Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
En tiiä katotaanko mua nyt killiin ku puhun täs ilman S4:sta, mutta puhun senkin uhalla. =)
Eli toi on aivan käsittämättömän ruman näköinen ulkoota toi valmis auto, varsin keula ku IC loistaa tuolta puskurin alta kirjaimellisesti. Mielestä toi orkkis aivan älyttömästi paremman näkönen.
En kyllä minäkään käsitä tuollaista projektia, ei mitään järkeä tehdä tuota turbohommaa noin. Onhan sitä purettu paloihin ja tehty hyvistä? osista, mutta kokonaisuus mättää...
iha hyvä tulos pyöristä, veikkaan että ehkä noin 700? vois olla koneesta, mitä asiantuntijat on mieltä? kuitenki ei oo ainakaan ratakäytössä kauheen käytännöllinen tollane yks ämpäri turbo
Ottamatta kantaa itse autoon tai sen tekniikkaan.
Show autot on show autoja, ja silloinkun erikoiset ratkaisut aiheuttavat keskustelua niin "ilmainen" mainonta tekee tehtävänsä.
Tuo auto noilla tehoilla tuskimpa kiinnostaisi ketään jos ois päädytty perinteiseen reseptiviritys malliin.
No aika surkee on käyttöalue!....ja hirvee viive,en haluais vaikka siinä olis 900hv....kun ei ole ajettava....toki jos omistaja on tyytyväinen niin hyvä niin.
Kyllä.. 5500rpm vasta 225hp tehoa ja vääntöä myöskin todella heikosti alhaalla. Vakio/sipattu S2 jättää ton kadulla varmaan lähes tilanteessa kuin tilanteessa..
Comment