Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Polliisien Jagge paskax!
Collapse
X
-
tarinan mukaan että poliisit ajavat vakuuttamattomilla autoilla. Valtio on sitä mieltä, että vakuutusta ei tarvitse ja otetaan vaan kassasta rahaa, jos tarvii ja jos ei oo niin ainahan voi lainata tai korottaa veroja...
Comment
-
Comment
-
Poliisien ja isojen kuljetusyrityksien ynnä muiden ei kannata vakuuttaa autoja. Esimerkiksi tuttu yrittäjä totesi, että kunhan menee auto lunariin vain joka kolmas vuosi, niin plussalla ollaan. Kalustona kuitenkin tolkuttomattoman hintaisia tankkiautoja. Lisäksi ongelmana vakuutuksissa on tuo auton hinnan määrittely, kun eipä niitä paljoa ole esimerkiksi vaihtareina. Sama tulee vastaan myös poliiseilla. Jos en ihan väärin muista, niin liki puolet normaalin partio mondeon hinnasta tulee lisävarustelusta ja rakentelusta.
Comment
-
-
Anonyymi
Joo, valtio ei vakuuta ajoneuvoja koska tulee huomattavasti edullisemmaksi maksaa syntyneet vahingot Valtionkonttorin toimesta kuin maksella vakuutusyhtiöille vakuutusmaksuja.
Jaguarin romuttamiseen sen verra kommenttia että hiukan ihmetyttää jos/kun pojat ovat lähteneet autolla moottoripyörän takaa-ajoon. Yleinen periaate/toimintaohje kun taitaa kuitenkin olla se että varsinkaan prätkien perään ei autolla lähdetä..koska se on useimmiten käytännössä turhaa ja aiheuttaa vain turhaa vaaraa muulle liikenteelle.
Muutenkin pojat pyrkivät mieluummin hoitamaan em kaltaiset tilanteet yhteydenpidolla/yhteistoiminnalla muiden partioiden toimesta..eli blokkaamaan kaaharin edestäpäin, jolloin takaa-ajon aiheuttamat vaarat vältetään.
Tarkemmin en ko tapauksen taustoja tunne, mutta vaikuttaisi äkkiseltään siltä pojilta on karannut..Jaguarin lisäksi..käsistä myös niinsanotusti "mopo"..
Comment
-
AJN
Paikka jossa Jagge suistui saveen, on minulle tuttu ja kävin jäljetkin eilen kurkkaamassa. Kuskilla ollut vitusti liikaa vauhtia tai sitten Vatasen pää ja omat kädet
Comment
-
Itse olen joskus kuullut: 'Kankkusen jalat ja omat kädet', mutta hyvin tuo Vatanenkin sopii tuohon. =D
Comment
-
Jukkis
-
Oma mielipiteeni on asiasta että kun puupäät kaahaa taajama-alueella tai vastaavissa paikoissa niin pitäisi keskeyttää takaa-ajo ja mennä odottamaan kyseisen ajoneuvon omistajan luokse ja viedä saunan taakse... liikaa on ihmisiä jotka kulkevat tuolilla ilman että tietävät mikä heihin on joskus osunut.
Comment
-
-
Muiro
NO JUU EI OLE IHAN HIRVEEN SOLMUSSA EI
Oli pakko huutaa, otin siltä pari tuntia sitten sakot tossa Kehä 3:sella.
Ihan omaa typeryyttä.
Olivat vissiin kuullet kaikki kehut kyseisestä autosta
kun ei kerta mikään kohteliaisuus siitä oikein mennyt kuuleviin korviin.
Ekat sakot sitten ekan korttivuoden että kai se oli jo aikakin kerran kymmeneen
vuoteen saada muistutus liikkuvien massojen vaarallisuudesta yleisillä teillä.
Comment
-
Muiro
Kiitti, Tero..
Nyt olen löytänyt sisäisen rauhan...
Varsinkin kun sinne meni mun REVO-rahat... mitä en viittinyt poliisisedille alkaa kehumaan.
Comment
-
Vähän asian sivusta, mutta.. Poliisien kalusto kehittyy ja monipuolistuu. Tällä hetkellä poliisiväreihin on menossa V70 2.5T, muutama skodillac ja varmaan myös RS-sellaisia tulossa. Mondeotkin on alkanu olla yleisesti jo V6 myllyllä ja pari ST220 niillä on. Ei ilmeisesti miliisiväreissä mutta onpa kuitenkin. Puhumattakaan noista todellisista erikoisbiileistä mitä ne saa. Ja jokunen kuukausi sitten otin siviili S60 T5:ltä sakot kehällä. Vaan rinkelikeuloja niillä ei pahemmin taida olla...
Comment
Comment