Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Dieselinpöllyä kilpailijoiden silmille ? V12 BiT tdi
Collapse
X
-
jos luet ton (audiworldin etusivullakin toi on) niin ei se mitään pöllytä. kato nyt pestään pöytä ecodieselillä jossa on partikkelifiltteritkin ; ). kaiken maailman kuristimienkin jälkeen asialliset suorituskyky numerot!
kyl se taitaa olla niin että tulevaisuudessa palaan takas dieselviritysten pariin.
-
Juu parempi ehkä silleen, saattas tuonkokoisesta koneesta melkoinen pilvi pöllähtää jos samaan tahtiin antaisi ohituksissa savua kuin jotkut suomen teillä liikkuvat nakuttajat.
Tulee olemaan mielenkiintoista seurata monta välitankkausta tuo laite tarvitsee. Johan se Fsi konekin säästi muutamia tankkauksia 24 h aikana, tuolla värkillä säästää varmaan helposti enemmänkin.
Comment
-
-
Nam nam, mulle kyllä riittäisi puolikaskin tuosta koneesta nykyisen röhkön keulalle. Ei tarvitsisi modata ulkopuolelta lainkaan.
Muistot ovat suloisia neljän vuoden takaa kun tein kolme kuukautta töitä Ruåtsalaisella isolla autolla jonka löylyhuoneessa oli 14 litran V8, n.850hp ja 3000+Nm, sai käsityskyky aivan uudet ulottuvuudet sanalle VOIMA. Miinuksena sai laskea 40tonnin ajomassan, ja silloinkin pito-ongelmat olivat radikaaleja.
Comment
-
Tulee olemaan mielenkiintoista seurata monta välitankkausta tuo laite tarvitsee. Johan se Fsi konekin säästi muutamia tankkauksia 24 h aikana, tuolla värkillä säästää varmaan helposti enemmänkin.
Comment
-
Eilen täällä Iisalmessa kääntyi auto eteeni ja tie peittyi "Volvomaiseen" dieselin savuun.Halusin katsoa mikä automerkki oli kun noi pöläytti savua ja mustaa ja "lähti kuin kuppa Töölstä" edestäni.Yllätys oli kun sain kiinni ja tunnistin automerkin.>Audi 1.9tdi.I kirjain oli punainen perässä.Tämä oli eka kerta että kys.kone lykkäsi savua ihan tolkusti>auton perä peittyi savuun. Tuntui olevan vetoja siinä autossa.Ajelin perässä niin ei se savuttanut kun oli päässyt vauhtiin.Kiihdytyksessä oli mukavat pöllyt.
Comment
-
Vähän sattui korviin "tuo maailman tehokkain diesel". Laivoissa kuitenkin aikamoisia voimalaitoksia, eikä mitään alle megawattilaitteita :-)
Rata-ajo ei taida muutenkaan olla diisselin vahvimpia alueita, kun urku on kokonaan auki taikka kiinni, ja vaihteistot nopeita -eli vääntö ja osakaasualueet pienemmässä roolissa kuin kadulla.
Hauska nähdä miten käy tuossa. Nostaa joka tapauksessa TDI:n sporttimielikuvaa.
Comment
Comment