Just ostin viikonloppuna tuollaisen Porvoon Mikrokulmasta. Uskomattoman tehokas noin pieneksi. Mahtuu olemaan oman A6:n tupsyt pistokkeessa myös töhkiksen ollessa sisään työnnettynä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi oheiskrääsä netistä/muualta
Collapse
X
-
A4 b6:ssa on ainakin käytössä sellaista taittuvaa mallia olevaa tup.sytytintä..
Eli kiinnostaa myös, olisiko jollain kuvaa paikallaan tai mittaisi paljonko tulee pinnasta ylöspäin.
Comment
-
Se on tupakansytyttimestä ladattava pieni lamppu jota voi käyttää esim. hädän tullen jos ei ole sattunut mukaan muuta valaisinta.
Comment
-
Ja onhan se lamppu tupakoimattomalle aina hyödyllisempi, kuin tupakansytytin. Itsekkin katselin tuollaista omaan, mutta epäilyttää vaan, miten suuri valoteho mahtaa lähteä noin pienestä lampusta, että tekeekö sillä mitään, vai onko vaan koriste. Ja voihan tuo olla tupakoivallekkin hyvä, jos sillä jotain näkee. Nimittäin itse sytytän ainakin sytkärillä, jos on tarves, niin voisi jotain viisaampaa laittaa tuon sytyttimen tilalle.
Comment
-
-
-
Eilen just kattelin oman SB:n ohjekirjasta tuon paikan tarkoituksen. Siinä kuuluu olla matkustajan airbagin poiskytkennän merkkivalo (passenger airbag off). Mulla itsellä se on tyhjä paikka joten sellaisen tilalle tuon napin voisi laittaakin mutta jos siinä on airbagin merkkivalo niin en pitäisi sen valon korvaamista kovin fiksuna..
Eikä sitä nelivetoa saa pois kytkettyä, haldex elää ihan kirjaimellisestikin omaa elämäänsä. Nintendo mikä nintendo.. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MR Näytä viestiEikös Haldexin saa pois kun katkaisee siltä virran (ottaa esim. sulakkeen pois)? Olen ollut siinä luulossa että Haldex-auton saa esim. penkitettyä etuvetoisena noin 2-vetopenkissä.
Mutta miksi se pitäisi saada pois päältä, on toinen kysymys...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kojjootti Näytä viestiTietääkö kukaan, mahtuuko tuo valo olemaan sellaisessa tupakansytyttimessä missä sytyttimen saa taitettua piiloon?
(kyse siis tästä.)
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kojjootti
Tietääkö kukaan, mahtuuko tuo valo olemaan sellaisessa tupakansytyttimessä missä sytyttimen saa taitettua piiloon?
Itse itselleni vastaten: ei mahdu :(
(kyse siis tästä.)
Comment
-
Ton orkkislampun kanssa ei oo myöskään mitään tsäänssiä saada sitä tupakansytytintä piiloon, mutta onko sen piiloon saamisella oikeasti tarvetta? Eikö se joissain noissa B7:issa ole ihan vakiona sellainen mikä ei käänny mihinkään?
Comment
-
Tältä eBay-veijarilta saisi tilattua custom-plugeja tupakansytyttimen tilalle. $24 / plugi ja kahdeksankympin tilauksesta oma design ilman kuluja (muuten $25). Ja noihin tietysti postikulut päälle.
Jos vaikka Audiclubin oma sytkäriplugi... ainakin taakse ajattelin vaihtaa tuon sytkärin johonkin vaarattomampaan, kun ei tiedä mitä porukkaa jälkikasvu siellä kuljettaa milloinkin.
Comment
Comment