
Comment
-
Vieras
Eihän tuo asiakastyönä olekkaan niin simppeli tai mukava, kuin itselleen tehtynä. Mutta auto meni ilmeisesti hyviin käsiin, näin käsitin kautta rantain. Voi olla että dumoon otetaan vielä yhteyttä renkaiden osalta.
Comment
-
Vieras
Joo, on tässä useampikin kysellyt autosta ja ostajakin oli yhteydessä. Hyvä että meni harrastajalle eikä esim. paaliin.
Comment
-
Onkos kellään tietoa tuosta? https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=207133&lang=fi
Mitenkäs tuolla AVK:lla menee tuo ostaminen? Kerralla rahat käteen periaatteella vai?
Comment
-
AVKn ostaminen menee siten, että teet tarjouksen autosta ja jos AVK hyväksyy tarjouksesi, saat maksutiedot. Kun auto on maksettu kokonaisuudeessaan, saat tositteita vastaan kaupopakirjat ja avaimet. Sen jälkeen papereiden kanssa takapihalle, jossa trukkikuski tuo papereita näyttämällä auton. Auton paperit ja monesti huoltokirja tuolee sitten jälkikäteen vakuutusyhtiöltä postissa.
Comment
-
Vieras
Kai huomasit, että tuo on 8v mopo malli?
Näyttää korkein tarjous nyt olevan 700€, joten tuo lähtee nyt vain täyteen hintaan tai pari kymppiä alle.
Comment
-
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=206003&lang=fi
Ei mikään kovin erikoinen, mutta pisti silmään vähän uuden auton omistajan huono tuuri.. kilometrejä tuskin edes renkaiden sisäänajoon riittävästi. Kovat on hintapyynnit AVK:lla. Ei mitään halpoja osia mennyt tuossa..
Comment
-
ai huomasit, että tuo on 8v mopo malli?
Näyttää korkein tarjous nyt olevan 700€, joten tuo lähtee nyt vain täyteen hintaan tai pari kymppiä alle.Viimeksi muokannut 54mmy; 5.8.2013, 19:07.
Comment
-
-
Sitte ois RS6:sta huutokaupattavana. Melko huokea pyyntihinta meikäläisen mielestä. Tommosen peräpalan saa kuitenkin suhteellisen halvalla, vai eroaako toi RS6:n peruspelti pinnan alta tavallisesta A6:sta?
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=208751&lang=fi
Comment
-
-
Aika lyhyeen päätty tämän (ensimmäinen?) elämä.
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=207560&lang=fi
Mikähän lie kyljen leikkelyn tarkotus?
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=208383&lang=fi
Comment
-
Muutapa ehjää siinä juuri olekaan (ronsussa). Lisäksi vaikka jostain löytyisikin penkki joka tuon jaksaa suoristaa, joutuu siinä runkoon vaihtamaan peltejä luultavasti etupenkkeinin asti = ei niin pienentäkään järjenhiventä alkaa tuosta leipomaan enää autoa. Järkyttävän kallistakin. En menisi vannomaan että tekniikkakaan enää ehjänä kun taka- akseli yrittäny vaihtaa paikkaa etummaisen kanssa. Tonni tai kaksi voisi olla oikeampi pyynti tuosta.
Tuon nelosen kylki on auottu aika varmasti siksi että näkevät sisäosien vauriot, kulma kun on nyrjähtänyt aika paljon alas.
Comment
-
tuo kastunut A4 käy hyvin varaosa-autoksi, ei mitään järkeä ajoon, ainakaan itselle, max. kaksi vuotta niin on sähkövikaa kun johdot hapettuu ja murenee pois. Ja sitä ennen on vaihdettu kaikki tietokoneboxit...
Comment
-
Itsekkin ajelen tällähetkellä autolla joka on aikoinaan merivedessä kastunut. Tuohon toki vaihdettiin käytännössä lähes koko johtosarja varmuuden vuoksi toisesta raadosta bokseineen, mutta kyllä se vanhakin johtosarja pääosin käyttökelpoinen on.
Johdin pinnit joissa upotushetkellä oli +12V potentiaali, olivat hapettuneet merkittävästi, mutta muut kontakti olivat ihan puhtaita. Toki kaikki liittimet pitää tarkistaa, mutta ei se oikeasti (edes nykyautossa) ole mikään tekemätön homma. Lisäksi VCDS osaa melko hyvin neuvoa, mistä suunnalta huonoja kontakteja löytyy.
Comment
-
Vieras
Joku seppä taikoo kasaan halvalla ja myy heti pois. Ei tarvitse stressata tulevia ongelmia, mitä kosteus aiheuttaa.
Comment
-
Kosteus on vähä kuin ESD-ongelmat elektroniikas. Kaikki altistuneet ei oireile, jotku oireilee heti ja jotkut vasta vuosien päästä ja jotkut ei koskaan. Eli aikamoista venäläistärulettia, jos ei vaihda altistuneita osia.
Comment
Comment