Minusta olisi mukava nähdä tämä sarja, mutta vähän vaikeaa on täältä Espanjasta käsin. Pystyisikö joku tosiaan auttamaan asiassa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät TV-sarja
Collapse
X
-
Noh.. Onhan tuo vähän ekan jakson näköinen ja nopeasti kasatun oloinen, mutta kai tuossa potentiaaliakin on. Mikäli yleisö tuosta innostuu, seuraava satsi saa varmaan isomman panoksen taakseen.
Tekijöillä on ilmeisen rempseä asenne tekemiseen, eikä turhaa kiristelyä ollut havaittavissa. Ylimääräinen jeesustelukin loisti poissaolollaan ja asiasisältö pysyi kivasti olennaisessa, joskin tekniikasta ja teknisistä ratkaisuista olisi voinut olla enemmän keskustelua ja tietoa tarjolla. Nythän tuo meni vähän että 'moi, tulin ajoin ja annoin pari kouluarvosanaa'.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiVäkevä googletus käynnistyy jossain vaiheessa :) annetaan uppaajille hieman aikaa, eilisiltanahan se vasta tuli ilmoille.
[linkki sensuroitu]
Tuosta voi latailla.
Comment
-
Ensimmäisen jakson piskuinen kilpailijan vedätys osoittaa ihan hyvää rehdtiä huumorimeininkiä sarjan tekijöiltä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vilik Näytä viestiValittaa vain sivun lataamisvirhettä, kun yrittää odottamisen jälkeen ladata..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiKas kas, ai Vehviläismikon Supra on tulossa?
Nappaa Pasi jaksot talteen kovodigipoksille ja laita meille nettiin =)
Näkyy nuo jaksot noista linkeistä ihan hyvin, ei tartte minun ruveta säätämään...siitä ei varmaan tulis mitään :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiJos olet Soneran asiakas, niin syy voi löytyä sieltä. On meinaan nyt ongelmia ulkomaan yhteyksien kanssa.
Comment
-
Jos vika oli vain Soneran päässä, niin pitäisi jo toimia. :) http://www.sonera.fi/vihtiInSonerafi...cementId=24636
Comment
-
tässä esimakua siitä mitä jaksoa kannattaa odottaa ;)
http://www.streetfire.net/video/burn...ts_2205078.htm
Comment
-
tässä hiukan pidempi pätkä, piti vain hiukan Nittoja sulatella :) niin tulikin ihan pidempi pätkä koko projektista..http://www.streetfire.net/video/burn...deo_180370.htm
Comment
-
Terve vaan Harrille, mukava oli kuvauksissa nähdä ja tutustua! Te pääsitte ekana päivänä radalle, me ei päästy ollenkaan toisena päivänä :(
Hieno se on tuo Camaro kokonaisuudessan! Minua ainakin ihmetyttää että jenkki- ja euroharrastajat ovat niin vähän tekemisissä keskenään, ihan samaa asiaa kuitenkin touhutaan vaikka tyylisuuntaukset ovatkin erilaisia. Paljon varmasti löytyisi ideoita ja ajatuksia molempiin suuntiin joita olisi mukava vaihdella.
Meikäläinen ei nyt voi donitsivideoilla nokitella kun ei ole tehoa millä pyöritellä. Mut voisinhan mä laittaa vaikka videon jossa suhistelen pusseja ;)
Comment
-
Äläs nyt jukkan ala vaatimattomaks, olethan sinäkin takarenkaita savustellu ja joitain kuvioita siinä sivussa piirrelly, mutta se auto tais olla valkoinen..
Comment
-
Niin siis omalla autolla ei päässyt ajamaan kuvausten jälkeen niinkuin te ekana päivänä. Kuvaukset meni ihan ok vaikka kierroksia Salo ajoikin mielestäni tosi vähän. Kai se ammattimies sitten heti tietää millainen se auto on.
Vänni: En lähtis noilla burniksilla kehumaan, ei ehkä ihan tarkoituksenmukaista :) Mä yritin driftata, en osannut.
Comment
-
Ehkä hieman OT, mutta oli tuosta Keron vollesta otettu tänään 822hv :)
http://bigbadblue.com/Viimeksi muokannut -03 tq; 1.3.2011, 15:41.
Comment
-
Minä ainakin petyin kovasti kahden ensimmäisen jakson antiin. Odotukset olivat todella korkealla jo yksin siitäkin syystä, ettei tuon formaatin pohjalta voinut mitenkään olettaa olevan mahdollista pilata tuota sarjaa. Ohjelmassa olisi pitänyt paljon enemmän keskittyä autoihin ja niiden tekniikkaan, suorituskykyyn ja keskinäiseen vertailuun esimerkiksi kierrosaikojen perusteella. Koko kierroksen incar Salon kommenteilla sen sijaan, että näytetään pari ohiajoa, kuivaa edeltäajon kuvaamista ja pikkupätkä sisältä ja keskitytään (minusta) jonninjoutavaan lässytykseen. Ohjelman tempo olisi voinut olla aivan toista luokkaa, meno ja meininki puuttui kokonaan.
Aion toki katsoa koko sarjan, mutta petyin kyllä niin täysin kahden ensimmäisen jakson otannalla, että harmittaa suorastaan. Mahtava, erehtymätön konsepti ja potentiaali, joka on Suomen TV:stä tuttuun tapaan onnistuttu kuitenkin pilaamaan täydellisesti.
Enemmän autoja, enemmän tekniikkaa, enemmän vauhtia ja suorituskykyä ja näiden kaikkien esille tuomista. Vähemmän jaarittelua ja dialogeja. Jos autojen omistajat vaikkapa Trafia peläten jättivät auton tarkemmat speksit kertomatta, niin miksei autoja olisi voinut tuoda ohjelmaan nimimerkillä ja ilman kilpiä jne. Minua se olisi kiinnostanut.
Kenties mahdollinen kakkostuotantokausi tuo sitten tullessaan paremman draivin..
Comment
Comment