Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Erotetaanpa tämä sytytyskeskustelu. Todella mielenkiintoista dataa tarjolla.
Mikähän tuo Bosch B 221 150 211 - puola on? Näyttäisi induktiivi puolaksi olevan melko hyvä. MSD:n kuva selventää hyvin sen toimintaa - lyhyt helvetillinen tryki. Jos sillä lyhyellä hetkellä ei ole syttymiskelpoinen seos tulpalla, jää se syttymättä. Jenkeille sopivasti LS2-puola polttelee pitkään, jotta se sopiva seos löytyisi.
Miten tietää millaisia tulppia tulee käyttää/toimii parhaiten erilaisten puolien kanssa. Onko se yritys erehdys keinolla selvitettävä vai voiko sitä päätellä jotenki puolan spekseistä?
Miten tietää millaisia tulppia tulee käyttää/toimii parhaiten erilaisten puolien kanssa.
Tätä minäkin olen miettinyt että miten se tulppa vaikuttaa kipinään (jännite, paloaika). Ja miten vaikuttaa tulpan kärkiväli, ja onko häiriövastuksellisessa tulpassa aina huonompi kipinä. Näistä kellään mitään mittaustuloksia?
Sen ainakin tiedän kaverin mitanneen että nuo 1.8T:n puolat vaatiin korkeamman resistanssin omaavat tulpat jotta antavat parhaan kipinän. Boschin tulpan koodissa tuolloin kirjain R.
Comment