Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Joo pitäisi itsekin ajella kortti eka. Tosin eka pitäisi vaihtaa autoakin :D. Se nyt ainakin olisi tämän oston jälkeen selvää, että minkä merkkisen pyörän sitä ostaisi.
Höh, en löytänyt tätä ketjua haulla. Tyhmä olo, mutta eipä tuo haittaa. Omalle kohdalle ainakin mukava yhteensattuma, kun löytyy molemman valmistajan vehkeet tallista.
Mulla sydän sulaa Ducatin äänimaisemasta, joten hyvä lisä 5-zyl -äänimaisemaan ;)
Samalla linjalla täälläkin!
Itselläkin aina Ducati mystisesti kiehtonut, RR-kisoissakin aina niiden perään kuolannut. Kisamenestys ollut minulle se ja sama, kunhan pääsee kuulemaan ja tuntemaan sen äänimaailman mahdollisimman läheltä :)
Se on tainnut tuo MotoGP-puuhastelu syödä aika loven Ducatin kassaan. Mallistokin ehkä laahannut hieman trendejä perässä, iso matkalehmä uupuu ja streetfighter-luokkaankin oli pitkään pelkkä wanha Monsteri tarjolla.
Mutta ei kait tuo Ducatin tilanne ihan toivoton ole, brandi ainakin on kunnossa. Ja nyt kun on iso vakavarainen omistaja joka on ainakin toistaiseksi osannut hoitaa alimerkkiensä imagoja niin ihan positiiviselta näyttäisi Ducsun tulevaisuus.
Se on tainnut tuo MotoGP-puuhastelu syödä aika loven Ducatin kassaan. Mallistokin ehkä laahannut hieman trendejä perässä, iso matkalehmä uupuu ja streetfighter-luokkaankin oli pitkään pelkkä wanha Monsteri tarjolla.
Mutta ei kait tuo Ducatin tilanne ihan toivoton ole, brandi ainakin on kunnossa. Ja nyt kun on iso vakavarainen omistaja joka on ainakin toistaiseksi osannut hoitaa alimerkkiensä imagoja niin ihan positiiviselta näyttäisi Ducsun tulevaisuus.
En usko, että Ducatin focus on koskaan ollut missään Pan European-tyyppisissä pyörissä. ST4S on varmaan lähinnä matkalehmää, ja ilmeisesti toimittaa sitä hommaa pirun hyvin.
Se on tainnut tuo MotoGP-puuhastelu syödä aika loven Ducatin kassaan. Mallistokin ehkä laahannut hieman trendejä perässä, iso matkalehmä uupuu ja streetfighter-luokkaankin oli pitkään pelkkä wanha Monsteri tarjolla.
Mutta ei kait tuo Ducatin tilanne ihan toivoton ole, brandi ainakin on kunnossa. Ja nyt kun on iso vakavarainen omistaja joka on ainakin toistaiseksi osannut hoitaa alimerkkiensä imagoja niin ihan positiiviselta näyttäisi Ducsun tulevaisuus.
Omasta mielestä Ducatin mallisto ei ole kyllä laahanut perässä. Löytyy nakupyörät, uusittu multistrada kilpailemaan bemun GS vastaan, Diavel, uusi tekniikan ihme 1199. Eli kyllä paletti on kunnossa, hinnat pitää huolen siitä ettei pyöriä näy liikenteessä niin paljoa kuin normi CBR, GSXR ym vastaavia.
Omasta mielestä Ducatia joko vihaa tai "rakastaa", harvemmin siltä väliltä.
Mielenkiintoista nähdä, tuleeko vaikuttamaan Ducatin mallivalikoimaan ja muotoiluun millään tavalla. Komponentteja nyt ei ihmeemmin voine jakaa. Toivottavasti ei mene siihen mitä Audeissa nykyään, eli eri mallit tunnistaa toisistaan lähinnä siitä, millaiselle sykkyrälle se valoletku on umpion sisälle tungettu.
Comment