Alussa oli kyllä monttu auki kun kaveri alkoi Fiestaa esitellä mutta olikin onneksi huumorilla tehty se auto.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät TV-sarja
Collapse
X
-
Ja olisi ollut peliliike ohjelman tekijöiltä antaa omistajan laittaa letku takaisin kiinni. Ja Salolle mahdollisuus antaa hieman Lancialle leipää uudelleen... Jos se kerta minuutin homma olisi ollut.
Comment
-
Ei pahalla ketään asianomaista kohtaan, mutta aika sätöstykseltä tuo 'grale äkkiseltään vaikutti.
Tekniikasta paha sanoa mitään, mutta luulis kun tehdään esimerkiksi kuituosia että ne sopisivat autoon edes kohtuudella, nuo kun eivät istuneet edes huonosti. Puskurinkin olis voinut jättää raiskaamatta, kyllä tuonne coolerin asentaa siististikin. Jokainen toki tavallaan, ehkä tuo on "race" henkisyydellään jossain päin maata kovakin sana.
Comment
-
samaa mieltä lanciasta.. aamulla kun sen näin ja kuulin niin tuli vaikutelma että tuo taitaa ola kova vehjes. mutta totuus tuli aika äkkiä esiin.. lähempää kun katseli niin aika kuluneen oloinen ja olihan siinä ääntä ja pauketta mutta eipä juuri muuta..
ja yksi asia mikä ihmetytti että tällaiseen ohjelmaan tuodaan autot kärrissä tai bussilla niinkuin tuo lancia.. toki nää ei ihan luotettavia ole varsinkaan niissä lämpötiloiss amutta niin vaan camaro kuljetti yht. 1000km oikeestaan ilman mitään ogelmia lämmöt hieman arvelutti mutta nekin kesti kurissa tosi hyvin..
Comment
-
Vieras
Mita valia silla on milla ne tuodaan paikalle? Kunhan vehkeet kulkee ja kaikilla on kivaa vai?
Pahoittelut aakkosista, hotellin konetta kayttelen...
Comment
-
Vie kyllä järjen koko ohjelmasta laittaa sinne jotain pulkkatuunattuja autoja. Mitä viritystä se on? Kuka tahansa voi pilata autonsa sarviksella, miksi sellaisia pitää tuolla esitellä. Niille voi tehdä oman ohjelmansa.
Aika kankea tuo formaatti, aina sama kuvio. Ensin seisotaan varikolla, puhutaan juontajan kanssa, odotellaan Mikaa, jne. Esim Top Gearin ukot saisivat varmasti hauskemman ja elävämmän samalla rahalla. Harmi kun hyvä idea on pilattu huonolla toteutuksella.
Comment
-
Vie kyllä järjen koko ohjelmasta laittaa sinne jotain pulkkatuunattuja autoja.
Comment
-
Itse ainakin hieman vieroksun koko tuning sanaa, se on aika pahasti pompannut ulos alkuperäisestä tarkoituksestaan ja nykyäänhän voi tuunata mitä vaan esineitä. Alunperin tuning tarkoitti nimenomaan suorituskyvyn parantamista, "virittäminen/säätäminen" Ohjelman nimi on Virittäjät joten luulisi että keskityttäisiin enemmän siihen puoleen.
Styling olisi sopivampi termi kun keskitytään enemmän autojen ulko- ja sisäpuolen rakenteluun. Tämänkin tyylisuunnan autoja vaan nykyään kutsutaan tuning-autoiksi vaikka stylingissä keskitytäänkin enemmän pelkkään ulkonäköön. Onhan toki paljon niitäkin autoja joissa on tehty kaikki :) Tähän soppaan kun vielä lisätään OEM, JDM, Hellaflush, Eurot, Drifterit, Racerit, Jenkit jne. niin eihän tässä aina tiedä mistä pitäisi puhua. Fiesta ei edustanut mitään edellämainituista tyylisuunnista vaan oli tosiaankin vitsi.
Ohjelma tuntuu kyllä kolmen jakson jälkeen hieman heikkotasoiselta. Harmi :(
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viestiAika asiantuntevaa selitystä turbon ja hukkisten toiminnasta tulee tossa kolmannessa jaksossa:D Ja vetokin jatkuu vaikka kaasun nostaa ylös..
Comment
-
Comment
-
Huhuh, kyllä jopa myötähäpeä on liikaa. Oliskin ollut kunnolla kieliposkessa tehty, mutta rakentajan yleinen olemus kieli siitä, että nyt jäätiin kiinni housut nilkoissa ja piti lipsauttaa pieni hätävale oman nahkan pelastamiseksi...
