Mulle kelpais yks sarja S2 coupe 3B:n
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uudet S-line, S2, S4, RS2, RS4 matot Audiin www-linkki
Collapse
X
-
Omat kokemukseni: tilasin itselleni hoica.de -toimittajalta nuo premium -mallin matot 21.8.
Toimittajalta tuli sähköpostissa blanketti, johon piti täyttää tarkat tiedot autosta, halutusta materiaalista, brodeerauksesta, reunanauhan väristä ym. Lisäksi kysymys haluaako Audimallisen kiinnityssysteemin, joka maksaa 5? ylimääräistä. Muitakin extrakuluja taisi tulla.
26.8. sain lopullisen laskelman mattojen hinnasta, jonka maksoin samantien. Kun kolmeen viikkoon ei kuulunut toimittajasta mitään, aloin kysellä tilausstatusta. Kolmannen sähköpostin jälkeen sain ilmoituksen, että tilaus on lähetetty.
En ole vielä saanut toimitustani, mutta laitan kuvia ja tietoa tuotteesta, kun tavara rantautuu -toivon
mukaan tällä viikolla.
Comment
-
Valittavana ovat: harmaa tai musta perusväri sekä reunuksen väri, mutta ei kerrota, mitä vaihtoehtoja on, valitsin itse defaulttina esittelykuvan mukaisen.
Optioina:
- S-Line Logo on the rear-mats (EUR 30,- extra)
- fixing system (EUR 5,- extra). Ilmeisesti ne kaksi reikää kuskin maton takaosassa -kalliita reikiä 8)
- heel pad (EUR 5,- extra). Kantapääsuojus kuskin puolelle.
Comment
-
Kyllä antaa vähän tietoa eri vaihtoehdoista nuo sivut, tai siis hankalaksi tehty tilaaminen kun ei voi tehdä valintoja sivustolla suoraan. Hintojakaan ei näy missään?
Osaako joku sanoa saako S4-logolla ultramarin sinistä mattosarjaa, ja mitä se maksaa? Siinä pitää myös olla nuo reiät ja kantapään vahvike. Sitten kun vielä tietäisi maton laadun, kuin niitä näyttää olevan montaa erilaista...
Tuon kun pystyisi katsomaan suoraan niiden sivuilta niin olisi vähän helpompaa tehdä kauppaa.
Comment
-
jtf
Tässä threadissa lienee ainakin 30 halukasta mutta vain 8 on tehnyt jotain kun ne matot nyt oikeasti saisi. Laittakaas sitä emailia menemään niin saadaan tilaus aikaiseksi.
Comment
-
Comment
-
Itse en Hoica.de:ltä ole toimitusta vieläkään saanut, vaikka lähetys oli kuulemma laitettu matkaan 4.10. Ehkä tuo rahtauksen hitaus on normaalia toimitusviivettä, mutta kun ajattelee, että tilauksesta on nyt kaksi kuukautta, alkaa odottavan aika tuntua pitkälle.
Tiedättepä ainakin, mitä odottaa. Itselläni ei ole lämpimiä tunteita toimituksen nopeuden suhteen.
Comment
-
Kehottaisin kaikkia välttämään kaupantekoa ebay:n myyjän hoica.de kanssa.
Olen maksanut tilaukseni 23.8.2005 ja yhä odottelen toimitusta. Olettaen, että myyjä on saanut rahansa elokuun lopulla, on toimitukseen mennyt kaksi kuukautta.
Olen lähettänyt myyjälle puolen tusinaa viestiä, mutta vain yhteen olen saanut vastauksen. Seurantakoodia lähetykselle en ole saanut.
Ymmärrän hieman viivästyneen toimituksen, mutta en sitä, että ostaja unohdetaan heti kun rahat on saatu näppiin. Ebay:n palauteosiossa on tämän toimittajan kohdalla muutama muukin miinus, syynä viive toimituksessa.
Homman tekee vielä hankalammaksi se, että tilauksesta on yli 60 päivää ja ebayn ongelmien selvityssysteemi ei oikein toimi tuon ajan jälkeen.
Hieman vaikea ruveta perimään rahojakin takaisin, kun myyjään ei saa yhteyttä.
Olkoon tämä vaikka kimppatilauksen torpedointia, mutta jokainen miettiköön kohdallaan, ottaako riskin, että tavaran toimitus viivastyy kohtuuttomasti tai että tavaraa ei ehkä saa lainkaan.
Comment
-
Siltä näyttää
Aika varovaisella mielellä olen kuulostellut tuota hoica.de:n touhua. Kun mainitsin sähköpostissani, etten tilaa mitään, ennenkuin olet saanut tilauksesi perille. Tämän jälkeen on ollut aika hiljaista. Sinua ei syytetä torpedoinnista, pikemminkin kiitos pioneerityön tekemisestä. Katsotaan eteneekö tämä kimppatilaushomma mihinkään suuntaan.
