Nuo kyllä joskus ottaa voittoa postikuluistakin, eli tiedä häntä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uudet S-line, S2, S4, RS2, RS4 matot Audiin www-linkki
Collapse
X
-
Mikäs on tämän hetkinen tilanne, lähteekö Mikko_H tai joku muu projektipäälliköksi?
Soittelin muutamaan paikkaan Audin varaosamyyjälle ja esimerkiksi A4:sen kangasetumattosarja 69?. Väri musta tai harmahtava. Myyjän mukaan ei näkyviä logoja tai merkkejä joten mielummin tilaan vaikka muutaman euron kalliimmalla tuolta kysyisestä paikasta ja saa ainakin ulkonäöllisesti muuta kuin tuolaista bulkki tavaran näköstä mattoa.
Comment
-
Mullakin alkaa hiukan olla matot jo huonossa kunnossa ja B5 A4:ään voisi tuollaiset kiinnostaa. Jossain vaiheessa katselin, että ainakin Turun seudulta oli useampi kiinnostunut tässä threadissa, niin sinne suunnille voisi joku ainakin tilailla? Silloin ei tarvitsisi niitä Suomessa enää lähetellä eteenpäin.. Itse asustelen Tampereella, mutta Turussa tulee käytyä ja hakeminen onnistuisi.
Comment
-
Lisää tietoa ebay toimittajasta:
Saa myös samaan hintaan S-line tai S2, RS2, S4 tai RS4 logolla. Ei paha.
Comment
-
Comment
-
jasa75
-
-
tripleks
Jos joku laittaa tilausta niin privaviestiä tulemaan, otan itselleni mielellään s6 c4 matot :)
Eli, mukana ollaan jos joku alkaa kimppatilausta pygäämään.
Comment
-
Edelleen kysyn: Onko joku ryhtynyt tai ryhtymässä tähän hankintapäälliköksi?
Mikko_H jossain vaiheessa ainakin harkitsi asiaa. Päätöksestä ei ole näkynyt tietoa. Pirusti on halukkaita mattojen ostajia edelleen, uusiakin. Onko joku jo tehnyt päätöksen hankkia matot itse? Onko joku tehnyt kimppatilauksen ilman, että tähän topikkiin on tullut siitä tieto? Toni ehdotti, että se, joka tilauksen ja jatkojakelun logistiikan hoitaa, saa omat mattonsa ilmaiseksi. Mulle sopii, siis olla mukana tilauksessa ja maksaa oma osuus hankintapäällikön setistä, valitettavasti aikaa ei ole koko homman hoitamiseen. Toki tietty minimiraja settien määrälle pitää olla, jos tulee kolme tilausta, niin ei oikein ole järkeä siinä maksaa yhtä settiä kahden kesken.
Mutta, koetetaan nyt vielä kerran josko joku halukas kimppatilaaja löytyisi.
Comment
-
jtf
Myos taalla kavattaisiin uusia mattoja. Voin maksaa ekstraa, jos joku vain alkaa hoitamaan asiaa.
Comment
Comment