Lancia taasen oli vähän kuin juosten kustu, sinnepäin mutta ihan v*tullaan.
Comment
-
OT: Tuli tuosta Lanciasta mieleen että se on kans sellanen tuote joka todella puskee kun on liukasta. Ei Audimaisen etupainon takia, mutta muistelisin että siinä on vetosuhde hieman erikoisempi 65/35. Joskus 90 luvun alussa testailtiin venttiilin nousua 16v Integralella sateisella säällä. Testiareenana toimi ItkonniemenUA maisemat ja vetopidon loppuessa auto suorastaa hyppäsi tangentin suuntaan.
Kuivalla asfaltilla menee kyllä varsin kivasti. Muissa oloissa hieman arvaamaton.
Comment
-
Joudun kyllä esittämään eriävän mielipiteen tuosta 16v:n puskemisesta. 16v:n vetosuhde on 43/57, aikaisemmissa malleissa enemmän etupainotteinen.
Kyllähän tuon puskemaan saa kuten kaikki muutkin. Turhan pienellä kaasun käytöllä torsenin arpoessa taka-akselilla saa tuon kyllä aliohjaamaan millä pinnalla tahansa. Nopeuksien noustessa kyllä huomaa että voima loppuu kesken, ei tuolla 144 kilowatilla kuuhun mennä.
Toissapäivänä tuli verrattua käytöstä kehä ykkösen rampissa, länäriltä hangon suunnalta nousetessa, aikaisempaan competitioniin. Kyllä tuo persettä tarjoaa sivulle varsin iloisesti.
Ohjaukseltaan tuo on helkkarin tarkka, todella mukava vietävä ja omasta mielestä hyvinkin looginen kapistus. Lyhyt akseliväli meinaa välillä vaan yllättää kun on tottunut erinäisiin audeihin tässä vuosien aikana. Mutta kaikkeen tottuu. Uusia alustan puslia ja sulia mutkateitä odotellessa :)
Nimim. Omanikin on kaunis.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jartsake Näytä viestiJoudun kyllä esittämään eriävän mielipiteen tuosta 16v:n puskemisesta. 16v:n vetosuhde on 43/57, aikaisemmissa malleissa enemmän etupainotteinen.
Kyllähän tuon puskemaan saa kuten kaikki muutkin. Turhan pienellä kaasun käytöllä torsenin arpoessa taka-akselilla saa tuon kyllä aliohjaamaan millä pinnalla tahansa. Nopeuksien noustessa kyllä huomaa että voima loppuu kesken, ei tuolla 144 kilowatilla kuuhun mennä.
Toissapäivänä tuli verrattua käytöstä kehä ykkösen rampissa, länäriltä hangon suunnalta nousetessa, aikaisempaan competitioniin. Kyllä tuo persettä tarjoaa sivulle varsin iloisesti.
Ohjaukseltaan tuo on helkkarin tarkka, todella mukava vietävä ja omasta mielestä hyvinkin looginen kapistus. Lyhyt akseliväli meinaa välillä vaan yllättää kun on tottunut erinäisiin audeihin tässä vuosien aikana. Mutta kaikkeen tottuu. Uusia alustan puslia ja sulia mutkateitä odotellessa :)
Nimim. Omanikin on kaunis.
Comment
-
No perskules, senhän täytyi sitten olla 8v koska veto oli selkeästi etupainotteinen.
Olen tosin monesti miettinyt että olis kiva kokeilla uudelleen tuollaisen käytöstä, kun siitä jäi jotenkin negatiivinen kuva. Ja kuten todettu edellä niin olis kannattanut ajaa uudelleen ennen tuomitsemista. ;)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikkamummo Näytä viestiMistäs näkis 2.jakson?
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...5&postcount=96
Comment
-
Kattelin äsken nuo 3 ensimmäistä jaksoa. Huomaa että nopeesti ja halvalla on tehty, mutta on sitä huonompiakin ohjelmia tullut katsottua, tuosta on hyvä parantaa. Idea ainakin on hyvä.
Mutta ne autot, eikö tosiaan ole kummempia löytynyt? Se taxi ja Dexteri oli asiallisia, mutta muuten... No jos auton omistaja ei saa muuta kuin vaivat palkaksi, niin ymmärtää tietysti ettei autoja haluta antaa poljettavaksi. Ameriikan letukoita odotellessa...
Ja joku kun arveli että missähän autossa se etusivun virne on Salolta irronnut, niin Fiestassahan sitä ainakin kovasti nauratti.
Comment
Comment