Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Saksan tuliaisia tulevaisuudessa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Saksan tuliaisia tulevaisuudessa?

    Jokos on foorumilla kuolattu R8:n perään? Näyttää sittenkin menevän valmistukseen, mutta hinta voi olla aika suolainen. Pitäsköhän alkaa kirjoittelemaan joulupukille ;)

  • #2
    Ei toi oikein omaa silmää miellytä ainakaan vielä, tosin kyllä varmaa kateellisia kerää.

    Toivon vain ettei kukaan "isi ostaa poika" vahingossakaan tuota saa. =)

    Comment


    • #3
      Minun silmää käy tuo kyllä aika nätisti :) maku kysymys... Eikös tuon hintaa aikanaan hehkutettu että olis erittäin halpa verraten esim lamboihin ja ferrareihin?

      Comment


      • #4
        Kerrassaan upea, mutta luulisin kuitenkin että 200000? paikkeilla liikutaan sitten kun tuo myyntiin asti
        saadaan. Kilpailijoiksihan tuolle voisi kuvitella F430:n ja Gallardon, olettaen että liikutaan 450-500hp vyöhykkeellä. Tuo tuplaturbo V10 siihen tuskin tulee valmistukseen, muuten ollaan jo Carrera GT:n jaloilla hyppimässä. Tosin en minä pistäisi pahakseni vaikka tulisi, mutta varaa tuollaiseen tuskin ihan heti tulee olemaan opiskelijan tuloilla :)

        Mutta entä miten käy Gallardon jos tosta tehdään sille kilpailija? Tuleeko näiden välille sitten eräänlainen A3 vs. Golf taistelu, sen aika näyttää.

        Comment


        • #5
          ^Hyvä vertaus :-D

          Comment


          • #6
            sen takiahan tuota v10 turboa ei ilmeisesti olekaan tulossa tuotantomalliin koska on aika turha hyppiä lambon jaloille. Autobildin mukaan Audi pitää lambon urheiluautona ja pyrkii tekemään itse "vain" urheilullisia malleja. Vaikkakin kyllähän tuo aika herkku urheiluauto on :)

            Comment


            • #7
              Alusta lähtien on ollut selvää ettei tuolla lähdetä haastamaan Lamboa tehoissa. Moottoreiksi tuohon tullee S8:ssa nähty Gallardon V10-koneesta kehitetty 5,2-litrainen versio (450hv/500Nm) sekä RS4:n korkealle kiertävä V8 FSI mutta hieman alivireisempänä (390hv?). Alempi vireysaste jotta ero V10:een pysyy järkevänä. Molemmat saa manuaalilla, V10:n yhteyteen tulee saataville Lambon E-Gear ja kasikoneiseen mahdollisesti DSG. Jälkimmäinen voisi viitata siihen, että RS4:kin saisi optioksi DSG:n. Kone kun on sama, vaikka moottori eri päässä autoa onkin.

              On vielä epäselvää kummalla koneella auto esitellään. Aiemmin on ollut huhua, että tuotanto aloitetaan V8:lla ja V10 seuraa vuoden myöhemmin. Gallardoon tullee pientä päivitystä tehoihin, kun R8 V10 tulee markkinoille. Mitä hintaan tulee, veikkaisin että V10:llä tuosta tulee kallein Audi. Tällä hetkellä se on A8 L 6.0 W12 188.000 eurollaan. V8 jää varmasti alle tuon, mikäli tuota aiotaan kaupaksi saada.

              Hienoa, että tuo saadaan tuotantoon. Täytyy enää toivoa että hinta saadaa puristettua kohtuullisen alas ja kauppa käy. Nyt enää odottelemaan, että Nuvolarikin saa vihreätä valoa.

              Comment

              Working...
              X