Taidankin uusia jarrut F1 Bremboilla, kun hinta on vain murto-osa kuluttaja hinnoista. Samalla saa keraamiset levyt sopivasti, tai vaikka kevyehköt vanteet... klik
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
F1 osaa: jarruja, vanteita etc. halvalla..
Collapse
X
-
Kaikki on käytettyä tavaraa. F1 maailman mukaan heti käytön jälkeen sairaalakriteerein puhdistettua tietenkin.
Tässä kaiketi taustalla juuri se muutaman lisätonnin nettoaminen ja tietenkin fanien krääsätarpeen tyydyttäminen.
Mutta nuo hinnat on nimenomaan jarruosien ja vanteiden kohdalla suorastaan naurettavan alhaiset.
Tosin uskon että osat on periaatteella yksi / ostaja, muutenhan noi vietäsiin käsistä.
Saattaa muutenkin olla nuo satulat aika hankala valjastaa millekään muulle kuin noille niiden omille hiilikuitulevyille, joiden kulutuspinta lienee aika loppu.
Comment
-
Eihän ne välttämättä käytettyä kamaa ole, tai ainakaan ihan loppuun ajettua. F1:ssa kaikki vanha on romua. Esim edelliskauden autolla ja sen osilla on arvoa teoriassa romuraudan verran, koska osia harvoin pystyy käyttämään seuraavan kauden autossa. Hyllyssä voi olla kehityksestä jälkeen jääneitä jarrulevyjä vaikka satoja kappaleita täysin käyttämättöminä. Käytännössä autoja tietysti myydään keräilijöille hyvään hintaan, eli siinä mielessä homma kannattaa. Mutta luulen että kokonaisuutena talli saa enemmän rahaa noiden myymisestä "pilkkahinnalla" osa kerrallaan kuin muutamalla sadalla tuhannella kokonaisena.
Comment
-
Millonkas nähdään eka UFO -> F1 jarrupäivitykset... :)
Kannattavampaa on myydä osat pois, kuin laittaa ne murskattavaksi. Kertyy äkkiä melko paljon "turhaa" varastoa. Kovin kummoista muutosta ei tartte tehdä ettei "vanhat" osat enää käy. Sieltä vaan vannetta ja jarruja sitte tilaileen. Samalla vois nakata tuollaisen "hillityn" tuulenohjaimen sinne peräkontin päälle lintuja varten. ;)
Comment
-
Veikkaisin kyllä että vanteet ja jarrut on niitä vähiten muuttuvia osia. Jarruja kun on kehitelty jo pitkään hiilikuituisina, tuskin ne enään kovasti siitä muuttuvat. Ja vanteet vielä vähemmän. Nuo aerodynaamiset osat varmasti muuttuvatkin jatkuvasti.
Comment
-
Vähä ot mut mun mielestä tällöin vormulat oli vormuloota.
http://www.youtube.com/watch?v=xgktruZUDgs
Comment
-
Jarruja kun on kehitelty jo pitkään hiilikuituisina
MopoGP:ssä kun siirrytään ensi kaudella (vai oliko se kaudella 2011) pelkästään teräksisiin jarrulaikkoihin!
Vuodessa säästöä tulee kuskista riippuen keskimäärin 300.000 euroa!
Comment
-
Veikkaisin kyllä että vanteet ja jarrut on niitä vähiten muuttuvia osia.
Comment
-
Vähä ot mut mun mielestä tällöin vormulat oli vormuloota.
http://www.youtube.com/watch?v=xgktruZUDgs
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiVeikkaisin kyllä että vanteet ja jarrut on niitä vähiten muuttuvia osia. Jarruja kun on kehitelty jo pitkään hiilikuituisina, tuskin ne enään kovasti siitä muuttuvat. Ja vanteet vielä vähemmän. Nuo aerodynaamiset osat varmasti muuttuvatkin jatkuvasti.
Comment
-
Höh, ei taida Mini sitten olla moderni auto, kun en mielestäni fakiiri ole ja moiset vanteet olen siihen sovittanut... Ette perkele osta noita vanteita, tarttee varmaan ostaa itte kaikki että kerrankin saisi olla vähän yksilölliset vanteet. Niin ja jarruista vielä, noitten sisälle sitten mahtuu saman kokoiset jarrut kuin normaalisti 14" vanteitten sisälle. Sisämalja on ihan paperinohut, ihme että ne koossa pysyy.
Voisihan sitä tietty takavanteita hamstarta pienen erän tuosta, jos tekee mieli joskus leveempiä kuin nuo nykyiset :D
Comment
Comment