Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mobil 1:sen seassa oli hiekkaa....

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mobil 1:sen seassa oli hiekkaa....

    Mobilin 4l öljypurkissa pohjasakkaa tms:

    http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewto...642&highlight=

  • #2
    Kaikki on mahdollista, kun aineita tehdään miljoonia litroja. Itse ostin tänään Castrollia 5 litraa maanantain vuosihuoltoa varten vaihtelun/kokeilun vuoksi. Harmi vain, kun eivät tee 5l pakkausta kuten Valvoline, jota olen aikaisemmin käyttänyt. Ps ei mitään mobilia vastaan.

    Comment


    • #3
      Mä laitoin viimeksi Castrolin Formula RS 0W-40 öljyä kun huoltopaikassa ei muuta ollut. Toimivalta öljyltä vaikuttaa. Mutta järkytyksen järkytys ! Kaupan päälle tuli BMW-Williams -lippis!

      Comment


      • #4
        Kimmo, me kaikki ollaan sun tukena tämän asian kanssa. =)

        Comment


        • #5
          Meillä kaikilla on erilaisia lippiksiä kaapissamme, mutta me ihan itse päätetään, mitä me niistä käytämme:-) Lippiksen omistaminen ei tee sinusta huonoa ihmistä, vaan sen käyttäminen;-)

          Comment


            #6
            Isän ex-työkaverilla Raumalla on kai jotain parituhatta erilaista lippistä, keräilyharrastus sekin. Vaikea vaan tuosta määrästä valita kulloinkin tilanteeseen sopiva päähine.

            Comment


            • #7
              Alkuperäinen kirjoittaja Saab-klubin Jussi
              Öljy kuin öljy... viimeiset tipat kanisterista tippakannuun, ei koneeseen, pysyy tippakannukin täynnä.
              Noh aina oppii jotain uutta. Hallista löytyy 3-4 eri öljyä, osa 200l:n tynnyreissä ja osa pienemmissä kannuissa. Aina olen koettanut kaataa noista viimeisetkin lirut käyttöön ja tietääkseni noista ei ole tullut mitään moskaa.

              Comment


              • #8
                No voi perhana, nyt selvisi sekin mihin mun lippis hävis just Rauman jäähallista viime keväänä...

                Comment


                  #9
                  Jees, otampa tähän nyt kantaa vähän myyjän kannalta.
                  Jos öljy on ollut kauppiaalla hyllyssä pitkään eli toisinsanoen ei ole mennyt kaupaksi tms. jäänyt johonkin varastoon ja sen jälkeen laitettu myyntiin, niin ajan myötä öljyyn muodostuu sellaista "sakkaa", joka voi näyttää hiekalta. En todellakaan usko, että Mobilin öljyn seassa olisi ihan aitoa hiekkaa. Siihen en sitten sano mitään, miten se sakka vaikuttaa/haittaa siellä moottorissa, mutta Mobilin mukaan sen ei pitäisi olla vahingollista moottorille.
                  PS. Nesteellä 6vuotta työskennelleenä (isukki omistaa) :)

                  Comment


                  • #10
                    PS. Nesteellä 6vuotta työskennelleenä (isukki omistaa) :)
                    Kerta isäsi on itse Veijo Neste, niin hommaahan foorumilaiselle rallipassit ensi vuodelle asevelihintaan? juu.. vitsi vitsi ;)

                    Comment


                      #11
                      Kerta isäsi on itse Veijo Neste, niin hommaahan foorumilaiselle rallipassit ensi vuodelle asevelihintaan? juu.. vitsi vitsi ;)
                      Muuten ihan jees, mut kun niitä ei saa kun muutaman passin per asema :)
                      Jotain hyötyä tuostakin melkeen tappiota tekevästä paskasta :D

                      Comment

                      Working...
                      X