Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vectran tuunausta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vectran tuunausta

    Kannataa lukea aloittajan kommentti ja sitten 3 sivun lopussa alkaa asiantuntemus. Nyt lähden itse ottamaan mannänrenkaita pois jä kääntämään ne nurinpäin, kasvaa meinaa puristukset, kun yläkuolokohta nousee.
    http://www.opelclubfinland.fi/forum/...st=0&sk=t&sd=a

    #2
    "Täytyyki nyppiä männänrenkaat pois, jos vaikka sais lisää iskupituutta.."
    No tee mitä lystäät, kukaan ei ole väittänyt että se suoranaisesti heti toisi iskunpituutta lisää. Muutenkin Mä luulin että keskustelen Opel foorumeilla, nyt tulee kyllä ihmisiltä sellasia älynväläyksiä että kohta mulla on syytä epäillä että tää on joku Audi tai Volvo club.
    huhhuh :)

    E: Eikun paranee vaan kun lukee pidemmälle...

    Comment


    • #3
      Oikiasti.. Ei perkele. Ehkä jotain pientä on jääny oppimatta..

      Comment


        #4
        No se on samaa sarjaa kuin se yksi kaveri ooppelifoorumilla joka vakavasti fundeerasi puristusuhteen muutosta jos kankilaakereissa on liikaa välystä. Kone saattaa alkaa nakuttamaan jos mäntä pääsee liikkumaan liikaa "ylöspäin". En äkkiseltää löytänyt threadia, mutta siinä oli muutakin perin syvällistä pohdintaa moottoritekniikasta.

        Comment


          #5
          Nuo nuoren miehen kommentit on kyllä justiinsa kuin Nykäsen suusta.

          Comment


          • #6
            Ei oo totta :D Hiukan sai hyvät naurut :D

            Comment


              #7
              WANHA ja naurattava :P

              Comment


              • #8
                "Tää on ihan selkeä homma. RTCF ei vaan oikein saa ulosantiaan kuntoon et menis teille kaikille perille.

                Kattokaas kun tätä teoriaa vielä pikkuisen venytetään niin se kaasujen pakeneminen venakoppaan aiheuttaa kampiakselin osumisen mäntään koska kardaani (toleranssien sisällä) venähtää sen varran ja siinä vaiheessa voi olla kaasuja, bensaa ja dieseliä kytkinkopassakin"

                Oli ihan pakko lisätä tänne :D Ja pomppivat kampurat vieköön.

                Comment


                • #9
                  Rtcf kirjoitti:Muutenkin Mä luulin että keskustelen Opel foorumeilla, nyt tulee kyllä ihmisiltä sellasia älynväläyksiä että kohta mulla on syytä epäillä että tää on joku Audi tai Volvo club. :lol:

                  varmaan Nykäsen Masan salainen poika:

                  Tapahtuma A johtaa tapahtumaan B jonka seurauksena tapahtuu C joka vaikuttaa D:hen ja E:hen, jotka kompensoivat F:n ja G:n yhteistoimintaa. Use your Head

                  Comment


                    #10
                    Nämä on niitä samoja kavereita, jotka penskoina porasi mopon pakoputkeen reikiä, että liikkuisi kovempaa. Ja kun äänet kasvoi, niin kyllähän se liikkui!

                    Comment


                      #11
                      En voinu edes lukea loppuun noita juttuja kun alko olemaan niin ufo teorioita, tommonen topikki ois hyvä täälläkin ni piristäis aina päivää :D

                      Comment


                        #12
                        Joka palstalle samanlainen heebo selittelemään teorioitansa, niin saisi hyvät naurut ajoittain :D Meinasin kyllä ajoittain tipahtaa tuolilta kun luin sen sankarin tekstejä, ei siinä mitään ettei tiedä, mutta kun ei sitten kuunnella mitä muut sanoo.

                        Comment


                          #13
                          Täähän on niiiin WANHA. Mutta hauska:)

                          Comment


                            #14
                            Siis A-Vectrassa oli muuttuvapuristeinen moottori ennen saappia... :D

                            Comment


                              #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viesti
                              Siis A-Vectrassa oli muuttuvapuristeinen moottori ennen saappia... :D
                              Kyllä,ja vieläpä muuttuvalla iskunpituudella.

