Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Q-kuume

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Q-kuume

    Onko Q-kuume Audin uusi markkinointitemppu? Itse olen onneksi jo tuon sairastanut ja rokotettu. Tosin rokotuksesta on aika kauan, liekkö tuo rokotus vielä voimassa?

    #2
    Kai tuolla Q-kuumeella on sitten joku yhteys myös RS-virukseen? Pojalla kerran ollut ja itsellä useana päivänä vuodessa :) Poika hoidettu jorvissa ja oma helpottaa pankkitiliä katsomalla.

    Comment


      #3
      Ikävä tauti. Omaan hain ensiapua tossa syksyllä, mutta taisi rokote olla liian loiva, kun nyt jo tuntuu oireet vaivaavan. Josko sitä ensi syksyyn sinnittelis..

      Comment


      • #4
        Hahahahaa:D mulla kävi tauti tossa muutama viikko takaperin mutta nyt jo helpottaa. Uskosin et se iskee taas viimestään alku talvesta.

        Comment


        • #5
          Nauroin tuota samaa kun emäntä siitä mainitsi. Totesin vain, että on jo sairastettu ja lääke löytyy tallista :D

          Comment


          • #6
            Mulla on ollut jatkuva lääkitys jo muutaman vuoden ajan.. Helpompi ja halvempi ois sairastaa herppes tai syfilis..;)

            Comment


            • #7
              Enpä ole noin helposti tarttuvaa tautia vielä tavannu, ei tarvinnu kun katsella Tahkopätkää niin kuume nousi välittömästi..

              Comment


              • #8
                On todellakin aika ikävän kuuloinen tauti. Monet on kehunu, että heihin ei tartu, mutta lopulta kuitenkin on joutuneet lääkettä hakemaan. :D

                Comment


                  #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja sonikk
                  Enpä ole noin helposti tarttuvaa tautia vielä tavannu, ei tarvinnu kun katsella Tahkopätkää niin kuume nousi välittömästi..
                  Älä muuta virka... Juu, alkutalven epidemioita yleensä ilmenee :D

                  Comment

                  Working...
                  X