Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Huvittavaa on myös, kun leffoissa huudellaan toisille ohjeita lentokoneen tai helikopterin käydessä.
Suihkumoottorin / suihkuturbiinin vieressä menee kuulo...
Njoo, mutta leffoissa tyhjät tynnyrit ja auton ovet suojaavat luodeilta, metron törmätessä riittää kun pidät kiinni tangosta niin sinulle ei käy mitään ja kaikki räjähteet luovat ison tulipallon.
Väitän että nuo Top Gearin pojat ovat *maailman onnelisimpia miehiä* :-)
Saavaat lekaa hyvällä liksalla syömmensä kyllyydestä kaiken maailman vekottimilla.
Ja se Vicki " Kaksiosainen-Sukunimi" on aika kolee misu kanssa....
Parasta telsaa!
Kyseinen rättärihän oli mallia 2cv6, minkä tunnistaa neliskanttisista valoista. Vanhemmassa 2cv4 mallissa oli aerodynaamisemmat pyöreät ajovalot ja luulenkin, että sille ei olisi käynyt kuinkaan ko. kokeessa. ;)
Onko kukaan muuten ollut rättärin kyydissä kun täysperävaunurekka tulee kaksi kaistaisella tiellä vastaan? Ravistelee muuten kun luoja kerjäläistä!
^Faijalla on ollut muutamia "sätkiä" aikoinaan ja kyydissä on tullut istuttua tuhansia kilometrejä 2CV-Killan reissuissa mm. Ruotsissa ja Tanskassa ja ympäri kotimaata. Rekan tullessa vastaan kattokin nousee herkästi ja taivas näkyy raoista. Kieltämättä välillä aikas pelottavaa. Faijalla oli talveksi styroksipalat katossa ja hmmm.. hyvin pysyi lämpösenä. Kinoksessa hieno peli etenemään sileän pohjan ja pirun kapeiden renkaiden ansiosta. Rampeista kiihdytettäessä iski aivan järjetön kauhu ja vauhdin tuntu. "Moottori" räyhäsi niin kovaa ettei kuullut mitään muuta, astinlauta melkein maassa koko rampin matkan ja sätkän meno rauhoittui jo vajaan kilometrin päässä, jolloin vauhtiakin alkoi olemaan sen verran että rekat ei ajaneet päälle. Kesällä hieno auto katto auki, eikä mihinkään kiire.
Comment