Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miltä Hellan lisävalot näyttää rinkulan keulalla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Miltä Hellan lisävalot näyttää rinkulan keulalla

Tälläinen linkki löytyi Variatuningin keskusteluista. Jos on aikeissa laittaa lisäpitkiä niin voi hieman katsella miltä oma kiesi näyttää niillä.

Muuten ihan jees.. kai??? mut siält ei voinu valita lötköö... =)

Comment

Olenko ainut, mutta mun mielestä nuo lisävalot ei sovi oikeen minkään nykyaikasen audin keulalle?

Comment

Kiitos! Samaa mieltä.

Comment

Harvassa ovat autot joihin lisävalot estetiikan kannalta sopii, mutta itse olen ollut aina sitä mieltä että kun täällä pimeässä pohjolassa asuu niin parempi rumat kattilat keulalla kuin poro tai kaksi... Eipä nuo Boschin 225 Rallyet 100W hehkulla, miehekkäillä kaapeleilla ja releillä auton omien kaukovalojen kanssa yhtäaikaa palaen ole edes lailliset mutta sillä ei ole minulle merkitystä, kunhan näkee. Katson tämän olevan niitä tapauksia joissa maalaisjärki ajaa kirjoitetun lain edelle, ja jossa länsinaapurissa ollaan taas kerran vuosia edellä meitä.

Asiahan on tietysti aivan eri jossain etelässä jossa ei tarvitse valaistulta tieltä poiketa, ja kyllä nuo kattilat on aina kesäksi lähteneet pois keulaa rumentamasta autosta kuin autosta :)

Comment

On se tämä minun kotikylä aika etelässä, mutta lisäpitkät ja sumarit on yleensä täytynyt asentaa.
            Toista se on noilla pumpulissa elävillä suurkaupunkilaisilla. Pärjäävät talvetkin ilman nastoja... =)

Comment

Working...
            X