Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
No niin, pitäiskö laittaa kanssa oikeusjuttu googlen kanssa käyntiin. Mun lärvi näkyy ihan selvästi jos tiiraa oikeasta suunnasta tuolla Paijalantiellä. ;)
Nyt se itku sitten alkoi tästäkin (IL). Ah tätä nykyaikaa =)
Kaikkien pitäs olla munasillaan kotona sisällä ilman nettiä ja telkkaria, kaikilla olis mukavaa.
Lisätään vielä, verhot kiinni ja paria vuotta ennen kuin sähkö keksittiin.
Jonkun hopea TT Turussa puutarhakadulla. Taitaa omistaja olla töissä lähistöllä kun olen itsekkin nähnyt ainakin jonkin hopeisen TT:n majailevan noilla alueilla. http://maps.google.fi/maps?f=q&sourc...27.21,,0,21.66
Jonkun hopea TT Turussa puutarhakadulla. Taitaa omistaja olla töissä lähistöllä kun olen itsekkin nähnyt ainakin jonkin hopeisen TT:n majailevan noilla alueilla.
Kyseisessä firmassa joka siinä pihalla on. Ei liene clubilaisia. Oma auto 15 metriä tuosta oikealle seuraavan talon pihalla.
Kaamea porina nyt siitä että joku ottanut vähän valokuvia. Silloin kun päätettiin anti-terrorin varjolla luovuttaa sormenjäljet, DNA:t ja kaikki muutkin tiedot USA:han matkustamisen yhteydessä ei kukaan sanonut mitään. No, ehkä tässä on se hyvä puoli street viewssä että ihmiset alkavat pikkuhiljaa kuuntelemaan kun puhuu integriteetin suojasta.
Ihme kitinä levinnyt tästäkin keskustelupalstoille, taitaa ihmisillä olla tekemisen puutetta kun pitää joka asiasta valittaa. Kyllähän samat näkymät voi tallentaa ihan laillisesti omalla kameralla ja laittaa nettiin kun tietä pitkin kulkee, ehkä näkee sen tyypinkin ilman housuja pihakeinussaan.
Edesmenneen Igglon palveluista nousi äläkkä kun kävivät kuvaamassa taloja, tämä kohu muistuttaa tuosta. Naapuria ketutti Igglon kuvissa kun talosta oli niin huono kuva takaovelta, lähetti rannan puolelta vähän edustavamman toimitukseen. Lähiaikoina tulee ongelmaksi ainakin kuvien päivittäminen kun ympäristö muuttuu jatkuvasti, eivät taida ihan joka vuosi ajella kamera-autoilla kaikkia teitä läpi. Kyllähän se voi pistää vihaksi kun on koko kesän rakentanut puutarhaa ja talon ulkoasu täysin muuttunut, joku sitten tirkistelee vanhoja kuvia missä romut levällään pitkin savista pihamaata. Pihalla nököttävä KIA tai mätänevä Nissan on vaikea feidata pois kuvista. Onneksi ei täällä Helsingin itäisillä alueilla tarvitse noihin asioihin juurikaan kiinnittää huomiota, parikymmentä kilometriä länteen päin tilanne on jo täysin toinen kun henkilökohtaisten kulissien ylläpitoon käytetään huomattavia summia lainarahaa. Jenkeissä kuulemma bongaavat Street Viewin kautta lähinnä julkkisten taloja joka on aika säälittävää.
Aikoinaan tein asiakkaan verkkosivuille opaskartan johon olin ottanut kuvat risteyksistä, toimi vähän vastaavasti ja mukava nähdä nyt sama idea hyvin toimivana jokaisen käsillä.
Kaimalla (quattro20v) taitaa olla tähän mennessä osuvin linkitys ja hyvä tilannetaju vaikka ei Audi kuvaan tullutkaan, voi ainakin todistaa tekevänsä ihan oikeasti töitä.
Kukaan ei ole vielä tajunnut ainakaan julkisesti kuinka käsittämättömän hienoa materiaalia tämä on noin historian tallennuksen kannalta. Koskaan ei varmasti ole ollut näin kattavaa dokumentointia arkielämästä edes lähelläkään. Oikeastaan voi todeta, että ei ole ollut lainkaan. Miettikääpä 10-15v päästä kuinka arvokasta tämä kaikki materiaali on!
Kuinka käsittämättömän hienoa olisikaan päästä kiertelemään -90-luvun alun katuja ympäri maailman!
Kukaan ei ole vielä tajunnut ainakaan julkisesti kuinka käsittämättömän hienoa materiaalia tämä on noin historian tallennuksen kannalta. Koskaan ei varmasti ole ollut näin kattavaa dokumentointia arkielämästä edes lähelläkään. Oikeastaan voi todeta, että ei ole ollut lainkaan. Miettikääpä 10-15v päästä kuinka arvokasta tämä kaikki materiaali on!
Kuinka käsittämättömän hienoa olisikaan päästä kiertelemään -90-luvun alun katuja ympäri maailman!
Olen aivan samaa mieltä, tämä on ainutlaatuisen uniikkia materiaalia!
Itse en valita ollenkaan, pahastuin enemmän siitä että tästä valitellaan mutta henkilötietojen luovutuksesta ameriikkalaisille ei syntynyt kohua.
Comment