Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
http://www.lambdasensor.com/main/bos...tem=0258003759 Elikkä se olis tuo, mutta onko väliä ottaako Boshin vai Walkerin? Kone on 2.8 ALG ja reilusti -98. Lamda malli näyttää muuttuvan loppuvuodesta. Mites tuo ilmamassa anturi, löytyskö jostain laadukasta halvemmalla? Suomessa maksaa 300e.
Plus että suomesta ostettuna saa melko varmaan palvelua ja neuvoja myös asennuksen suhteen, osasta riippumatta. Jos omistaisin varaosapuljun, ja joku soittais et "en viittiny ostaa osaa sulta ku sain sen saksasta kympin halvemmalla, et viittis neuvoa et miten sen saa vaihdettua?" Ni vastaus olis melko varmasti jtn tyyliin: "ei nappaa, kysyppä sieltä saksasta"...
Oman kokemuksen perusteella jos ebayn myyjän palauteen positiivisuusprosentti on yli 90%, kyllä sieltäkin saa usein oikein asiallista palvelua. V-Maxx iskarit aikanaan piti lähettää saksalaiseen puljuun takaisin takuuseen, joka sitten toimitti ne eteenpäin valmistajalle. Yhteydenpito oli oikein asiallista ja heillä homma toimi nopeasti, valmistajalla ei niinkään. Jopa Liettuasta ja Latviasta on tullut jotain tilattua ebayn kautta ja toimii oikein hienosti.
Nimim. viime vuonna suomalaisissa nettikaupoissa kahdesti kusetettu.
Ja kyllä ne OEM osatkin saa oikeasta osoitteesta tilattua huomattavasti Suomea halvemmalla, vaikka lähtökohtaisesti kotimaista yritän kannattaa. Alvikin nousi taas kivasti...
Eli ne on sitten ne hyvät ja toimivat. Itse laitoin A4:ään saksasta tilatun lambdan eikä auto ole sen jälkeen käynyt normaalia tyhjäkäyntiä lainkaan, yli 1000rpm aina kierroksia. Laatikossa luki Herzog.
Mä olen tilannut osia muutamastakin paikasta, ja palvelu kyllä pelaa ebay.de:ssä vähintään siinä missä Suomessakin. Toki katson, että palauteprossa on 99% tai yli ja niitä palautteita on riittävästi.
Paypal-maksaminen parantaa vielä tilaajan tilannetta vrt IBAN-tilisiirtoon. Ei viivettä ja reklamointi mahdollista.
Paraikaa tosin on keissi, jossa jarrulevyjä on odoteltu toimitusongelmien vuoksi kuukausi, katsotaan mihin tuo sitten kääntyy.
Jonkin verran tulee osia ja muuta hilkettä on tullut viime syksystä eteenpäin hommailtua ebayn kautta. Kaikki ostokset on tulleet perille ja mitään moitittavaa ei ole löytynyt.
Paraikaa tosin on keissi, jossa jarrulevyjä on odoteltu toimitusongelmien vuoksi kuukausi, katsotaan mihin tuo sitten kääntyy.
Itse odottelin nokkia aika tarkkaan 3kk maksusta, tuo oli kyllä suhteettoman pitkä aika mutta kun kiire ei ollut annoin tilauksen olla sisässä. Tarjosivat kyllä eri vaihtoehtoja sekä kaupan perumista.
Comment