Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi s6 -95 nettiautossa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi s6 -95 nettiautossa?

Onko joku käyny kattomassa ja koeajamassa?

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=442508

Onpa hintaa. Hae itse Saksata niin voit tuoda samaan hintaan yhden ajoon ja 1-2 varaosiksi ;-)

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?b...1111188037414&

Comment

Kova on hinta, mutta kauppiaan pitää saada katetta:)

Comment

Just näistä S6 Audeista mä taisin joskus avautua täällä. Enkä vieläkään tajua, mihin noiden hinnoittelu perustuu? Auton saat kohta likimain puolet halvemmalla, kun haet itse.

Comment

Puoleen hintaan hyvinkin, paitsi jos joku noista oikeasti maksaa pyynnin mukaan niin kohta on myös verot kohdallaan.

Vkon päästä pitäs lähteä autoa hakemaan, vaihtoehtoina 90-luvun alusta pari S4:ta, yksi V8, M5 ja sit järkevin vaihtoehto 523i -96. Tai sit ostan skootterin korvikkeen eli Smartin, mutta miten sillä jaksaa ajaa kotia :-)

Comment

tuossa reilu viikko sitten tuttavani lähti hetkenmielijohteesta hakemaan s6 audia saksasta vm,95-96 2.2 turboa,5päivän aikana katsoi läpi 14 eri autoa ja tuli siihen tulokseen että halvalla ei saa hyvää (4000-5500e)vaan hyväkin maksaa n.8000e+kulut ja verot ja renkaat tulee autolle hintaa n:15-16000e ja tiedä sitten mitä tulemanpitää,mutta ei kukaan kiellä ostamasta sitä halvinta ja tekemästä remonttia esim.katit,jarrut(levyt,palat),ilmastointi,maalauk set,alusta ym:

Comment

Ostin itse viime syksynä Ässän,jonka eräs autoliike oli tuonut Saksasta.23tonnia oli hinta...Mutta hetken mielijohteesta ja Audia pitkään himoinneena tein kaupat.Vuosimalli on 96 ja mittarin mukaan kilometrejä oli 151tuhatta.Nyt kilsoja on 162tuhatta eikä tekniikan puolesta oo tullu ylläreitä vastaan.Niin paljon luotin Saksan poikaan ja autoliikkeeseen että jakoremmin vaihdatin viime kesänä.Mutta mukavaa kyytiä on tullu.Nyt kun kriittisemmin on alkanu tota tutkiskella niin koko ajan löytyy jotain sanomista.Kallistahan se on aina liikkeestä auto ostaa,koska jollainhan niidenkin täytyy elää.Oma mielipiteeni on että jos se auto on pakko sieltä ulkomailta tuoda niin jos vaan mahdollista niin itse hakee ja on kriittinen...Tulee halvemmaksi ja saa mitä haluaa.Läheltä tuontiautokauppaa seuranneena ja kun on nähnyt mistä nämä "pikku häkkikaupat" ne autonsa hakee niin en kyllä toiste tekis tällaista kauppaa.Mutta onnea autonostoon vain kaikille!

Comment

En ymmärrä kiinnostusta hakea "halpoja" Audeja Saksasta, sillä ne on noudettu jo aiemmin esim. Ruotsiin. Tuonti ym.kulut ovat huomattavasti edullisemmat ruotsista, kuin saksasta.
                Yleensä ruotsiin tuodut 4-7 vuotta sitten, ovat huollettuja ja huomattavasti paremmin pidettyjä
                ikäisekseen, kuin saksassa tähän päivään mennessä.

Comment

ruotsista tuonti aivan hyvä vaihtoehto.. oma s4:n sain hakea torniosta, kun myyjällä oli liike tornion puolella ja asui haaparannassa.. Lohkolämppäri ja talvirenkaat oli mukana ja muutenkin aivan asiallinen peli. Ainoastaan mielenkiinto loppunut edelliseltä omistajalta. Ahtoletkuja oli halki ja muuta pientä.. Eipä tarvinut maksella tuontipalkkaa kellekkään vaan itsellä meni bensaa ja dieseliä n. 120?+kahvit ja ruoat.. Eli yleensä ruotsintuonti peleissä on nämä pakolliset talvivarusteet jo valmiina..

Comment

^ Tuo on aivan totta. Tässä rajan pinnassa asuvana olen monesti miettiny, kuinka paljon helpompaa se auto olis hakea tuosta pohjoisruotsista. Paljon tuolla näkyy audeja, viimeksi kun kävin Haaparannalla niin samaan liikenneympyrään sattui kerralla kolme C4-koppasta :)

S6:n hintaa Suomessa olen itekki ihmetelly, kyseessä on kuitenkin vain lähinnä kevyt facelifti UrS4:sta.

Comment

Alkuperäiselle viestin kirjoittajalle: mun ex-S6 on paikallisessa liikkeessä myynnissä hintaan 15ke. Kunto on hyvä, tosin ajettu on aika reilusti, mutta isot rempat tehty, eli autoa on vielä pitkäksi aikaa!
                      Jos kiinnostaa, niin voin antaa lisäinfoa autosta.

Comment

Sama homma, viestin alkup. kirjottajalle : Mun nykyinen S6 2.2T on myös myynnissä, just tehty isot huollot, autoa vielä piiiitkäks aikaa.hintaki on kohillaan.myyntiforumilta lisää.

Noissa ässien hinnoissa määrääaikalailla mikä on keskivertanen pyynti, ei ihmiset ala laskemaan saksanhintaa + veroja ja sit laita sitä myyntihintaa sille, kyl se määrääntyy hyvin pitkälti sen mukaan mitä yleensä pyydetään vastaavasta autosta.

Fiksu ihminen menee ja hakee sen sieltä jostain toisesta eu maasta ja säästää. Laiska ostaa suomesta, tai rahamies.mitenvain.

Comment

Alkuperäiselle viestin kirjoittjalle: Näin, kokeilin ja ostin pois :-)

Comment

Uudelle omistajalle! Paljonko hinta erosi tuosta pyynnistä? Come ´on. Meillä täällä audi-palstalla ei ole salaisuuksia harrastettu. Me jaetaan ilot ja surut...

Comment

1100,- sain pyyntihinnasta tiputettua...en tiedä sitten pitäisikö tuosta hinnasta olla murheissaan, kun lukee noita kommentteja siitä miten olisi säästänyt itse Saksasta tuomalla...

Itse olen kuitenkin kauppaan tyytyväinen ja se kai tärkeintä on ja autokin vaikuttaa ihan hyvältä, ainakin alkukokemuksen perusteella :-)

Comment

Suhteellisen hmm. sanoisinko hintava. No, pääasia jos/kun ostaja on tyytyväinen.

Comment

Onnea vain ja mukavia km.

Comment

Working...
                                  X