/Mikko
Comment
-
Paskempi homma kun käy noin...alkaa aina itteäkin jännittää noi ebay ostelut kun tollaisista tapauksista lukee. Toivottavasti saat vielä omas pois...
Itellä tuli tänään matot postiin, et huomenna näkee millaiset räsymatot sieltä tulee...
Kaks viikkoa kesti matot tulla ostosta, eli kaupankäynti ainakin toimii ton 4stylingin kanssa...
Linkki
Comment
-
Ei saakeli, tuohan on ihan huijari...
Tuollainen vastaus tuli neljä tuntia sen jälkeen, kun kysyin eilen, missä tilaus viipyy. Vauhdittikohan yhteydenottoa, kun kerroin, että täällä on parisenkymmentä audifinnsiä odottamassa tilaukseni lopputulosta...
"Hello!
We get an answer from DHL today, that the package is in finland and they had change the trackingnumber. They will tell us tomorrow the new number and they look were the package is.
If we have the trackingnumber, we will send it to you. Sorry, but we can´t do anything if dhl make it wrong! My best regards and big SORRY!
Maximilian von Walser"
Vaikuttaa siltä, että toimitus ei ole edes lähtenyt Saksasta.
Ebayn ylläpito vastasi myös ja pahoitteli vastoinkäymistä. En jaksanut pitkää saksankielistä selostusta kovin tarkkaan lukea, mutta sana "Politzei" toistui useampaan kertaan.
Eiköhän tuo selviä. Hieman haastavaa selvitellä, kun välittäjäosapuoli (ebay) puhuu vain saksaa ja toinen osapuoli valehtelee huonolla lontoolla sen kun ehtii 8)
Comment
-
Kysyin aiemmin hoicasta => kaikki matot ovat kuulemma "vapaana varastossa". Ei taida tässä tapauksessa pitää paikkaansa.
Lisäksi tuo sähköposti hoica@gmx.de on erään ilmaispalvelimen sähköposti. Voisihan se jossain määrin mennä läpi. Mutta "yrityksen" sähköpostina hieman haiskahtaa.
Comment
-
Lukekaapas kaverin palautteita, tainnut jäädä pari muutakin mattosarjaa viime aikoina toimittamatta/pitkällä viiveellä.
Comment
-
Yllättäen pääsinkin antamaan fiidbäkkiä tuotteen myyntisivun kautta 8))))
Sitä kautta on näköjään 90 päivää aikaa antaa palautetta. Oman sivun kautta pitää reagoida 60 päivän sisällä.
Taitaa muuten olla tuo gmx aika iso sähköpostipalvelun tarjoaja, olen sen verran monessa yhteydessä siihen törmännyt. Kaipa tuo Hoica.de:kin on periaatteessa ihan luotettava yritys nettisivuista www.hoica.de päätellen.
Comment
-
Kyllä kai se yritys on, mutta mielestäni asiakkaan kannalta olisi tärkeää antaa se tracking koodi.
Itselleni on sattunut kaksi kertaa niin, että kuljetusfirma ei ole osannut ohjata pakettia ulkomaille. Sen sijaan paketti on pyörinyt saksaa ympäri postinumeron perusteella ja lopulta teksti "Aufrag storniert" eli jotain lähetyksen keskeyttämiseen viittaavaa. Tämän jälkeen maili kuljetusfirmaan ja tuotteen lähettäjälle niin paketti osautui perille saakka.
Ihmetyttää vaan, kun on noin kauhean monelle sattunut tuota "viivästystä"
Comment
-
Tänään sitten tuli postissa matot. Tosin olin tilannu mustat matot hopeisella reunalla. Matot oli jotkin harmaat keskeltä, mustaa ikinä nähny. Reuna oli kyllä hopeinen.
Ei kannata tuolta tilata yhtään mitään.
Sen jälkeen kun olin ilmoittanu että rahat on siirretty niin vastauksia kyselyihini ei ole tullut.
Matotkin oli vasta lähetetty 25.10 lähetyslomakkeen perusteella. Olin 20.10 lähettäny tulen katkuisen emailin, oli sitten vissiin tepsiny, vaikka vastausta ei kuulunu.
Comment
-
Laitoin tänään meiliä toimittajalle vaatien maksetun summan välitöntä palautusta. Viestin loppuun laitoin, että seuraavaksi asian tiimoilta lähestyy toimittajaa nimeltä mainitun ebayn virkailijan neuvon mukaan poliisiviranomainen.
Kaiva, Mikko, esiin se alkuperäinen myyntisivu, sitä kautta pääset antamaan palautetta.
Älä säästele sanojasi yhtään, vaikka palstatila onkin rajattu 8)
Comment
-
Uusi mattotilaus vireillä, katso http://huuto.no-ip.org
Myyjä ebayssa, eipä juuri moitteita: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...e=STRK:MEWA:IT
Paypal-maksu on myös mahdollinen.
Comment
Comment