Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

varttimailiaikoja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • varttimailiaikoja

    Ruotsi, Tullinge:
    Klass Fyrhjulsdrift
    1) Andreas Åhlman, Hallstahammar
    Audi Turbo -89, 10,733 s/219,51 km/h
    2) Jens Eklund, Hörnefors
    Audi -92, 11,670/199,12
    3) P-J Jansson, Boden
    Mitsubishi Eclipse, -94, 11,766/194,66
    4) Mats Johansson, Glanshammar
    Audi Coupé -86, 11,804/191,97
    Top4:ssä kolme audia, heil! ja vielä maxstreet luokassa:
    Ted "Pastorn" Modén, Gnesta
    Audi S2 -91, 10,988/219,69

  • #2
    Aiheeseen liittyen, video tullingesta:
    http://213.114.235.196/~sundis/Racem...s_widedivx.avi
    mirror: http://megageekboy.ramnet.se/filmer/...s_widedivx.avi

    Pastori on ikuistettu tuolle pätkälle, sekä myös ihan mielenkiintosta vauhtia pitävä toinen punainen Audi..

    Comment


    • #3
      http://web.telia.com/~u30311852/Save%20044x.jpg

      Säve:
      1. Robert Pothorcki, Mölndal
      GMC Syclone: 226,61 / 9,922
      2. Andreas Åhlman, Hallstahammar
      Audi: 221,86 / 10,633
      3. Fredrik Johansson, Ludvika
      Subaru Impreza: 187,11 / 12,071
      4. Kai Bakken, Steinberg/Norge
      Audi quattro: 207,29 / 12,101
      6. Mikael Forsberg, Perstorp
      Audi S2: 186,66 / 12,335
      9. Ove Erikson, Hisings Backa
      Audi RS4: 173,75 / 13,224
      23. Johan Andersson, Uddevalla
      Audi S4 biturbo: 157,11 / 14,283

      Comment


        #4
        ylivieska 15.5.2005

        mersu w123 290td -83 13.62/169km/h(muistaakseni)

        Comment


          #5
          Hei löytyskö tähän toimivaa linkkiä ? ? sii tohon sundiksen pätkään ;)

          Comment


          • #6
            Moi, löytyy, tuolla on lisätty mirrori nytte.

            Comment


              #7
              kiitos

              Comment


              • #9
                Mikäli sää sallii,lähdetään käymään Bilsport Action Meet:issä(6.8.Mantorp). Jonne tulee Audejakin, tuossa listaa stripille ilmoittautuneista Audeista(mikä ei tarkoita että välttämättä olisivat paikalla). Tällä kertaa en harjoita 5cyl ylistystä vaan listaan kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet Audit, onhan siellä muitakin merkkejä edustettuna kyllä,mutta jätetään ne omaan arvoonsa. :D. Etsiköön jokainen sieltä itse ne kovaa menevät seasta ; ).

                Comment


                • #10
                  Mikäli sää sallii,lähdetään käymään Bilsport Action Meet:issä(6.8.Mantorp).
                  Pahalta näyttää. 6/8 Lör, dag: 13° SV 2 m/s

                  Comment


                  • #11
                    Pastori:

                    reaktion 0.130
                    60for 1.614
                    200-tid 6.785
                    200-hast 176.76km/h
                    402-tid 10.334
                    402-hast 222.96km/h

                    Comment


                    • #12
                      Ei varttimailia, vaan 200m.

                      Martinsson, 80quattro: 201m 6,78 / 178km/h, 60' 1,58
                      80quattro vs S2: http://www.sundbornssnickeri.se/tobbe/audi80quattro.avi , pari megaa
                      hieman hitaampi, 6.89s siis.
                      80quattro vs supra: http://www.sundbornssnickeri.se/tobb...80quattro2.avi , 4mb

                      Supra jää kirjaimellisesti kuin seisomaan.

                      Comment


                        #13
                        On se jo aikaisemminkin todettu ettei noi suprat liiku yhtään mihinkään ;)

                        Comment


                        • #14
                          Martinsson parantanu omaa ennätystään. 1,6 60fOt 6,5/178km/h 10,12/227km/h Ilmeisesti Ruotsin nopein 80q tällä hetkellä. Action Meet:kin uusitaan syyskuun 24. koska vartti jouduttiin perumaan. Jonus(Norja 90q) oli yrittäny parantaa omaa ennätystään eilen, mutta oli otta burniksen kaasujen kera ja oli ottanu putkimaahan, ilmeisesti putki irtosi. Tänään kuulemma yrittää uudestaan ysiä.

