Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kunnon pakoputkenpää
Collapse
X
-
-
-
Saattaa olla että itsellä oli Suomen ensimmäinen rinkulaputki jonka tein Coupe GT:n perään 80 luvun lopulla, oli aika onnistunut ja näytti kovasti kiinnostavan liikenteessä. Kun vaihdoin isompaan audikalustoon Coupen ostanut tyyppi pilasi koko jutun kääntämällä takapöntön alaviistoon jolloin näytti aika järkyttävältä.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/1878197
Rovaniemellä oli tuo auto myynnissä vuoden päivät ja tuossa on semmonen CCCO pakoputkenpää. Harmi vain kun ei ole kuvia tuohon ilmotukseen jäänyt kuin tuo. Ihan kohtuu varusteillahan tuo oli. Tuli vain mieleen kun tuon perässäkin oli "R4" merkki, että onko tehtaan erikoismalli vai jonku tuunaamaa?
Comment
-
Miten toi putkenpää on tehty, tuleeko joka rinkulasta pakokaasua? Näyttää hölmöltä jos tulee pelkästään yhdestä ja voi kuullostaa aika jännältä jos takapönttöön on tehty kolme reikää alkuperäisen lisäks...
Tuli vaan mieleen, kun tupakilla ollessani katselin tämän -> http://www.radalle.com/galleria/?cmd...1&kuva_nro=105 "hienon" laitteen poistumista naapuritalon parkkikselta. Pakkelikasaan on tehty tuplaputkisto. Toisesta tuli savua niinkuin normipakoputkesta ja toisesta tuli savua ehkä noin tupakan palamisen aiheuttaman määrän verran. Mikä näytti juuri yhtä hyvältä kuin muu autokin...
Comment
-
Eiköhän nuo ole rakenteeltaan ihan niin yksinkertaisia kuin itsekin joskus rakensin. Vaimentajasta lähtee yksi putki pellistä tehtyyn "litistetyn megafonin" muotoiseen kappaleeseen. Pitkittäin halkaistuista putkista hitsattu putkipaketti kiinnitetään tuohon yhdyskappaleeseen. Kyllä siis työntää joka piipusta.
Comment
-
R4:sen takapönttö on peräisin Metsolta Rautpohjasta. Savu tuli kaikista neljästä reiästä. Auton kulkupuoli pantiin kuntoon MTM:llä Saksassa, auto kun oli yk tuliainen ja tuotiin tänne ajamalla Libanonista, LMS vain päivitti lastua pariin kertaan. Aapo-Iisak kiinnitti itse ulkoisen varustuksen, joka perustui täysin OEM-osiin. (paitsi vanteet)
Comment
Comment