Youtubeen ja piratebayhyn perinteisesti pienellä viiveellä jos ei tekijänoikeusasiat paina omaatuntoa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät TV-sarja
Collapse
X
-
Katottava kyllä, mutta ei vaan ymmärrä miksei niitä auton varusteita voisi sovittaa ennen sinne radalle menoa.
Jotenkin vähän typerää katsoa, kun kaverit sovittaa renkaita ja toteaa ettei nää mahdu pyörimään! Seuraavaksi ruvettiin rälläköimään jarrusatulaa :)
No ratapyörät jäi sitten laittamatta. Ei kanssa oikein uponnut, miten se renkaiden vaihto vaikuttaa aurauskulmiin? No toivottavasti vauhti vain kiihtyy seuraavissa jaksoissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestiIhan makialtahan tuo vaikutti. Ilmeisesti hitaimmista kuskeista aloitetaan.
Jännä nähdä kuinka moni auton omistajista ajaa nopeammin kuin Salo. Monella perusteena varmaan että tuntee itse autonsa paremmin. Tuolla periaatteella tuolla formula sarjasssakin ne nopeimmat kuskit löytyy sieltä suunnittelukonttorista.
Comment
-
Erotuksena tietysti se, että suunnittelukonttorin porukka ei ole koskaan sitä formulaa ajanut, toisin kuin autonsa itse rakentanut henkilö. :)
Tuolta katsomosta katselin ajopätkän mikä sieltä oli katsottavissa, ajavat näköjään ns. pitkää lenkkiä mitä ei autolla yleensä ajeta, joten ajat eivät ole ihan vertailukelpoisia esim. tällä foorumilla raportoitujen kierrosaikojen kanssa. Sen tuosta kyllä näkee suoraan, että auton omistajalla ei ole juurikaan hajua ajolinjoista. :) Mutta positiivisena puolena hänelle, autossa on potentiaalia jos kerran pitkä lenkki taittui aikaan 1.33 ja risat. (No, melkein 1.34) Se tarkoittanee että lyhyellä lenkillä liikutaan 1.30-31? nurkilla, joka on jo nopeaa kyytiä.
E: Milläs renkailla nuo ajat nyt sitten oli ajettu? Renkaiden vaihtaminenhan ei aurauskulmiin vaikuta mitään, Enkä ylipäätään tiedä onko sillä väliä onko alla semisliksit vai siviilit. Camberia suositellaan semien kanssa laittamaan kyllä enemmän, mutta se on eri juttu kun auraus. :)Viimeksi muokannut Mr.Crossfire; 14.3.2013, 09:17.
Comment
-
Jep ja paikaltansa lähdettiin. Hjerppehän sai ajaa lotuksella ohjelman ulkopuolella Salon kanssa normikierroksen, että sai itselleen vertailuajan mihin tähdätä. Tuo kierrosaika oli muistaakseni nopeampi kuin ohjelmassa ajettu lenkki. Kyl siellä ehkä joku saattaa sarjan loppupäässä ajaa nopeammin kuin Salo?? ;)
Comment
-
Kyllä ne ajomiehet sieltä varmaan erottuu. Ovat tahkonneet "rotteloillaan" ratoja hiukan enemmän.
Ei kannata varmaankaan muutamien ratapäivien kokemuksella uskoa olevansa Saloa nopeampi vaikka kuinka olis autonsa rakentanut. Toinen on kuitenkin kilpaa ajanut varmaan sen 30v jo ja minkälaisilla "paskoilla" tahansa.
Ite olisin onnellinen jos omallani alle 10 sek häviäisin :D
Comment
-
No Itse olin ajanut radalla yli vuoden takaperin ennen tuota kuvausta, jos ei lasketa niitä muutamaa kierrosta botnialla viime kesänä, kun lohko todettiin haljenneeksi. Muutenkin ajokerrat olleet muutama kerta vuodessa, kun jokupaikka ollut rempallaan tai muutenvaan persaukinen :)
Jospa ens vuonna (-14) sais vain ajaa, kop kop.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestiNo Itse olin ajanut radalla yli vuoden takaperin ennen tuota kuvausta, jos ei lasketa niitä muutamaa kierrosta botnialla viime kesänä, kun lohko todettiin haljenneeksi. Muutenkin ajokerrat olleet muutama kerta vuodessa, kun jokupaikka ollut rempallaan tai muutenvaan persaukinen :)
Jospa ens vuonna (-14) sais vain ajaa, kop kop.
Comment
-
No niinpä tosiaan olikin. Jotenkin tuota kun katselin niin tuli vähän sellainen fiilis että olipa lyhyt matka Palmasiin. Nojoo, eihän tuo nyt sitten niin kovin nopea ole edes autona, vaikka onkin japanian ihmetuote. :)
Comment
-
-
Ei poista täysin, mutta tasaa puntteja hieman, kun menee rutiinit uusiksi ja pari "uutta" jarrupaikkaa.
Comment
-
Ja samalla ei voida verrata Salon aikoja muiden tekemiin aikoihin normi radalla :)
Miksi tonne kuvauksiin oikeasti pitää ruuvata uutta osaa, jota ei ole vielä testattu. Tossa nissanissa niitä oli jarrut ja ratavanteet. Jarrutkin oli kolme päivää sitten sinne survottu.
Comment
-
Vieras
Ohjelmahan kuvastaa jossain määrin sitä, miten autoja täällä rakennetaan.
Olisiko klubin ratapäivillä mahdollisuus vetää rata ohjelman mukaisesti, siinähän voisi sitten vertailla ;)
Comment
-
Tuntuu, että monet autot rakennettu juuri tätä_ohjelmaa_varten ja sitten hätäpäissään laitetaan osia joiden toimivuudesta ei hajua ennenkuin REC on painettu..??! Ihme tuhertamista mutta onneksi ei sentäs ollut konerikkoista vehjettä.
Lentävä lähtö olisi parempi niin saisi huippunopeudestakin parempaa vertailua.
Comment
-
-
Olisiko klubin ratapäivillä mahdollisuus vetää rata ohjelman mukaisesti, siinähän voisi sitten vertailla ;)
Comment
-
Comment
Comment