                          Comment


                          • #15
                            1,6 60fOt 6,5/178km/h 10,12/227km/h
                            video:
                            http://www.cosworthcrew.com/martinss...k%20227kmh.wmv

                            ohhoh.. Veto siis uusilla vetoakseleilla, vetarit menivät n. viikko sitten.

                            Comment


                              #16
                              Katso kenguru loikkaa..

                              Comment


                                #17
                                Vähän off-topic, mutta pitäisi löytää Civic Type-R:n varttimailiaikoja. Työkaverin kanssa on ollut aikamoista väittelyä kyseisen laitteen suorituskyvystä, hänen mielestä kun sellainen pieksee ässän helposti. Ja monen muunkin auton, vähän viritettynä myös 360 Ferrarin. Muutamaa listaa olen selaillut, ja siellä on ollut Hondia vaan pyörissä nopeiden joukossa. En oikein usko tuollaiseen ylivoimaan, ja pitäisi nähdä faktaa. 230 heppainen Civic oli kuulemma voittanut 400 heppaisen STi:n ja 600 hevosvoimaisen Supran (tämä Lövanin Supra) varttimaililla.

                                Comment


                                • #18
                                  Jaa-a, tiedä sitten missä ne ajaa, tuossa 2004 ajettu
                                  201 Honda Civic type-R,,2000cc,,, Tomi Myohanen,Helsinki, 13.798, 161.70
                                  Ja 2005 Ruotsia
                                  12) Robert Al, Sollentuna
                                  Honda Type R -04, 14,870/152,84
                                  3. Patrik Bolmsten, Limhamn Honda Civic Type-R: 166,51 / 13,525
                                  Tehdas ilmoittaa 360 Modena (1999)
                                  0-62mph 4.5sek
                                  0-400m 12.6sek
                                  0-1000m 22.9sek
                                  Huiput yli295km/h

                                  Edit: Amerikassa ajettuja aikoja vastaan sun täytyy kaivaa jenkeissä ajetut ässien ja Ferrareitten ajat. Ne menee siellä kovempaa kaikki.

                                  Comment


                                    #19
                                    Jotain 15 s. aikoja vakiona, viritetyt suomivehkeet vetäneet 14-14.5 aikoja. Taitaa se 230 hv mennä alle 14.

                                    Eipä se vakiona juuri mihinkään mene, 230 hv niin alkaa olemaan teho/painosuhde lähellä 300 hv ässää eli vartilla mennään lähellä.

                                    Vääntöähän siitä ei vaparina tuietenkään löydy ja kuskin lisäksi joku kyytiin niin johan hyytyy ;)

                                    Comment


                                    • #20
                                      Kasaanpa tähän Ruotsissa ajaneita Hondia, en ole sit yhtään seurannu käyttääkö esim NOS:sia tms kepulikonsteja, slicksei varmasti ainakin :D Vedin sit rajan tohon 14.5s
                                      . Yashar Maleby, Borås Honda CRX: 192,93 / 12,129
                                      1. Junior Shahin, Honda CRX VTEC
                                      13,212 s/168,59 km/h
                                      3. Amir Dzafic, Honda Civic VT
                                      13,729 s/159,91 km/h
                                      4. Jan Neman, Honda Civic
                                      13,785 s/161,58 km/h
                                      5. Patrik Bolmsten, Honda Civic
                                      14,182 s/161,24 km/h
                                      6. Semir Daifallah, Honda CRX
                                      14,501 s/151,69 km/h
                                      1) Hamed Piltan, Borås
                                      Honda CRX -85, 13,081 s/167,08 km/h
                                      2) Sam G, Borås
                                      Honda Civic, -91, 13,157/167,86
                                      3) Micke Fång, Piteå
                                      Honda Civic -92, 13,174/169,39
                                      5) Sebastian Hasselgren, Enköping
                                      Honda Civic -02, 14,025/160,00
                                      6) Semir Daifallah, Borås
                                      Honda CRX -91, 14,106/156,43
                                      2. Sam G, Borås Honda Civic VT: 170,94 / 13,026
                                      3. Patrik Bolmsten, Limhamn Honda Civic Type-R: 166,51 / 13,525
                                      5. Jan Nerman, Vegby Honda CRX VTEC: 165,75 / 13,755
                                      6. Semir Daifallah, Borås Honda CRX: 157,02 / 14,241
                                      7. Christos Mavropoulos, Uddevalla Honda Civic: 157,16 / 14,395

                                      Comment


                                      • #21
                                        Painaako S4-sedan 2060kg? autotalli.comista ainakin löytyi tämmöstä tietoa. Onko toi sitte kokonaismassa? civic painaa 1270kg. Ja jos noi pitää paikkansa, nii on civicissä kovempi tehopainosuhde.

