Edelliseen viestiin jatkoa. Maanantaina tuli sähköpostiin vastaus jossa kiittivät kun ilmoitin virheestä heidän tuotelistauksessaan ja pyysivät ilmoittamaan ajan ja paikan josta kuriiri voi noukkia palaututettavat tavarat. Tiistaina aamulla pakkasin osat laatikkoon ja torstaina DPD kuski haki aamulla yhdeksältä tästä työpaikalta paketin. Hetki sitten tuli Paypalilta viesti että Sparetolta on tullut maksusuoritus.
Kerrassaan esimerkillistä toimintaa. Palautus ei maksanut asiakkaalle mitään, tavaroita ei tarvinnut itse rontata postiin vaan kuriiri haki paketin asiakkaalle sopivasta osoitteesta ja sopivana aikana. Yhteydenpito oli mutkatonta ja nopeaa.
Laskin ostohistoriaa selaamalla että olen tuolta tilannut reilun kahden vuoden aikana 4969€ arvosta osia. Siihen peilaten ei tunnu pahalta että nyt tuli ensimmäisen kerran jotain väärin.
Kerrassaan esimerkillistä toimintaa. Palautus ei maksanut asiakkaalle mitään, tavaroita ei tarvinnut itse rontata postiin vaan kuriiri haki paketin asiakkaalle sopivasta osoitteesta ja sopivana aikana. Yhteydenpito oli mutkatonta ja nopeaa.
Laskin ostohistoriaa selaamalla että olen tuolta tilannut reilun kahden vuoden aikana 4969€ arvosta osia. Siihen peilaten ei tunnu pahalta että nyt tuli ensimmäisen kerran jotain väärin.
Comment