                              Comment


                                #16
                                Tee tässä nyt töitä kun vedet silmissä ei näe kunnolla ruutua. Ja olen vasta sivulla 7. Herraisä sentään!

                                Comment


                                  #17
                                  jotain tingeli tangeli jakopään rullia jos vaikka semmosia sais vaik maalattuna ja sitte jotain vielä olis aivan upeeta hommaa ihan hienostelun vuoks jotain käsin koottuja kytkinlevyn osia.
                                  Nuo tulevat osat olivat ihan jees myös :)
                                  Pitäisikö sitä itsellekkin hommata käsin maalatut oven avausmekanismin tangot? Tai auton väriin maalatut pakosarjan pinna pultit :)

                                  Comment


                                  • #18
                                    On ainakin nimimerkillä rtcf ollut hieman moottoritekniikka hakusessa kun on noita kirjottanut :D

                                    Comment


                                      #19
                                      Kumisille kampiakseleille taitaisi kuitenkin löytyä tilaajia, kukahan tekisi ensimmäisen setin myyntiin? Piru vie, uusi hittituote tuuninkikauppoihin!
                                      Mutta mitäpä me täällä Audi-foorumilla ollaan toisten pitkällisen ajatustyön hedelmiä ja innovaatioita arvostelemaan saati niistä kaupallisesti hyötymään.
                                      Viimeksi muokannut Jari Kanerva; 8.2.2010, 19:11. Perustelu: Lisäyksiä.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kampikammion kattovalon vois päivitää lediksi. Kestää kumisen kampuran värähtelyjä paremmin ja mäntä näkee paremmin tulla yläkuolokohtaan...

                                        Comment


                                          #21
                                          Ihan sama mikä valo, tulpanreiästähän se näkyy joka tapauksessa. Yrität Pasi vaan jotain Audi- tai Volvo-juttua taas.

                                          Comment


                                            #22
                                            Taidan kohta vaihtaa Opelin A-Vecculaan päikseen RiSani...

                                            Comment


                                            • #23
                                              Liekkö Vectrassa katalysaattori myös venttiilikoneistossa kun tuntuu kaasut sinne karkaavan :)

                                              Comment


                                                #24
                                                Yläkuolokohtahan siellä vaan on noussut sen verran ylemmäs, että kaasut karkaavat venttiilikoneistoon. Look at Opel now!

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Ette te nyt käsitä tuon sankarin tekstejä. Se tarkoittaa sitä kun moottori on purettu lattialle, ufot lähettää signaalin ulkoavaruudesta ja siitä tulee Optimus Prime (tuttu transformereista) ja sillä on kaasuvaivoja kun 3. pytyn männän renkaat jäivät saturnukseen, sekä 4. pytyn kattovaloon on vahingossa laitettu hehkulankapolttimo ledpolttion sijaan. Unohtamatta sitä että 1. pytyssä on mäntä väärin päin jolloin myös männänrenkaat ovat nurinkurin :)

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Ratkaisu on laittaa ledin eteen vastus, niin ei herjaa. Minä kyllä vetäisin vielä CAN-väylän 3. ja 4. pytyn välille.

                                                    Pitäisköhän sitä itse ruveta virittelemään K-jettejä. Air-purifier roikkumaan vessanpytyn reunasta. Tekee ilmasta paremmin palavaa :)

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      En mä kyllä ymmärrä, et miten se vielä väitti monta sivua ihan tosissaan tota että laakerit joustaa ja ykk muuttuu? :D Tai jos ooppelissa systeemit toimiikin vähän erillai kui muissa...

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Täähän on ikiwanha juttu, jäppinen/set hiukan vedättää ooppeliklubilaisia. Lähes kaikki autofoorumit naureskeli tolle topikille sillon, kuis tää täällä on nyt vasta huomattu?

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Me ei ymmärretä hjumoria niin nopeasti.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Kerättyä muuta topic viesti 68, tämä löytyy jo sieltä. Vuodelta 2008.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X