                                        Comment


                                          #22
                                          No ei paina. Muistaakseni minulla ilmoitetaan painoksi 1560 kg. Tuo yli kaksi tonnia on varmaan kokonaismassa.

                                          Comment


                                          • #23
                                            Sitä ajattelinki, no eipä hirveä painoero ainakaan.

                                            Comment


                                            • #24
                                              Kokeilepa keventää ässää 300kg, niin huomaat että kyllä sitä painoeroa vaan melkoisesti on.

                                              Comment


                                                #25
                                                Vakiotyperällä ajettu Suomessa 14.3s. Perustuunatuilla (lastu, pärinä-fart-can-hormisto, tuunix-kould-air-ilmanotto, hieman kevennystä) ajetaan sinne 13.5-13.6s alueella, kuten esim viime extreme-päivillä pari typerää teki.

                                                En oikein käsitä mistä tuo 230hv lukema tulee. Kumpaakaan esim. näistä autoista ei ole koskaan dynotettu. Sitä paljonko vaparista irtoaa lisää "tehoa" noita mainittuja palikoita vaihtamalla, voi spekuloida. Kuten toinen noiden autojen kuskeista totes: "ei paljoo teholaput kiinnosta, pääasia että ees jotenkin kulkee"

                                                Väännöllä ei väliä, tehoilla ne autot kulkee ja sitä varten niissä on vaihdelaatikot.

                                                Comment


                                                • #26
                                                  Työkaverin kanssa on ollut aikamoista väittelyä kyseisen laitteen suorituskyvystä, hänen mielestä kun sellainen pieksee ässän helposti.
                                                  Arvaa mitä Mikko?Sulla on nyt yksi tehtävä enää jäljellä,vedät kalkkiviivan katuun ja nokat rinnakkain.Jos häviät,kuulet siitä loppuelämäsi.Jos voitat,sinun ei tarvi puhua enää mitään kyseisestä asiasta.

                                                  Comment


                                                  • #27
                                                    muistaakseni hestecillä ja putken vaihdolla päästään tuonne 220hv ja 230hv väliin. Harinen kertoi.

                                                    Comment


                                                      #28
                                                      230 heppainen Civic oli kuulemma voittanut 400 heppaisen STi:n ja 600 hevosvoimaisen Supran (tämä Lövanin Supra) varttimaililla.
                                                      Tosiaan ainakin uuden Tekniikan maailman mittauksien mukaan 600 hv supralla on vaikeuksia 13.2 s ajalla noita typeriä vastaan =)

                                                      Ai niin 600 hv takapyöristä ;)

                                                      Comment


                                                        #29
                                                        Arvaa mitä Mikko?Sulla on nyt yksi tehtävä enää jäljellä,vedät kalkkiviivan katuun ja nokat rinnakkain.Jos häviät,kuulet siitä loppuelämäsi.Jos voitat,sinun ei tarvi puhua enää mitään kyseisestä asiasta.
                                                        No niin se kai pitäisi tehdä. Pitäisi ensin varmaan harjoitella tuota starttia kun nuo synkrot on vähän hitaat eikä viitsi myöskään kytkintä polttaa. Minulla ei kyllä ole hajuakaan mitä vakio ässän varttimaili oikeasti on. www.s4biturbo.com sivuilla olisi nopein vakio S4 13.7 sekuntia. No jos ei pärjää kesällä, niin talvella uusiksi ;))

                                                        Comment


                                                        • #30
                                                          Lainaus:
                                                          230 heppainen Civic oli kuulemma voittanut 400 heppaisen STi:n ja 600 hevosvoimaisen Supran (tämä Lövanin Supra) varttimaililla.


                                                          Tosiaan ainakin uuden Tekniikan maailman mittauksien mukaan 600 hv supralla on vaikeuksia 13.2 s ajalla noita typeriä vastaan
                                                          Toi on loppujenlopuksi aika ihme juttu,ettei noin suurella tehoerolla päihitetä kolme kertaa heikompaa autoa.Mistä toi muuten johtuu,onhan kyse kuitenkin 600hv vs. 230hv.Väännöt myös toisessa moninkertaiset.

                                                          Toi ei kait nyt kaikki mene painon piikkiin...

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X