Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto koeajo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Nettiauto koeajo

Näyttää nettiauton koeajosta löytyvän tuttua kalustoa. http://www.nettiauto.com/viewArticle...6&content=more

Aika tarkkasilmäinen pitää olla että huomaa xenonit ulkoapäin...vieläpä kun kyseessä on RS2!

Comment

Joo, toimittaja oli tarkkasilmäinen ja RiSa seisoi tallin edessä, aamuhämärässä, valot sojottaen suoraan seinään. Sokea tarvii olla, jos ei värieroa huomaa:) RiSassa kun on Xenon polttimot.

Comment

Hyvä mainospätkä Tuomolle, mutta hieman ärsyttää "toimittajan" taito osata lyhentää "rs2:sta" jne. Foorumeilla ja irkissä vielä ymmärtää "rs2:sesta" puhekielestä tempaisun lyhenteen, mutta artikkeleissa ei.

Comment

Selittäkääs tyhmälle, että miten toi on lyhennetty. Mun mielestä se puhuu RS2:sesta. Mä kun luulin, että toi RiSa on vaan "lempinimi"....

Comment

rs2:sesta = rs kakkosesta ja rs2:sta = rs kahdesta?!? noin minä sen ymmärrän! Kirjakielessä oikein kirjoitettu on kai tuo rs2:sta

Comment

Se on toimittaja kuin toimittaja, eivät jostain syystä osaa muotoilla. En muista koska olisin nähnyt, että Iso-Britannia olisi muotoiltu oikein, lähes poikkeuksetta muotoillaan "Isosta-Britanniasta"...

Comment

RS2:sen varmaan pitäisi tarkoittaa "RS-kakkosen", kuten se puhekielessä sanotaan. Oikeasti se voisi tarkoittaa "RS-kaksisen". :)

Oikea olisi RS2:n eli "RS-kahden". Jonka voi tietysti lausua "RS-kakkosen".

No, lieneekö tuolla niin suuresti väliä, mutta kai sitä voisi "viralliseen" tekstiin vähän katsoa, että miten rustaa.

Comment

Tarkennetaan nyt että kuvasta ei millään näe polttimoita. ja toimittaja selittää niinku ne kuuluis tehtaan varusteisiin...

Comment

Working...
                  X