Taitaa olla kyseessä pelkkä jarrujen jäähdytysjärjestelmä. Jostain syystä tuo babelfish ei käännä koko sivua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
911 GT3 Brembon satulat
Collapse
X
-
OT. En yleensä oo korisarjojen ystävä, mut toi TT:n sarja on todella hieno...
http://www.audi-tt-forum.de/SHOP/csc...9aoFv&saSearch[category]=Audi+TT%2FBodykit
Comment
-
Juu, toimii toi korisarja varsinkin tossa mustassa hyvin!
Nuo jarrujen jäähdytyssysteemitkin taitavat olla suoraan VW:n tehtaan katalookista. Luovuttaja-auto Phaeton (vinkkinä S/RS ja muille isojarrumiehille). Jos vaikka orkkisosilla kiinnostaa rakentaa jarrujäähdyttimiä vaikkapa ensi kesän ratapäiville.
Comment
-
Nyt löytyi kiva päivitys ebay:sta. Noilla 8-mäntäisillä pitäisi olla puristusvoimaa sen verran että ässä pysähtyisi kuin seinään:)
8-mäntää:)
8-mäntää,vielä halvemmalla:)
Comment
-
OT, mutta saksaa ymmärtämättömänä, tarkoitaako teksti, että nuo facelift valot menevät suoraan paikalleen ilman peltien leikkailua???
http://lyhytlinkki.net/?uaccgb2l
Comment
-
Epävirallinen tieto on, että nuo satulat ovat hyvät verkonpainoina. Siihen sopivat kuulemma hyvin, kun painavat tonnin :-)
Ei se puristusvoima se ongelma yleensä ole, vaan jarrujen häipyminen, eli lämpö, kuumat pisteet=satulassa kiehahtava neste, fleksaava satula ym ym. Että saman tien sitten Porkken satulat, tai Brembot, Movitit tai muut, ei mitään leluja.
Tosin onhan noi essolla koreet...
Comment
-
Kyllähän tosta varmasti johonkin pikkukoriseen aadiiin vois saada ihan soppelit pysäyttimet, kun ei oli sitä massaa mitä pysäytellä. Niin taitaapi se lämmönkin muodostuminen jäädä pienemmäksi.
Comment
-
Jarrujen kuumeneminen on suoraan verrannollinen nopeuteen josta lähdetään jarruttamaan, auton massaan sekä jarrutustehoon (=jarrutukseen käytetty aika).
Edit: No ei se oikeasti suoraan verrannollinen ole noihin tekijöihin suhteutettuna, mutta rankasti yksinkertaistettuna kuitenkin.
Comment
-
Joskus botniaringillä taisi jarrut loppua RS6:sista aika nopsaan -voihan ne olla sittemmin parantuneet. Tai sitten se on ne Miikan isommat levyt. Tai ajotapa / tilanteet, kai noilla kauppareissulla pysähtyy ;-)
Oli miten oli, puristusvoima ei ratkaise, vaan johan tosta teoriasta ja käytännöstä on tullut jauhettua ylläkin.
Comment
-
Tuo oli lähinnä vitsi, kerta melko isot jarrut noi olisi ässään. 8-mäntää:) Kyllähän tuo heti herättää ajatukset puristusvoimasta (8-mäntää,kuulostaa kivalta) vaikkei ne olisikaan paljoa orkkiksia parempia. Kyllähän ne orkkikset toimii liiankin hyvin normaali ajossa,ainakin omassani mutta olisihan nuo hienot siellä essolla 8) Voisi vähän kehuskella. Vähän kuin kaveri huomauttelee minulle välillä että mulla on vajaa pyttyinen moottori, (kaverilla 3.5l V8 BMW) no minä kuittaan että 2sylinteriä korvattu kahdella föönillä 8)
En ole täysin varma mutta eikös puristusvoimaan vaikuta jarrutehostaja ja jarrusylinterien tilavuus?
Isompi tilavuuksinen sylinteri on voimakkaampi mitä pienempi,vähän kuin kaivinkoneissakin. Työpaine sama mutta sylinterit isommat jos isompi kone. Korjatkaa jos olen täysin väärässä.
Comment
-
Puristusvoimaan vaikuttaa ennenkaikkea systeemin pääsylinterin mäntien pinta-alojen suhde jarrusylinterin mäntien pinta-aloihin. Toki jarrutehostaja/poljinvoima myös vaikuttaa olleellisesti jarrumäntien puristusvoimaan. Vahvajalkainen pärjää vähän pienemmillä jarrusatuloilla :)
Comment
-
-
Tästä Rs-satulaa:
http://cgi.ebay.de/AUDI-RS6-plus-Bre...QQcmdZViewItem
Turbosatulaa:
http://cgi.ebay.de/Brembo-Porsche-GT...QQcmdZViewItem
Comment
-
Näinkin:
http://www.s2forum.com/forum/showthr...t=12494&page=2
5x130 pulttijako ja porattu 5 x 112 jako
- miten saada levy keskittymään napaan sovitysadapterilla ?
- ilmeisesti Norjan poika ratkaissut ongelman (porsche cayenne front and rear)
ps. katsokaapa, miten maf asennettu 4" putkeen
Comment
-
Millaisena muuten KAD:n jarruosat on laadultaan näin isoissa autoissa? Itsellä ei moisista ole kokemusta kuin pikkuautopuolella, jossa ne ovat suurinpiirtein parasta mitä noihin pikkukindereihin saa.
Pari kuvaa Miniin tulevasta jarrupaketista taakse (juurikin KAD:n tekemä), todellinen bigbrake upgrade. Täytyy varmaan ottaa katsastukseenkin ylinmääräinen uusi jarrupalasetti mukaan että herra katsastusmies uskoo ettei ne ole loppuunajettu. Painoa noilla lähtee taas monta kiloa pois, harmi vaan että on kaverin autoon menossa... Noh takatukivarret ja noi jarrut on 2000euroa, ja kevenee luokkaa 10kiloa, 200e/1kg. Hullun hommaa varmasti monen mielestä, mutta elämä on.
http://koti.mbnet.fi/mjarvela/files/lari/
Comment
-
Biete 2x Neue Porsche sättel + Halter S2 für 314mm scheiben und neuen Belägen.
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=147067
Comment
-
http://www.9xx-parts.com/store/index...roduct_id=1622
Ei uusien hinta enää paha. Käsitin, jotta parina myydään.
Comment
Comment