Ja VAG leirin vehkeillä seuraavaksi eniten katkeamisia...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jakohihnojen katkeamiset Oulun seudulla.
Collapse
X
-
YLE Uutiset: Tiesuolan käyttö on nollakeleillä huipussaan – ympäristölle paras vaihtoehto liian kallis
Kaliumformiaatti mainittu, seuraavaksi napsuu hihnat Mikkelissä?
Tässä vielä korroosiosta: Tiehallinnon selvityksiä 31/2008: Kaliumformiaatin korroosiovaikutukset (PDF)
Sähköliittimien ongelmaa selvitettiin TTY:n tutkimuksessa, jossa havaittiin
kaliumformiaatin kulkeutuvan hyvin tiivistetyn sähköliittimen sisään ja aiheut-
tavan oikosulun. Vastaavaa ei tapahtunut toisen lentokentillä käytössä ole-
van huomattavasti vähemmän sähköä johtavan jäänsulatusaineen kanssa.
Laboratoriossa tehtyjen kokeiden tulokset osoittavat kaikille materiaa-
leille, että kaliumformiaatin korroosionopeudet ajoneuvoissa ja tielait-
teissa käytettävillä metalleilla eivät eroa merkittävästi natriumkloridin
korroosionopeuksista. Vain sinkityn teräksen osalta kaliumformiaatin
korroosionopeus oli suurempi kuin natriumkloridin.
Comment
-
Aika hyvin teiilä on hihnat kestäneet. Meidän bkd vaihdettiin hihna 70tkm mittarissa, 118tkm katkesi ja tuho, ja nyt 142tkm/2v taas tuomio että pitäisi vaihtaa rattaat ja hihna. Kaikki jakopää hommat tehty merkkiliikkeessä. Edellisellä kerralla kun tuho tuli niin leveästi Porholla lupasivat että nyt kestää vaihtovälin mennä, osat on parempaa laatua ja koppa tiivistetty. Kestihän tuo, kokonaista 24tkm...
Comment
-
72 tkm kesti avf:ssä minulla ja 15 tkm välein pölyt puhallettu pois kopasta paineilmalla. Nyt rempan jälkeen oli ajatus puhaltaa pölyt pois 5tkm välein ja vaihtaa jakopää rattaineen 60 tkm välein. Silti on kyllä tullut mieleen vaihtaa ketjukoneinen diesel alle. Merkkihuollon varaosa tiskillä kysyin, että onko jakopäänrattaisiin tullut parannusta niin varaosa myyjä sanoi, että samaa p:tä ovat edelleenkin, että ei tehdasta kiinnosta näin pienen markkinaalueen ongelmat.
Kilometrit on varmaan 85% tulleet tuossa E4/ pohjantiellä ajosta
Comment
-
Comment